Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-09-03 21:17:47 do jezdzenia na wprost akurat |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-09-03 22:51:41 najlepiej to silnik ze skrzynia i na 1/4 mili. bo do skrecania to garbowa skrzynia za ciezka. skrzynia na dlugosc sie zmiesci na szerokosc pewnie tez, bedzie dosc nisko chyba nad ziemia.
foty itp jutrrro |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-09-03 22:53:08
dobra zobaczymy jak możesz to podaj tez wage |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-09-03 23:12:38 a jeszcze jedno
sa 2 typy skrzyn w garbie: starszy typ na "mokrych" polosiach - polosie sa sztywne jak w kaszlu, prowadzone w rurach w ktorych jest olej, te sie nie nadaja bo te polosie przerobic to straszna rzezba. nowszy typ ma polosie juz normalnie z przegubami - i tu mysle mozna by dorobic polosie zeby mialy z jednej strony taka koncowke jak garb a z drugiej jak cc700 - wtedy wsadzic przeguby homokinetyczne z cc przy piastach maluchowskich (bo wiadomo jak) i polaczyc |
![]() killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2006-09-04 01:59:55 1rewsze primo - skrzynia z garba odpada - za szeroka - nie zmiesci sie meidzy kly (mocowania) wachaczy tylnych. Fakt - sa k*rewsko mocne - ogarnia 1,8T z wv i nawet nie pierdnie ![]() 2gie primo ultimo - skrzynia ze 130/rapid tesh odpada - 5biegowa jest znacznie dluzsza nic 4ro.. moze sie da.. ale to jush grubszy moding ![]() dobra opcja to skrzynka ze 105tki - bardzo zblizona do rozmiarow maluchowskiej - bardzo zblizone punkty i sposob mocowania - pozostaje odpowiednie przerobienie poolosi - i wszysko moze byc pieknie ladnie jak na nizej zalaczonych obrazkach ![]() ![]() ![]() a swoja droga silnik fire na fotkach ma mocowanie niemalze identyczne z mocowaniem swietej pamieci jednostki 1,2mpi w malcu zurawia, flansza na ktorej wisi jest aluminiowym odlewem na 100% produkcji przemka/zurawia. - wiec cos mi tu smierdzi - moze kolega z warszawy sie wypowie hm? ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-09-04 11:38:11
ta szkrzynka co na foto to własnie ze sto piątki jest?? one miały 5 biegów?? |
![]() killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2006-09-04 17:08:20
nie wiem czy ta na fotkach to napewno ze 105, ale wiem ze 105 ma 4ry biegi. ![]() |
![]() Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-09-04 20:28:49 czyuli ma wersje eksportowa albo rapitke |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-09-04 22:02:07 A tak z innej beki: na fotce tego gostka z PJ na której jest bagażnik; są tam dwa zbiorniczki wyrównawcze; jeden który jest od hebli a drugi po co ![]() EDIT: już chyba wiem, nie doczytałem. Hydro-sprzęgło!? [ wiadomość edytowana przez: DAWCY dnia 2006-09-04 22:04:13 ] |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-09-04 22:10:14 Ja odpowiednik korasa znawca skody mowie tutaj:skrzynia 4 biegowa ze skody 105 wytrzymuje niecale 100Nm wiec pod slopa w sam raz.
5 skrzynia sie niec rozni od 4 poniewaz wlozenie 5 biegowej do skody 105 wiaze sie ze zmiana baku paliwa...5 niemacalem osobiscie ale 4 skrzynie ogladac sobie moge na codzien ![]() Jesli chodzi o synchronizacje to przy redukcjach na coraz nizsze biegi z 1 wlacznie niz nie zgrzyta a i przy wbijaniu biegu jest cisza,ale to tez moze dlatego,ze od nowoci przejechala dopiero 56tys.km ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-09-04 23:21:07 proste pytanie co to za skrzynia na foto!!??
130?? czy może 105 na eksport?? |
![]() stefanax 126p Poznań | 2006-09-23 19:58:09 tak przy okazji przeglądałem u siebie na kompie różne foty z częściami do malca i znalazłem zdjęcia skrzyni biegów z zaporożca, niestety nic o niej nie wiem...
![]() |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2006-09-23 20:38:29 Mariusz126p Napisał:
Napisz jakieś szczegóły na ten temat, czy jest to na 100% skrzynia ze skody rapid?? |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-09-23 22:08:58
długa ta skrzynka... a jakie przełożenia?? |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-09-27 16:17:49
Teraz znalazlem ten watek. Ten silnik to wlasnie moj silnik, ktory sprzedalem razem z mocowaniem, flansza i skrzynka od 700 oraz belka (chyba - juz nie pamietam). Tak wiec to co tam widzicie to jest wlasnei moja jednostka na moim zaiweszeniu razem z moja flansza (Przemo w dowod wdziecznosci, udostepnianie garazu, narzedzi i swojego czasu ma mozliwosc teraz robienia tych flanszy, bo ja wyjezdzam za granice). Gosc, ktoremu sprzedalem silnik zajezdzil skrzynke od 700 w ciagu 3 dni - kilka strzalow ze sprzegla i skrzynia miala dosyc. To samo bylo z druga od 700 i zaczal sie dopytywac o mozliwosc wsadzenia skrzynki od skodzianki. Ja mu doradzalem wlasnie garba, bo gabarytamis a bardzo podobne, a tematem jeszcze ja sie interesowalem. Nie wiem natomiast na czym sie skonczylo. Co sie zas tyczy skrzynki od zaporka to milem kiedys przejemnosc scignac sie z gosciem co mial w bisie silnik oraz skrzynke od zaporka z pospawanymi polosiami - wyjscie ze skrznki od zaporka, dojscie do piasty - maluchowskie. Niestety biego przy tej skrzynce zmienialo sie w odwrocone H, czyli I na miejscu IV, itede... PS. Swoja droga, jesli to jest skrzynka 5-biegowa to predzej rapid niz garb. EDIT: Zbiorniczek wyrownawczy i rury z laczeniami tez sa moje.... Fajnie sie oglada malucha ze swoim sercem, ze jeszcze jezdzi. Widac chlopak sie zarazil i daje rade z mechanika. Niech mu sie wiedzie jak najlepiej! [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2006-09-27 16:21:34 ] |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-09-27 17:28:16 a jak z trwałością skrzynki z zaporka?? |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2006-11-27 17:23:41 W tym bobie jest skrzynia od skody 130 rapid czy jakoś tak |
![]() ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2006-11-27 17:37:19 Kontakotowales sie z włascicielem? |