Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2006-11-08 08:06:42 Danek......w moim przypadku to wygląda na to, że przewody zasilające +12V (niebieskie) są prowadzone od jednego zaworu do drugiego.
Dzisiaj znowu powtórka z rozrywki...... ![]() ![]() Rano odpalam auto, jadę, przygazowuję do 2000 rpm i .....nic....nie przechodzi na gaz !!! Co się dzieje ?! Przelutuję kabelek masowy na obudowie elektrozaworu reduktora i wszystkie zawory ładnie "pykają", silnik pracuje na gazie natomiast rano już nie działają ??? |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-08 08:42:40 Na wszelki wypadek kabel od impulsu obrotów wsadź w peszel, na całej jego długości. |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2006-11-08 11:13:47 Hmmmm......wydaje mi się , że komp gazowy dostaje prawidłowy impuls z cewki zapłonowej ponieważ w momencie przekroczenia progu 2000 obr/min silnik traci moc jakby miał w tym momencie odcięte wtryskiwacze PB i gaśnie..... ![]() Dziwi mnie ta masa reduktora..... |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2006-11-08 12:16:05 Spróbuję dodatkową masę na elektrozawór reduktora puścić ...ale do czego ? Do metalowej obudowy reduktora czy samej obudowy elektrozaworu na reduktorze, a może bezpośrednio na styk przewodu "-" (brązowy) na wejściu zasilania do elektrozaworu ? |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-11-09 20:51:23 cześć, o kurcze jeszcze się męczycie z tym zaworem? |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2006-11-10 07:59:38 Omega.....cwany jesteś bo to nie Ty się z nim (czy z nimi) męczysz.... ![]() Wyobraź sobie, że wieczorem dołożyłem nową, dodatkową masę do obudowy elektrozaworu na reduktorze z nadwozia (od śruby mocującej kolumnę MacPersona) i super zawory "pykają" i gaz się przełącza......nawet rano ![]() Następnie auto stoi 8 godzin w pracy, odpalam po 15-tej i .......kicha...... zawór się nie odzywa i na gazie gaśnie ![]() Jedyne co mi się nasuwa z potencjalnych przyczyn to to, że podczas tego 8 h postoju w pracy padał deszcz i może wilgoć gdzieś pownikała w styki.......... ![]() ![]() ![]() Wczoraj zrobiłem inną dodatkową masę (tamtą wyrzuciłem) od podłużnicy do przewodu minusowego (brązowego) wchodzącego do zaworu na parowniku i przekazującego "masę" dalej do elektrozaworu z filtrem ............na razie z rana działało ale zobaczymy jak auto postoi 8 godzin na parkingu......zobaczymy czy "masa" nie ucieknie ![]() Niby problem kręci się wokół "masy" instalacji gazowej ale powiedz mi dlaczego to się zaczęło dokładnie w momencie odpięcia i podpięcia akumulatora......?! |