MotoNews.pl
  

Jak odchudzić malucha do 550kg na B1? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-11-10 00:29:48, rosck pisze:
a ja miałem wbite w dowodzie date pierwszej rejestracji 2004 heh a maluch z 90roku A zawsze można nic nie robić a mnieć te 500 kg wystarczy troszke wadze ulzyć


albo jeszcze :

nawiercane slupki boczne i tylbnie , wywalenie wzmocnien drzwi , szyby poliweglan klapy maski blotniki z wlukna , elementy deski rozdzielcxzej wywalić zostawić tylko obrotomierz ewentualnie predkosciomierz , brak tapicerki foteli tylnich i oryginalnych zamiast nich kubly , wygluszenia wywalic maty bigomiczne wywalalmy , zabezpieczenie spodu bitex wywalamy zderzaki chrom albo na ich wzor zamist bocznych wlotow siata tjuningowa kierownica lzejsza , uciać lewarek bardzo nisko i masz maluszka ktory wazy okolo 540 kg
  
 
Cytat:
2006-11-08 18:57:09, junior-rally pisze:
Mogę się trochę na ten temat rozpisac, bo sam przerabiałem temat i to z bardzo dobrym skutkiem : rzecz zaczęła się w wakacje 2004 roku - wtedy nie mając innej mozliwości zdałem egzamin na tą kategorię we Wrocławiu, bo tylko tam mieli takie auto - Ligier Ambra - plastikowa trumna na kółkach. Przerejestrowałem pojazd dzięki opini rzeczoznawczy i otrzymałem wpis do dowodu podobny do tego we wczesniejszym poście - 549 kg masy własnej i 2 miejsca. Tak udało się zarejestrowac pierwszy pojazd w województwie śląskim spełniajacy wymogi kat B1. Dzięki tej opcji zaliczyłem caly sezon kjs-ów 2005 nie mając jeszcze kategorii B. Podobnie zaczeli robić pozostali , w Cieszynie nawet pojawiła się możliwość zdania takiego prawka i jest do teraz - 2 samochody szkolące. Nie ma z tym ogólnie dziś problemu gdyby nie.... no właśnie. Wyszło na jaw że nie jest to do końca dozwolona opcja, bo zmienia przeciez homologację pojazdu, więc krótko mówiąc to naginanie przepisów. Dziś uzyskac taki wpis do dowodu graniczy z cudem jeśli nie mówić że jest po prostu niewykonalna. Fakt jest taki że jeżdząc na tym prawku 1,5 roku uczestnicząc w imprezach itp itd miałem łącznie 3 kontrole policji i ani razu nikt nie zauważył że to B1. Teraz już panowie zdarzyli się połapać i taki numer raczej nie przejdzie. Pozostaje polować na egzemplarze które zostały przerejestrowane wcześniej. W Cieszynie jest taki sprzęt do kupienia jednak wymaga remontu.



No jak ktoś jest zainteresowany to ja już swoje 2 latka wyjezdzilem na B1, zaraz robie B i sprzedaje malucha zarejestrowanego na B1. Cena 3600zł. link do aukcji: www.aukcje.aj.pl
Jest to jeden z ostatnicz maluchow na B1 w Polsce. pozdrawiam i polecam robić kat. B1, przez dwa lata naprawde sporo mozna się najezdzic!
  
 
mozna przerabiac malucha albo zbudowac cos takiewgo
masa ok 400kg
foto
foto

[ wiadomość edytowana przez: zawodnik dnia 2008-05-14 09:30:18 ]
  
 
Ja sam robie B1 w warszawie. Próbowałem znaleźć sposób na odchudzenie formalne malucha jednak jest to prawie nie możliwe gdyż zmiana tego parametru musi być homologowana przez ITS. Cena kilkanaście tyś zł.
Jak ktoś chce latać na B1 to polecam wyprawę za granicę po Fiata 500 z lat 1957-1975. To seryjnie waży 520kg. Tylko cena takiej operacji to gdzieś 16-20 tyś zł.(od pustego miejsca do jeżdżącego pojazdu, zależy od ceny kupna oraz od tego czy robimy wszystko sami czy zlecamy)
Realny czas zrobienia takiego pojazdu to 11 miesięcy.
  
 
...a najwiecej 500 jest we wloszech skad nie wolno ich wywozic...
  
 
jak to nie wolno??
  
 
no sa problemy
Po pierwsze bardzo glupi pomysl kupowac 500 i dawac ja w sumie dziecku do jazdy jako pierwsza fure - unikatowe ( w Polsce, za granica lepiej) auto ktore wymaga dobrego traktowania - to nie maluch
a realny czas zrobienia 11 mies - czego. Mozna kupic takie co jest zrobione mozna kupic takie co jest nie do zrobienia skad te 11 mies?
Napewno mozna malucha zrobic na mniejsza mase - mozna swapowac, mozna robic samy to czemu tego nie mozna? Trzeba wiedziec gdzie zapukac
  
 
z 500 z włoch sa problemy bo o ile pamietam ale niech mnie ktos poprawi, to maja one status dobra narodowego czy pamiatki narodowej cos takiego...jakis glupi zapis prawny
  
 
Cytat:
2008-05-14 18:05:49, Poochaty pisze:
z 500 z włoch sa problemy bo o ile pamietam ale niech mnie ktos poprawi, to maja one status dobra narodowego czy pamiatki narodowej cos takiego...jakis glupi zapis prawny


dokladnie
  
 
Cytat:
2008-05-14 17:28:19, jaqo pisze:
no sa problemy Po pierwsze bardzo glupi pomysl kupowac 500 i dawac ja w sumie dziecku do jazdy jako pierwsza fure - unikatowe ( w Polsce, za granica lepiej) auto ktore wymaga dobrego traktowania - to nie maluch


O tu to juz przegiołes koleśśśśśśśśśś
Jest taki twór chyba nawet "sam" COCOLINO czy jakoś tak
Taki plastikowy kabrio na bazie 126 za 5 ciachów mozna to kupić
  
 
przegiolem z tym to nie maluchem? Maluchow jest (jeszcze) duzo i czesci sa tansze
  
 
Moim zdaniem maluch ST powinien miec takie sam wpis w poskim rejestrze zabytków jak 500 we włoszech . Pozatym częsci we włoszech to taki sam problem jak malucha w polsce .
  
 
ale ja mowie o uzywaniu 500 w Pl jako auta na b1 a nie mowie ze maluch to kupa i jest niewazny
  
 
bullshit.... ja kupiłem z Włoch i nie było żadnego problemu
Cytat:
2008-05-14 18:05:49, Poochaty pisze:
z 500 z włoch sa problemy bo o ile pamietam ale niech mnie ktos poprawi, to maja one status dobra narodowego czy pamiatki narodowej cos takiego...jakis glupi zapis prawny

  
 
bardzo mozliwe ze to tylko urban legend ale mozliwe tez ze jest zakaz wywozenia taki jak zabytkow w pl - niby nie wolno ale nikt nikogo bez donosu nie zlapal. nie wiem
  
 
pozatym nie moge miec 500 bo bym nawet brata na wycieczke nie mógł zabarac
Strasznie mała biedrona to jest zawsze myslałem ze to prawie maluch ale prawie robi wielka różnice

[ wiadomość edytowana przez: poldrive-126 dnia 2008-05-14 21:00:58 ]
  
 
Róbcie chłopcy prawo jazdy B1 a w tym czasie regularnie przeglądajcie otoMoto i allegro, dość często pojawiają sie do sprzedaży Maluszki na kat. B1, w cenach do zaakceptowania.


[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2008-05-14 21:32:33 ]
  
 
A trabant 601 nie łapie się do 550 kg?
  
 
Cytat:
2008-05-14 21:45:27, szymon1977 pisze:
A trabant 601 nie łapie się do 550 kg?



Trabant ponad 600 kg waży
  
 
cytryna 2cv się łapie , ze smartem pewny nie jestem ale jakoś tak mi się zdawało