MotoNews.pl
9 Uszczelniacze zaworowe... (165961/89) - Strona 2
  

Uszczelniacze zaworowe... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
E-gen ma rację po co wciągać się w koszty.
Niech gość zrobi uszczelniacze od góry i pojeżdzi trochę - będzie mał pewność że górą oleju nie bierze.
Jeżeli motor będzie dalej olej chlał bedzie remontował dalej.
Ale to od niego zależy co on chce przysilniku robić.
  
 
Wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy????!!!! Ciekawe jak to zrobić Chętnie bym sie nauczył
Jeszcze można w takim razie spróbować bez zdejmowania pokrywy zaworów przez wlew oleju
P.S. U mnie w warsztacie planowanie 30 PLN a cała operacja zdjęcia głowicy + wymiany uszczelniaczy + planowanie od 200 PLN do 300 zależy jaki silnik (plus cena uszczelki i uszczelniaczy)
  
 
Cytat:
2006-11-17 16:02:08, doman1001 pisze:
Wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy????!!!! Ciekawe jak to zrobić



Podpierasz zawory cisnieniem i demontujesz wszystko co jest powyzej. Sprawdzony, latwy i tani sposob. A ta cena 200-300 to od czego zalezy? Golf 200 Hyundai 300 czy jak?
  
 
Witam!

Auto bierze litr na 1000 km. Upierdliwe jest ciagle dolewanie. Poza tym syfia sie swiece i trzeba je czyscic. Kompresja jest dobra, tak ze pierscieni nie trzeba wymieniac.

Postanowilem sciagnac glowice i tak dalej, stad tez bylo moje pytanie. Czy po tych wszystkich zabiegach typu wymiana uszczelniaczy i innych roznych uszczelek, sciagniecie nagaru z zaworow itd. silnik bedzie wyraznie lepiej sie sprawowal - wieksza moc, mniejsze spalanie itd. Bo jesli tak to bede mial przekonanie. ze warto te pare stów wydac.

A dokladnie czesci 330 zl (uszczelka pod kolektor wydech., uszczelka pod pokrywe zaworow, uszczelka pod glowice, uszczelniacze zaworowe, rolka i pasek rozrzadu)+robocizna 250 zl. Do tego planowanie 50 i czyszcenie zaworow 12 zl od sztuki. A co jeszcze to sie okarze po rolozeniu silnika.

Samochod ma 180 tys, ja zrobilem nim 60. Z uwagi na zblizajacy sie do wymiany rozrzad postanowilem zrobic tez te nieszczesne uszczelniacze. Jak bym policzyl ile dolalem oleju przez te 60 tys ile kompletow swiec kupilem, to mysle, ze bym mogl niejeden taki remont zrobic...

pozdrawiam
Marcin


  
 
No faktycznie da się to zrobić macie rację
A cena zależy od tego jak skomplikowany i zaawansowany jest osprzęt. Wiadomo, że gaźnikowiec mniej skomplikowany od wielopunktu itd.
  
 
a tak faktycznie no niestety i tu można się pomylić nie 15 a 5 tysi kurcze jak się pisze po nocach to niestety i tak bywa
  
 
doman nie swiruj ze nie wiedziales że sie da
turbo se zalozyłes , a tego nie wiedziales
i teraz pozwole swoje trzy grosze dodac
moim zdanie jak robic to wszystko przeciez przy sciagnieciu głowicy wypada wymienic pierscienie,
w zasadzie sciagniecie dla mnie wiaze sie z padnieta uszczelka lub wymiana wlasnie pierscieni,ew zawór cos nie tegens
tak jak na wstepie uszczelniacze mozna wymienic
sciagajac tylko sama góre
wtedy nie mamy kosztu uszczelki pod głowica,pod kolektorem wydechowym,ssacym,nie ma kosztu tejze operacji sciagniecia przykrecenia, nie ma docierania zaworów, nie ma w koncu planowania
i panowie jeszcze jedno gdzie wy macie takie ceny za planowanie po
30-50zł,
z tego co ja wiem to albo zyje na innym swiecie albo
cena tego zabiegu w stolnicy dochodzi do 300zł w autoszlifie
bo to jest rozebranie w drobny mak z czyszczeniem calkowitym, docieraniem i pomiarem kazdego zaworu , a potem jeszcze robocizna osoby skladającej, bylo tam jeszcze kilka podpunktow
ale z tego co pamietam tak było
ja zwrocilbym jeszce uwagę własnie na zimering walka, ewentualnie splanowanie kolektora i wypolerownie jak macie tak tanio
ps.nie wiem przypadkiem czy w autoszlifie , nie chca wymieniac do razu prowadnic albo je jeszcze raz montuja, i ustawiaja,
moim zdanie szczerze smieszne jest sciaganie glowicy jak nie chce sie robic pierscieni, a jak ci tyle chla oleju to kup se lepiej jeszcze pierscienie, i kaz im zdac relacje z tego jak wygladaja prowadnice
pzdr


[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2006-11-27 16:33:57 ]
  
 
Wymiana uszczelniaczy bez rozbierania głowicy
  
 
Witam!
Całkiem niedawno miałem wymieniane uszczelniacze.
Potwierdzam ściaągnięto tylko pokrywa zaworów.
Koszt:
64 zł - komplet uszczelniaczy (12szt)
120zł - wymiana u mechanika
Spadło zuzycie oleju z 0,8 na 0,4 litra na 1000km.
Turbinka troszkę ciągnie olej właśnie te 0,4.
Ale już niedługo.


Pozdrawiam Remik
  
 
Cytat:
2006-11-27 17:34:09, Tomasz1023 pisze:
Wymiana uszczelniaczy bez rozbierania głowicy



Obejżałem fotki i rzeczywiście da się to zrobić. Jednak ja sie będę upierał przy swoim. Wolałbym ściągnąć głowicę dla mnie to bezpieczniejszy sposób a poza tym można dokonać przeglądu głowicy (prowadnice, zawory itp). Ale to jest moje prywatne zdanie
  
 
no oczywiscie, ze tak doman
bo to moze sie rownac z wyrzuceniem kasy w błoto
koszt uszczelniaczy 64 złote
a robocizna 120zł =200 a dalej chla olej, to bez sensu, dól sie dramatycznie pogorszyi poleci, tym brdziej ze w gt smarowanie jest olejem od spodu , ale w sumie nie wiem czy to ma jakis wplyw na wieksze spalanie
lepiej jak sie chce dłuzej i przyjemnie pojezdzic to trzeba zainwestowac i porzadniej zrobic
ale w gt troche trzeba sie nap... bo dolot itd itp tez trzeba sciagnac,
u mnie ostatnio nastapił całkowity defekt
mianowicie mam ostry wyciek który rozszedł mi sie nawet po roze wydechowej tak polecialo ;(((, mysle że to turbinka, i pierscienie,choc głowica tez jest podrzygana olejem
w sumie odczekałem jakby nie było 2 lata
palil olej bo palił ,
jak sie przydusilo to wiecej
najgorsze jest to ze zanim sie skapnolem
to przejechalem 170km ,,co zrobic i jak zobaczymy czekam na zlot z HMP , no i musze sobie to przekalkulowac. bo jak robic to dobrze
jusz praktycznie nie jezdzony jest dwa tyg. jest.i ubezpieczenie za 2 dni sie konczy masakra ale zrobilem nim troche km
lord81
jesli tobie on spalał takie ilosci, oleju i po wymianie i regulacji zaworow, spala 0.4l, to wiedz ze nie wyglada to najlepiej
ja dolewałem nawet jezdzac po warszawie ,co 250 km ok0.1-0,12 litra czyli tyle ile ty teraz , albo turbo co smazy ten olej i mysle ze tak, albo pierscionki wlasnie

ps czesto to wlasnie prowadnice zaworow przyczyniaja sie do pochlaniania oleju , dotyczy to wlasnie scoupe, dosc czesto podobno



[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2006-11-28 15:25:47 ]
  
 
do gt115pssss
turbo mam do regeneracji wiem o tym.
Koszt regeneracji 700z obejmuje:
- sciągniecie i załozenie turbo
- wymiana łozysk uszcelek itd
- podtoczenie koła kompresji tak aby włożyć wieksze śmigło
od 1,9 TDI 110KM
- wszystko to obiecali zrobic w 6 godzin

Turbo bede robic po montażu IC. Czyli gdzies za 3 tygodnie.
Napisze co i jak po zabiegu.

pozdrawiam lord81
  
 
no to powiem że dosyc tanio
jak ze zlozeniem tego wszystkiego ,
i zalozeniem żeby to mialo ręce i nogi
a trzeba tez przeciez wyregulowac cisnienie, itd,
i masz na to gwarancje,
jak mozesz popros ich jeszcze jak moga zeby ci splanowali flansze, choc jest tam i tak metalowa uszczelka i duzo osob uszczelnia ja tylko silikonem

wkur... mnie jusz ta warszawska akcja z cenami
u mnie za ta kase to bym dostal moze sam slimak do reki
swój musialbym oczywiscie dac na podmianke, a do tego
wszystko na serii, bez zmiany na wiekszy wirnik
i zero roboty

a mam pytanie do ciebie lord81
czy jak teraz bedziesz zakladal IC , to zostawiasz seryjny dolot od filterka do turbinki, i dalej od pewnie do IC masz zmieniony do przepustnicy
  
 
Na turbo 12 miesiecy gwarancji.
Cena taka niska bo nie wymianiam wałka w turbo.
Bo jest w miare elegancki. Gdyby był upalony jak to powiedział kolo z serwisu to koszt +250.
Dolot od filtra do turbo na razie zostaje.
Jest tylko stożek.
Od turbo do IC i od IC do przepustnicy wolał bym żeby dolot nie zmienił znacznie swojej średnicy. Trykne foto jak juz bezie zrobione.

Pozdrawiam
  
 
aha ja myslalem o cąlkowitej regeneracji
ale to i tak nie duzo, bo jak wspomnialem
jeszce robocizna, a jak masz gwarancje 12 miech, i na robocizne przeciez tez, to ok.,
miejmy nadzieje ze cena sie nagle nie podwyzszy jak to czasem bywa
a ewentualnie czy oni maja takie po regeneracji, na zamianke,
czy tylko wchodzi w gre dostraczenie im,
mam prosb moze sie bys spytał ile by chcieli za sama regeneracje,
jakos tak sprytnie bez kosztow załozenia a one powinny w istotny sposób podwyzszyc cene
no i w mozliwych opcjach, moze jakis rabat jeszcze na stałego klienta
czy cus
  
 
Zapytam Jak bede robił.
A robić bede to we wroclawiu.
Wiec wiadomosc na ten temat dopiero za 3 tygodnie.
Pozdro