MotoNews.pl
  

FEBI, Lemforder, Tecnorot, itp. - jak rozpoznać? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolego jak masz zamiar kupic tuleje. to jedz do jakiegos sklepu te pływajace kup od e34 bmw a tylne kup serie i nie kombinuj napewno beda duzo lepsze od orginalnych omegowych.
  
 
hey homer171
Cytat:
Kolego jak masz zamiar kupic tuleje. to jedz do jakiegos sklepu te pływajace kup od e34 bmw a tylne kup serie i nie kombinuj napewno beda duzo lepsze od orginalnych omegowych.



tylko właśnie te pływające w miare długo wytrzymują, zazwyczaj problemy są z tymi małymi często je rozrywa i autko pływa..
I kto tu kombinuje..?? ja chciałem założyć tylko orginały
chyba że macie recepte na te pionowe (małe), tylko bez polimerów mi tu..

pozdrawiam
Michał
  
 
Przeczesałem forum aby nieco poczytać o tych tulejach od E-34 i w temacie o "polimerach" znalazłem co nieco, ale konkretnie nikt nic nie napisał, homer171 czy sam jeździsz na takch..??
czeka mnie wymiana ustrojstwa, może się zdecyduje..
  
 
Według katalogu np. intercars to do e34 są o 0,5 mm mniejsze w porównaniu do tego co powinno być. Ma ktoś jakieś doświadczenia?
  
 
mnie rownież czeka przed zimą wymiana sworzni, tulei i najprawdopodobniej łożyska górnego mocowania amortyzatora...

co do sworznia to zastanawiałem się na FEBI za ok 50zł cały zestaw ze śrubami (tyle, że stary sworzeń muszę roznitować...), moim zdaniem nie jest to taki "szajs", nie można wnioskować takiej opinii na jednym bądź kilku przypadkach, to tak jakbym powiedział że MOOG to najgorsze badziewie z najgorszego szajsu bo zamontowałem (autentyczny przypadek sprzed 2 tygodni) w swoim audi 80 quattro (B4) sworzeń tej firmy i nie przejechał nawet 700km! środek rozleciał się w pył, walił gorzej od starego! teraz jest FEBI, jeździ już dłużej niż tamten i wszystko jest w najlepszym porządku. Po prostu trafił mi sie feler... (podróba raczej nie, miał wybity napis na spodzie i był kupowany ze znajomego źródła... chociaż nie wykluczam).
jeśli natomiast chodzi o tuleje to będę oscylował między Lemforderem (ceny ok 30 i 40zł) a Febi (powinny być tańsze ), może trafi się TRW...
o poduszce kolumny i łożysku nie myślałem jeszcze, zobaczymy co wyjdzie w praniu... na razie wiem tyle, że czuję "chrobot" trzymając dłoń na górnym mocowaniu lewego amortyzatora pod maską w momenice kiedy ktoś obraca kierownicą.

pozdrawiam
michcio

  
 
Ja mam założone poziome tuleje wahacza - polimery, a pionowe - oryginały i wszystko gra od ponad 20 tys. km, a uwierzcie, że lubię zapierda... na zakrętach, gdzie obciążenia są spore. Magila_one może potwierdzić, że auto prowadzi się dobrze i dokładnie, bo się przejechał moim "bolidem"
  
 
uuuuuuuuuuu jeszcze jak...)
rakieta..
ja założe orginały limfordera, bedzie good, jakoś chyba nikt nie jest przekonany do tulejek od E34..
niema co kombinować

pozdro

[ wiadomość edytowana przez: magila_one dnia 2007-10-09 11:54:47 ]
  
 
Wojtek, u ciebie wczuwalna większa sztywność układu kierowniczego, przez te polimery z przodu wahacza na pewno, na nierównościach czuć po kierce delikatnie, ale prowadzi się precyzyjniej naprawde super...
wiesz o czym mówie napewno...

pozdro
  
 
cześć
a co powiecie o cześciach firmy SWAG np tuleje, łączniki, poduchy... ???
  
 
Siemka!!

Sam osobiście smigam na gumkach z BMW Jak narazie przeleciałem nanich ok 10tys km i jest ładnie elegancko a smigam po strasznech dziurach. Mam pytanie co do tuleji tych małych polimerowych gdzie je mogę dostac bo te małe chyba juz kończa żywot a wszystkie tuleje były założone lemfordera co ciekawe duża tuleja od BMW jest połowe tańsza od Oplowskiej
  
 
Stanąłem wczoraj wobec podobnego problemu. Wszystkie pozostałe elementy mam zapakowane a silentblocki ponoć Lemfordera (za takie zapłaciłem 68,39 szt.) wpieprzyli w zwykła jednorazówkę i markerem opisaili typ LMI21776. Po dokładnych oględzinach z lupą dojrzałem napis BOGE. Teraz pytanie jaka jest to różnica jakości jeżeli drastyczna to idę zjebać jak psów o róznicy ceny już nie wspomnę jeżeli taka wystąpi.


[ wiadomość edytowana przez: gieroy dnia 2008-08-12 07:51:18 ]
  
 
zorro22, jakbyś poczytał w innym temacie na forum, to byś wiedział, że nie wolno zakładać polimerowych tulei - tych małych pionowych, bo wahacze pękają...

gieroy, różnie to z tymi częściami jest, ja kupuję w Intercarsie, bo 3 kolegów tam pracuje. Ostatnio poszedłem kupić tuleje pionowe (małe) do wahacza. Najlepsze, że chciałem Lemfordera i za takie zapłaciłem, a dostałem Boge, które są u nich droższe o ponad 15pln za szt. Kolega przyniósł mi opakowanie zbiorcze ze znaczkami Lemfordera, a w środku wszystkie tuleje były z natłoczonym napisem Boge Pudełko zostało oczywiście przy mnie otwarte, nawet kilku sprzedawców stanęło nad nami, żeby zobaczyć, co się wykluje z pudełka
  
 
No to gitary sobie nie zawracam bo i po necie polatałem i wynika, że to ta sama półka. THX za info
  
 
Gieroj, jeżeli to Boge to cicho siedź i się nie odzywaj. Oryginalne, kupowane w aso to właśnie Boge. Pozostaje tylko kwestia materiału. Miejmy nadzieję, że są tej samej jakości co oryginały.
W ogóle jest pierdzielnik z tym co jest w opisie a co w pudełku.
Kiedyś kupowałem cewkę do V6. Stan w mag. i opis jakaś włoszczyzna a w rzeczywistości pudełko Bosch i towar w środku też, ze wszystkimi oznaczeniami Boscha oraz różnica w cenie 2 krotna na korzyść tej "niemieckiej włoszczyzny". Wczoraj kupowałem nagrzewnicę do A i ta sama sytuacja. Pudełko jakiś NRF a w środku Valeo
I teraz rodzi się pytanie: czy kupując oryginał kupujemy podróbkę
O córwa ale kyrk jednym słowem
  
 
Teraz, to lepiej robić zakupy tam, gdzie się kogoś zna i najpierw niech przyniosą towar według indeksu i pokażą co to jest. Po obejrzeniu bierzemy, albo nie , albo prosimy o przyniesienie jeszcze rzeczy spod innych indeksów. Po obejrzeniu i kalkulacji kosztów bierzemy, co nam najlepiej pasuje względem producenta rzeczywistego i ceny.
Zawsze można bez znajomości tak powiedzieć, bo przecież możemy im wytłumaczyć, że i tak oddamy, jak będzie coś innego, niż to, za co płacimy
Ogólnie racja - cyrk na kółkach...
  
 
Też kupowałem LMI w foliowej torebce i oryginalny Lemforder na gumie zawsze ma napis BOGE, ten typ tak ma. (to samo tyczy się GM)
  
 
Można by napisać: "Wszyscy jesteśmy jak jedna rodzina"

http://www.zf-trading.pl/

[ wiadomość edytowana przez: rieder dnia 2008-08-16 17:56:03 ]
  
 
Moge powiedziec cos na temat tuleji w przednim wachaczu.
Co do przednich to sam mam od bmw zrobiłem juz 15 tys i nic sie nie dzieje i mam troche wieksze koła. Ale ostatnio byłem w serwisie Opla bo znam tam troche ludzi. I sie dowiedziałem ze orginalne pionowe te tylne kosztuja orginalne 70 zł wiec jaki sens pakowac sie w zamienniki. I rozmawiałem z kolesiem i mowił ze czesto sie zdarza ze niby lemforder a nie sa takiej jakosci jak w serwisie. Mam załozone trw te pionowe i po 10 tys zaczeło nosic na koleinach i teraz jest coraz gorzej wiec przyjdzie wymiana.
  
 
JAk rozpoznać części na wększości części Lemfordera jest wybite Logo sowy w trujkącie.Czasem Zdarza się że jest zdarde logoBMW lub Audi bo poza serwisem nie mogą być z tym logie sprzedawane Jeśli chodzi o Febi Jest to konfekcioner. Teknorot to jest tańszy zamieńik ale przyzwoitej jakości trafiają sie sztuki o porównywalnej jakości co Lemforder.

Pracuje w RS Auto części więc Przewijają się przez moje ręce naprawde duże ilości zawieszenia, tarcz, amortyzatorów i innych części. Często w opakowaniu Jakiegoś renomowanego producenta znajdziesz nie jego prdukt jednak pamiętaj porządna firma nie pozwoli sobie popsuć renomy.

jeżeli potrzebujesz jakiś części i doboru to zapraszam www.tanioidobrze.pl
oferujemy do -30% od cen detalicznych Foty i IC

Jeśli chodzi o zawieszenie to poleca poza lemfoderem begijskiego SIdema lub TRW/Moog bo to zależności od hurtowni tak sie nazywa
reczta to już są wynalazki czego do auta bym nie włożył ewentualnie sasic montowany w francuzach fabrycznie..
  
 
Kolego nie rob reklamy bo kazdy wie co ma kupic z polecenia kogos kto miał to załozone a nie z ust sprzedajacego.
Ja dodam tylko ze wachacz przedni tuleja pozioma orginal w salonie kosztuje 130 zł a pionowa kosztuje 75 zł. kupiłem orginał pionowe bo trw to syf po 10 tys wywalone.