MotoNews.pl
3 Gaźnik z motoru w Fiacie 126p - montaż i regulacja (181458/0) - Strona 2
  

Gaźnik z motoru w Fiacie 126p - montaż i regulacja - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wkrec krotsza szpilke?
  
 
no w czym problem gumówka , ewentualnie piłka to metalu w najgorszym przypadku brzeszczot i sie tnie a jak zrobisz dobrze to nie trzeba gwintować nic
  
 
Cytat:
po trzecie : umiejetnosci i narzedzia jakie posiadam (a wiec umiejetności marne i tylko w ręku wiertarka i pilnik )




Wiec moze byc ciezko
  
 
Wydaje mi sie że obcięcie ( skrócenie ) tych szpilek nic mi nie da, gdyż zagwintowana część nie jest za długa a reszte śróby musiałbym gwintować tylko nie mam czym
W sumie wykrecić te śróby to już próbowałem kombinerkami ale coś nie pusciły.
Chyba jedyne rozwiązanie jakie widze to odkrecić jakoś (pewnie na chama ) te słróby i kupić krótsze.

Co do umiejętności nie jest jeszcze tak kiepsko, gorzej z narzedziami jakie posiadam
  
 
wykręć te szpilki 2 skątrowanymi nakrętkami. i w zamian nich wkręć szpilki zrobione ze śrub 8,8 i bedzie miód.Tak mam
  
 
mateuszc zrobiłem tak jak mówiłeś, nie ciełem szpilek, nie musiałem gwintować, tylko na zasadzie skątrowanych nakrętek, dwie nie wystarczyły bo nie drgneło ale z trzema już szpilki puściły
(obrazowo zrobiłem to tak):



dzieki wszystkim za wszelką pomoc
  
 
a po co tam sa podkladki??? do wykrecania wystarcza w zypełnosci 2 mocno zakontrowane nakretki
  
 
Jak na razie zamieszczam zdjęcie bez filtra stożkowego gdyż nie chce mi sie robić zdjęcia (lenistwo)

  
 
Ciekawy kolor
  
 
Pozwolę sobie na odświeżenie tematu.

Mam gaźnik dellorto z jawy żużlowej w bobie.
Jeździł on kiedyś już w maluszku( ja to tylko przełożyłem do swojego) tak że nie dokonywałem żadnych modyfikacji ustawień.



Pompka z bisa( z powrotem paliwa), silnik odpala bez najmniejszych problemów, chodzi równo (nie przerywa).
Pierwszym problemem było przelewanie się paliwa ale wystarczyła korekta poziomu paliwa w komorze pływakowej i jest git.
Silnik wkręca się na nim na postoju bez najmniejszego problemu(szybko i równomiernie) ale w czasie jazdy kiedy doda się gazu mniej więcej 1/3 skoku pedału gazu wkręca się super. Niestety inaczej się dzieje kiedy trochę mnie poniesie z gazem wtedy zamula silnik i nie ciągnie wogóle( tak jakby brakło zupy). Dysza paliwa to 125, zmieniłem na 110 ale było jeszcze gorzej, zmieniłem na 145 - jest trochę lepiej ale to nie znaczy że już dobrze. Próbować większą dyszę? W brak powietrza raczej wątpię( jak już to jego nadmiar). A może to normalka może z gaźnikiem jest wszystko ok. tylko silnik nie ma możliwości tak szybkiego zareagowania na gaz? Wiem że parę osób jeździ na tych i innych gaźnikach z motocykli może ktoś pomoże? Ale się rozpisałem dzięki z góry za pomoc.
  
 
A ja znowu trochę od innej mańki, Jaqo, pisałes że masz manuala do gaźnika Mikuni, czy mógł byś mi przesłać tego manuala?
  
 
Jago ja też poproszę , mamy nawet takie same BST 36 o ile dobrze pamiętam
  
 
Ja mam BST 40, ale to chyba bliźniacze konstrukcje.
  
 
jutro poszukam!
  
 
34 ten sam gażnik przeznaczony do motocykla enduro 350 ma dysze 130 do 600cm3 tego samego motocykla ten sam gaźnik ma dysze 135 dla silnika 350cm3 moc 33km uzyskiwana jest przy 7500 na tomiast moment max przy 5750 z tym ze to jest silnik motocyklowy. Pisze tu o gaźniku Dellorto PHF 34. Ukazała sie książka p. Dmowskiego na temat gaźników motocyklowych, tam jest ładna czytelna tabela na temat dysz.
Odnośnie twojego problemu to niewiem czy wiesz ale masz jeszcze regulacje składu mieszanki zapinką na iglicy w danym połozeniu przepustnicy możesz podnieśc lub obniżyć iglice a tym samym wzbogacić, zubożyć mieszanke. Spróbuj tam zajżeć.
Ciekawie masz zrobione kolanko do głowicy.
  
 
Iglicą już się bawiłem najlepiej chodzi w środkowym położeniu.
Mam dziwne wrażenie że dostaje za dużo powietrza dzisiaj idę kombinować( na początek założę jakiś mniejszy stożek) albo jakąś zwężkę na dolocie).
  
 
I lipa jak ogranicze mu dopływ powietrza to dopiero muli
Dwa pytanka:
1. Czy to że jest na zapłonie z EL może powodować takie objawy( strzelam - np. czujnik podciśnienia dostaje jakieś dziwne informacje)?
2. Czy idąc z myślą ile dostałeś tyle oddaj może być tak, że wydech go muli bo siorbie bardzo dużo mieszanki ale turystyczny Michael nie jest w stanie w takim tempie opróżniać komory spalania?
  
 
Cytat:
2008-01-03 12:22:00, 34 pisze:
I lipa jak ogranicze mu dopływ powietrza to dopiero muli Dwa pytanka: 1. Czy to że jest na zapłonie z EL może powodować takie objawy( strzelam - np. czujnik podciśnienia dostaje jakieś dziwne informacje)? 2. Czy idąc z myślą ile dostałeś tyle oddaj może być tak, że wydech go muli bo siorbie bardzo dużo mieszanki ale turystyczny Michael nie jest w stanie w takim tempie opróżniać komory spalania?


podcisnienie nic tu nie ma - czujnik jest tylko on off
  
 
ja bym jeszcze pododcierał troszkę,zdążysz pokombinować optymalnie.