Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2007-05-01 20:40:02 wkrec krotsza szpilke? |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-05-01 20:57:21 no w czym problem gumówka , ewentualnie piłka to metalu w najgorszym przypadku brzeszczot i sie tnie a jak zrobisz dobrze to nie trzeba gwintować nic |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-05-01 22:50:40 Wydaje mi sie że obcięcie ( skrócenie ) tych szpilek nic mi nie da, gdyż zagwintowana część nie jest za długa a reszte śróby musiałbym gwintować tylko nie mam czym ![]() W sumie wykrecić te śróby to już próbowałem kombinerkami ale coś nie pusciły. Chyba jedyne rozwiązanie jakie widze to odkrecić jakoś (pewnie na chama ) te słróby i kupić krótsze. Co do umiejętności nie jest jeszcze tak kiepsko, gorzej z narzedziami jakie posiadam ![]() |
![]() mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-05-01 22:59:07 wykręć te szpilki 2 skątrowanymi nakrętkami. i w zamian nich wkręć szpilki zrobione ze śrub 8,8 i bedzie miód.Tak mam ![]() |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-05-05 12:57:03 |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2007-05-05 16:37:37 a po co tam sa podkladki??? do wykrecania wystarcza w zypełnosci 2 mocno zakontrowane nakretki |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-05-28 14:02:34 |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2007-05-28 17:17:06 Ciekawy kolor ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2007-12-31 00:42:20 Pozwolę sobie na odświeżenie tematu.
Mam gaźnik dellorto z jawy żużlowej w bobie. Jeździł on kiedyś już w maluszku( ja to tylko przełożyłem do swojego) tak że nie dokonywałem żadnych modyfikacji ustawień. ![]() Pompka z bisa( z powrotem paliwa), silnik odpala bez najmniejszych problemów, chodzi równo (nie przerywa). Pierwszym problemem było przelewanie się paliwa ale wystarczyła korekta poziomu paliwa w komorze pływakowej i jest git. Silnik wkręca się na nim na postoju bez najmniejszego problemu(szybko i równomiernie) ale w czasie jazdy kiedy doda się gazu mniej więcej 1/3 skoku pedału gazu wkręca się super. Niestety inaczej się dzieje kiedy trochę mnie poniesie z gazem wtedy zamula silnik i nie ciągnie wogóle( tak jakby brakło zupy). Dysza paliwa to 125, zmieniłem na 110 ale było jeszcze gorzej, zmieniłem na 145 - jest trochę lepiej ale to nie znaczy że już dobrze. Próbować większą dyszę? W brak powietrza raczej wątpię( jak już to jego nadmiar). A może to normalka może z gaźnikiem jest wszystko ok. tylko silnik nie ma możliwości tak szybkiego zareagowania na gaz? Wiem że parę osób jeździ na tych i innych gaźnikach z motocykli może ktoś pomoże? Ale się rozpisałem ![]() |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2007-12-31 02:07:30 A ja znowu trochę od innej mańki, Jaqo, pisałes że masz manuala do gaźnika Mikuni, czy mógł byś mi przesłać tego manuala? |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2007-12-31 12:18:37 Jago ja też poproszę , mamy nawet takie same BST 36 o ile dobrze pamiętam ![]() |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2007-12-31 12:24:10 Ja mam BST 40, ale to chyba bliźniacze konstrukcje. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-12-31 19:27:37 jutro poszukam! |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2008-01-02 11:50:18 34 ten sam gażnik przeznaczony do motocykla enduro 350 ma dysze 130 do 600cm3 tego samego motocykla ten sam gaźnik ma dysze 135 dla silnika 350cm3 moc 33km uzyskiwana jest przy 7500 na tomiast moment max przy 5750 z tym ze to jest silnik motocyklowy. Pisze tu o gaźniku Dellorto PHF 34. Ukazała sie książka p. Dmowskiego na temat gaźników motocyklowych, tam jest ładna czytelna tabela na temat dysz.
Odnośnie twojego problemu to niewiem czy wiesz ale masz jeszcze regulacje składu mieszanki zapinką na iglicy w danym połozeniu przepustnicy możesz podnieśc lub obniżyć iglice a tym samym wzbogacić, zubożyć mieszanke. Spróbuj tam zajżeć. Ciekawie masz zrobione kolanko do głowicy. |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2008-01-02 12:58:57 Iglicą już się bawiłem ![]() Mam dziwne wrażenie że dostaje za dużo powietrza dzisiaj idę kombinować( na początek założę jakiś mniejszy stożek) albo jakąś zwężkę na dolocie). |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2008-01-03 12:22:00 I lipa ![]() ![]() Dwa pytanka: 1. Czy to że jest na zapłonie z EL może powodować takie objawy( strzelam - np. czujnik podciśnienia dostaje jakieś dziwne informacje)? 2. Czy idąc z myślą ile dostałeś tyle oddaj może być tak, że wydech go muli bo siorbie bardzo dużo mieszanki ale turystyczny Michael nie jest w stanie w takim tempie opróżniać komory spalania? |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-01-03 12:24:29
podcisnienie nic tu nie ma - czujnik jest tylko on off |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2008-01-03 13:10:41 ja bym jeszcze pododcierał troszkę,zdążysz pokombinować optymalnie. |