Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2007-11-02 21:00:50 gosc mówił o 'wkodowaniu''
ok Króliczku to moze ty masz taką mozliwość a ja mówie ze jak chciałem dorobic kluczyk z immo to chcieli 180zł niewiem ile kosztuje wkodowanie ale jesli za dorobirnie kluczyka bez immo zapłaciłem 20 czy 30zł a za zakodowany dorobiony kluczyk chcieli 180zł tzn ze za ''wkodowanie'' biorą 150zł wiec jak ktos moze załatwic to za 30zł dorobienie kluczyka + 30zł zakodowanie to czekam na namiary P.S. Zwierzu w punkcie takim jak dorabianie kluczy jest cennik który dyktuje szef a nie wartosc twojego auta [ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2007-11-02 21:03:40 ] |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-04 15:06:42 Teraz ja mam pytanie odnośnie znawców tematu kodowania.
Padło hasło że dorobienie kluczyka i zakodowanie go kosztuje 180zł. W jaki sposób odbywa sie to kodowanie ![]() Skąd to pytanie? Transponder w kluczyku to nic innego jak cewka mająca określoną częstotliwość.Według dokumentacji technicznej istnieje 64.000.000 (64 miliony) częstoliwości i tą właśnie częstotliwość transpondera koduje się w immo. Więc w jaki sposób koduje się kluczyk bez samochodu????? |
![]() robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2007-11-04 15:40:34 Z tego co sie dowiadywałem, to najpierw kodują kluczyk, a potem kod kluczyka wgrywają do kompa w samochodzie.
Pozdr. |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2007-11-04 18:36:12
Tendence chciałeś się wykazać przemadrzlcowościom i ...niestety Ci nie wyszedło... ![]() (zawsze warto spokojnie wszystko przeczytać ..a najlepiej 4 razy zanim raz kogoś oplujesz) No a w dodatku nikt z nas nie jest hanibalem z milczenia baranków żeby zjedlisćciwać rozumy... ![]() Pozdrowionka! ![]() ![]() |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-04 20:04:53
Jakoś nie za bardzo logiczne ![]() Bzdury piszesz i albo prowokujesz dyskusję,albo nie masz bladego pojęcia jak wygląda transponder. ![]() Jeżeli masz cewkę,która generuje częstotliwość x Hz wynikającą z ilości zwojów, oporności rdzenia itp,to jak wgrasz w to "wyrafinowane" urządzenie potrzebą ci częstotliwość??? |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-04 20:09:05
Cewka nie ma takiego znaczenia.Jest tylko przekaźnikiem. ![]() |
![]() krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-11-05 09:25:21 Ja jeszcze nie dorabiałem - choć mam zamiar.
Ale znajomy do Merca Vitka dorabiał w punkcie dorabiania kluczy w jakimś markecie i jakoś nie musiał gościa ciągać po parkingu ani wjeżdżać Vitkiem do marketu ![]() Ale Wy tam w Stolycy macie swoje racje i nie dacie sobie nic powiedzieć ![]() |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-05 09:47:47
Ale przynajmniej nie mamy kompleksu niższości i nie musimy nikomy dogryzać z tytułu tego w jakim mieście mieszka ![]() [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2007-11-05 09:54:29 ] |
![]() krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-11-05 11:52:15
Teraz to sam sobie zaprzeczyłeś ![]() Bez komentarza ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-11-05 11:55:22
Czyli? Bo wg domysłów to wysoka temp. powodowała rozciąganie się uzwojenia co skutkowało niekompatybilnością kluczyka i immo w aucie. |
Zzzz Opel astra Torun | 2007-11-06 09:46:10 panowie spokojnie widze ze nie macie bladego pojecia jak dziala immobilizer - otoz obwod rezonansowy w kluczyku sluzy tyklo jako
zrodlo energii zasilajacej uklad scalony ktory generuje odpowiedni kod - inaczej kluczyk musialby miec wbudowana bateryjke a te wiadomo trzeby co pewiwen czas wymienic. Poza tym gdyby to mial byc tylko pasywny obwod to przy tylu milionach kombinacji trzeba by sie obchodzic z kluczykiem jak z jajkiem- kazdy upadek kluczyka wiazalby sie z odstrojeniem ukladu o kilka hercow i juz kluczyk przestalby dzialac. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-11-06 12:01:47
A ja ciągle nie wiem co padało w aucie podczas upałów, że kluczyk nie był łaskaw go rozkodować, a wystarczyło parkować w cieniu i wszystko działało pięknie. [ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2007-11-06 12:02:20 ] |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-06 13:05:41 |
CKSS_Czorny Daewoo Espero 1.8CD Kielce | 2007-11-10 09:32:23 Witam.
W zwiazku ze odnosnie mojego problemu (http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=153139&c=0&f=17&orderby=desc&start=20 ) juz mi sie pomysly koncza przymierzam sie jeszcze do ostatniego desperackiego kroku - wymiany komputera. Czytajac tego posta zaczynam miec juz watpliwosci wiec prosze niech ktos majacy o tym pojecie napisze : Co jest potrzebne do wymiany komputera aby wszystko zagadalo? Sam komputer wystarczy czy potrzeba calego kompletu tj. komp, ustrojstwo pod kierownica, kluczyk? Czy ew. moge cos pominac z tego zestawu? |
Zzzz Opel astra Torun | 2007-11-10 22:04:45 immo jest w sterowniku silnika - czyli musisz zmienic komputer + kluczyki ewentualnie przelozyc transponder do starego klucza - wtedy obedzie sie bez wymiany stacyjki |
![]() tommi-j Renault małopolska | 2007-11-11 00:36:09 W moim przypadku kodowanie kluczyka w ASO wyglądało następująco:
1.Do ASO przyjechałem z 1 starym i 1 nowym, niezakodowanym kluczykiem. 2. Musiałem pokazać dowód rej. i dowód tożsamości (chodziło o sprawdzenie, czy aby na pewno jestem właścicielem auta). 3. Mechanik podpiął SCANNER do złącza diagnostycznego. Coś tam poustawiał w przyrządzie i kazał włączyć zapłon starym kluczykiem. 4. Następnie musiałem wyjąć stary i włożyć do stacyjki nowy kluczyk na parę sekund. 5. Potem znowu stary kluczyk i uruchomić silnik. 6. Nowy kluczyk i uruchomić silnik. 7. Wszystko było OK, więc mechanik odpiął SCANNER. 8. Cała operacja trwała ok. 7-10min. 8. Za kodowanie kluczyka w ASO zapłaciłem 70zł. Ale to było 5 lat temu. |