Ile oleju powinno wejść do silnika 2.0 DOHC Fiat 132? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hehe podoba mi sie ten temat chyba go podwiesze
  
 
ja do płaskiej wlałem 4,5 l i miałęm problemy z ciśnieniem na ostrych wirażach musiałem dolać tak aby się kieszenie wypełniły olejem i było juz ok bo olej nie miał gdzie odpływać w sumie wyszło ok 5.5l
  
 
Lancia 1.8 - 5,4 litra
  
 
Cytat:
2008-04-03 20:32:33, winiar7 pisze:
ja do płaskiej wlałem 4,5 l i miałęm problemy z ciśnieniem na ostrych wirażach musiałem dolać tak aby się kieszenie wypełniły olejem i było juz ok bo olej nie miał gdzie odpływać w sumie wyszło ok 5.5l


ktoś dobry motor kupił


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
ja do swojego z płaską michą poz złożeniu wlałem cos troche ponad 5.5 litra
  
 
Cytat:
2008-04-03 20:50:51, mar125 pisze:
ktoś dobry motor kupił



to akurat sobie tak zrobiłem
  
 
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak wlać jeszcze 0.5L i liczyć na to że to motor, który akurat tyle potrzebuje. Swoją drogą nie świeci się ciśnienie oleju i gaśnie już na rozruszniku


!!U-B-Ó-S-T-W-I-A-M D-O-H-C-E!! i ich 1001 pomp olejowych, bagnetów, pomp paliwowych, i wszystkich innych części, które są w 1001 rodzajach, typach itp

Pozdro600
  
 
bo DOHC to ZŁOOO
zwłaszcza w kancie
  
 
Cytat:
bo DOHC to ZŁOOO
zwłaszcza w kancie



Popieram
Poprzedniego DOHCa zabiłem temperaturą Temu zapewne skoczył już cukier ze względu na brak oleju

  
 
przy 4 silniku dojdziesz już do zadowalającej żywotności a przy 6 da już rade tym upalać

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
przy 4 silniku dojdziesz już do zadowalającej żywotności a przy 6 da już rade tym upalać



Wielkie dzięki Mar! Ja mam kolejny silnik w szafie już po szlifach i tak dziś sobie pomyślałem, że właśnie On będzie tym zapierdalają..m silnikiem, a ty mi tu takie rzeczy piszesz
  
 
Cytat:
2008-04-03 21:42:44, pwr79 pisze:
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak wlać jeszcze 0.5L i liczyć na to że to motor, który akurat tyle potrzebuje. Swoją drogą nie świeci się ciśnienie oleju i gaśnie już na rozruszniku !!U-B-Ó-S-T-W-I-A-M D-O-H-C-E!! i ich 1001 pomp olejowych, bagnetów, pomp paliwowych, i wszystkich innych części, które są w 1001 rodzajach, typach itp Pozdro600




przeciez bagnet jest taki sam dla 2,0 z płytka miska jak i z głęboką,

oleju nie moze byc wiecej zeby wał nie chlapał nim gdzie bądź


a cisnienie gasnace przy rozruszniku to kwestia 3-4 tys kilometrów i wroci do fiatowej ""normy"
  
 
Do 1800 wlewalem zawsze 4-4,5 litra i bylo w porzadku No chyba ze ktos ma mocno powbijana miske od sanek to wchodzi mniej
  
 
Jaka powinna byc odleglosc od otworu w bloku(gorna powierzchnia) do poziomu min i max przy 2.0 i plaskiej misce? Pytam bo moj bagnet niestety sie gdzies zgubil i troche leje na pale 5l ale po zalozeniu chlodnicy oleju nie bedzie juz to takie oczywiste.
  
 
Cytat:
przeciez bagnet jest taki sam dla 2,0 z płytka miska jak i z głęboką,

oleju nie moze byc wiecej zeby wał nie chlapał nim gdzie bądź



ale

Cytat:
No właśnie... "właściwy". Swojego czasu byłem w posiadaniu 3 bagnetów z 2.0 i każdy miał inną miarkę Jak miałem 1.8 i zobaczyłem jak wygląda bagnet u znajomego przy jego 1.8 to....
okazało się, że są dwa inne



W tym przypadku nie jest to takie oczywiste.

W obecnej chwili mam wlane 4L na nowo złożony silnik i na bagnecie mam ponad max.


[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-04-04 07:25:24 ]
  
 
proponuję podwiesić ten temat i zmienić tytuł na
K-O-C-H-A-M D-O-H-C-E (za pwr79) i każdy co rzeźbi dochca niech tu opowiada jakie ciekawe rzeczy wynalazł w silniku ewentualnie wylewa swoje frustracje...
  
 
na klubowym mamy lepszy temat, tylko że naczelny Dohcojebca blady ostatnio nie może już wyładowywać tam frustracji...
  
 
nie każdy na klubowy wątek z bluzgami ma wjazd więc taki wątek nawet na HP dobrzez robi - człowiekowi to czasem ulży jak rzyci z 15 *K itp.
  
 
akurat ja to bym powrzucał na angielskie jebane ohv, włoskie dohc sprawiło mi tylko jeden problem, duzy ale jeden..
  
 
Cytat:
2008-04-04 18:17:58, Poramancza pisze:
akurat ja to bym powrzucał na angielskie jebane ohv, włoskie dohc sprawiło mi tylko jeden problem, duzy ale jeden..


ja bym to uściślił -> dohc jest jak kobieta, nie wybacza błędów (eksploatacyjnych i montażowych ) ...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek