Sprzęgło - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
..Sprzegło działa i jest w 100% nowe.. Wysprzęgla.. Koło seria.. Nowe śruby GM. Ciasno tzn. Tak jak by przed odpowiednim zazebieniem była jakiś dodatkowy próg. Dziwne jest to ze raz jest ok, za chwile juz nie.. W ciagu ostatnich 4 dni zdarzyło mi sie slyszec jakies brzeczenie - na postoju (coś jak luzna blaszka) które ustepowalo po wcisniecu sprzegła.. Wysprzeglik nie cofa sie do końca czy co?
  
 
No to są chyba tylko 2 opcje.
1. Łożysko (mniej prawdopodobne, chociaż się zdarza).
2. Skrzynia (jak nie wciskasz sprzęgła to wałek sprzęgłowy się obraca razem z silnikiem).
  
 
..Cwieka mi zabiłeś..
Nie pozostanie nic innego jeśli nie uda sie odpowietrzyć sprzęgła na dniach, jak tylko skrzynie zdemontować i zajrzeć o co kaman..
  
 
Cytat:
2009-12-21 23:21:01, AndrzejMT pisze:
..Cwieka mi zabiłeś.. Nie pozostanie nic innego jeśli nie uda sie odpowietrzyć sprzęgła na dniach, jak tylko skrzynie zdemontować i zajrzeć o co kaman..


Jeśli wysprzęgla to niema co odpowietrzać. Sprzęgło to albo 0 albo 1.
Gdyby płyn uciekał albo się zapowietrzał układ, to za którymś razem nie wbiłbyś biegu po odpaleniu.
A co za skrzynię masz?? Sprawdzona jakaś??
  
 
edit: nie doczytałem, że koło seria...


[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2009-12-22 00:09:55 ]
  
 
..Skrzynia R28 - sprawdzona w ok stanie.. Musze sprawdzic coś mi sie wydaje co i jak z drazkiem zmiany biegów od spodu, moze gdzieś siedzi sobie lód, co z moim zawieszeniem low ridera wcale by mnie nie zdziwiło..

Dzieki za porady, jak ustale co i jak dam znac w temacie
  
 
..Ma ktoś może tą specjalna wkładke (Sam Naprawiam Rys. E 7512 Str. 146) - mozna by przypuszczać ze problem tkwi w regulacji mechanizmu zmiany biegów, być może - bo problem tak jak pisałem jest tylko z 1 i 2, reszta biegów wchodzi rewelacyjnie, tyle że własnie gdyby był wyregulowany nie tak, problem był by ze wszystkimi biegami itp..

[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2009-12-22 12:20:16 ]
  
 
Andrzej , ja mam to samo ze sprzęgłem
wsadziłem już we wszystko co dotyczy sprzęgła ok.4000zł
po świętach jestem umówiony ze znachorem i ma się bardziej w temat zagłębić
jak on nie pomoże to jade do Rosji Kaszpirowskiego zatrudnić
  
 
..To daj znać..

Ja jadę za chwile raz jeszcze odpowietrzyć układ.. I co mnie dzis mocno zastanowiło, to to że nowo zalany płyn kilka dni temu dzis jest koloru rudego.. Czyzby rdzewiała pompa ..Jak jak k..a kocham te Omegi
  
 
kolego ja mialem tak ze niemoglem wcisnac 2 biegu i 1 tez ciasnochodzila .okazalo sie zedocisk ma dookola trzy blaszki i jedna byla urwana i nierowno dociskalo
  
 
u mnie sie wogóle niczego nie trzymał , dlatego wymieniłem całość
  
 
Cytat:
Skrzynka biegów — brak synchronizacji
Modele:
Omega-B 94...
Silniki:
Wszystkie
Wersja:
Schaltgetriebe R25, R28
Grupa:
K — Sprzęgło /skrzynka biegów
Usterka:
Brak działania lub działanie niewystarczające
Brak synchronizacji koła zębatego 1. i /lub 2. biegu.
Przyczyna:
Zły stop z którego wykonano pierścień synchronizujący.
Rozwiązanie fabryczne:
Dotyczy skrzynek biegów, które mogą mieć numery seryjne: 291 96 A 1296543 do 317 96 A 1303405.
Specjalne części:
Nie ma
Środki zaradcze:
W przypadku usterki wymienić pierścień synchronizujący.
Nr katalog. /części 7 18 908 /(90 372 117).



I wszystko w tym temacie. AMEN
  
 
Cytat:
2010-01-04 22:35:04, AndrzejMT pisze:
I wszystko w tym temacie.



o fak
muszę spr nr skrzynki, ECH.



[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2010-01-05 08:27:04 ]
  
 
Wychodzi na to, że wypuścili 6862szt takich skrzyń...
Kto jeszcze ma kumulację??
P.S. A pisałem, że to może być skrzynia
  
 
bo to manual i jak każdy manual jest do dupy

nima jak aftomat
  
 
Cytat:
2010-01-05 17:46:57, dARTi pisze:
bo to manual i jak każdy manual jest do dupy nima jak aftomat

true
 
 
Automaty są dobre, dopóki nie padną
Potem to już tylko Senator
  
 
miałem z 10 aftomatów i zawsze po każdym stwierdzałem, że jeszcze jestem na aftomat za młody - i wracałem z bananem na gębie do manuala
  
 
witam !

jestem po wymianie wysprzęglika na LUKa i na zimnym tylko przy pierwszym razem wbicia trójki mam delikatne chrupnięcie... płyn w zbiorniku hamulcowym jest pod samą krawędz. Gdzie szukać ??? dodam że wysprzęglik padł pod domem i ani jednego biegu nie wbiłem bez sprzęgła.

przed wymianą było jak z fabryki.

[ wiadomość edytowana przez: zpetz dnia 2010-09-08 17:30:03 ]
  
 
Podepnę się pod temat.
U mnie po odpaleniu auta jest cicho dopóki nie wcisnę sprzęgła, wtedy dziwnie grzechocze coś w okolicy skrzyni, jak puszczę sprzęgło cisza. Jak trochę pojeżdżę 15km, to naciskam i cisza. Poza tym mam dziwne drgania auta na postoju - jak dodam gazu na około 2300-2500 obrotów i potem jeszcze jakoś powyżej 3000 obr. Na wolnych chodzi idealnie. Podczas jazdy od około 100km/h do 130 również występują te same drgania (rosnąco), potem powyżej 140km/h są sporo większe, ale po wrzuceniu na luz przy tych prędkościach drgań nie ma.
O co kaman??