Uszczelniacze 2107 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-10-26 17:15:50, MarTin_ pisze:
Witam Panów. Temat na czasie jak dla mnie, ponieważ ostatnio zauważyłem że mi oleju troszke ubywa. Było na max. dolane a dzisiaj (po przejechaniu ok. 1200 km) stwierdziłem że jest ciut powyżej min. Dodam iż silniczek jest baaardzo zrywny i ogólnie "zdrowy". Boję sie troszke ściągać głowice bo tam nic nie było ruszane od nowości i powinno być OK. Moje zdanie jest takie: Skoro silnik jest rewelacja to pierścienie muszą być OK. Gdyby nie było pierścieni nie byłoby odpowiedniego sprężania, a gdy nie ma odpowiedniego sprężania nie ma odpowiedniej mocy. U mnie ta moc jest. Poprawcie jak sie myle Tutaj jest moje pytanie. Czy to wina uszczelniaczy, czy czegoś jeszcze ??



Co znaczy "ciśnienie jest ok"? Poszę o konkretne wartości przed próbą olejową i po próbie olejowej. Wtedy Ci powem czy silnik jest zdrowy i czy pierścienie są ok.
Jeśli Ci tyle oleju ubywa, to jednak bym stawiał na pierścienie.
  
 
Dzisiaj miałem sprawdzane ciśnienie w cylindrach i na wszystkich wynik był taki sam, czyli prawie 11. Próby olejowej nie było, a test był przeprowadzany na ciepłym silniku. Nie znam sie na tym, ale to chyba dobry wynik zgadza sie ??
  
 
Wybaczcie, że tak bezczelnie odkopuję temat!

W ten weekend planuje wreszcie zabrac sie za wymiane uszczelniaczy zaworowych w Ładnej. Bede to robil 1szy raz, wiec juz duzo poczytalem, mam jednak pytanie:

Czy obedzie sie bez szczypcy do uszczelniaczy, i sciagacza sprezyn zaworowych?

Bo te, ktore znalazlem na allegro mnie troche... cenowo odstraszaja

http://moto.allegro.pl/item268710807_szczypce_do_uszczelniaczy_zaworowych.html
http://moto.allegro.pl/item265799104_sciagacz_sprezyn_zaworowych.html
260zł za narzedzia, ktore uzyje (mam nadzieje) max 2 razy do roku...

(Pomijam klucz dynamometryczny - jeszcze nie mam, ale to akuratnie kupie bez marudzenia!)

[ wiadomość edytowana przez: szyszong dnia 2007-11-12 21:31:28 ]
  
 
Powiem tak, ja nie używałem żadnych specjalnych szczypiec do zdejmowania uszczelniaczy i przez to nie było łatwo je zdjąć bez uszkodzenia prowadnic zaworowych. Tylko, że komplet nowych prowadnic to koszt to chyba 24zł (Samara) wiec i tak taniej wychodzi wszystkie połamać niż zakup tego wynalazku. Zapewne taki sprzęt bardzo pomaga i mechanicy go mają, ale za 75zł to bym nie kupował.

Przyrządów do zdejmowania sprężyn to miałem z trzy komplety i powiem tak lipa. Najbardziej istotne jest to aby ten fragment klucza dociskający sprężynę był o odpowiedniej średnicy, bo może się okazać, że będzie za duży i nic się nie da zrobić. Sam klucz jeśli jest mocowany do solidnego, stabilnego stołu to jest Ok, ale taki klucz da się samemu zrobić i moim zdaniem taki będzie najlepszy. Te kupne które jedną stroną jakimiś hakami montuje się z do głowicy a druga dociska są (moim zdaniem) nie warte zachodu, ponadto one zazwyczaj mają za krótką wajchę i naprawdę dużo trzeba włożyć w to siły.

Pamiętaj, że po zdjęciu głowicy powinno się ją lekko splanować, a uszczelniacze kupuj tylko markowe, bo nawet takie są śmiesznie tanie (Samara Corteco 16zł).

DEx
  
 
hehe powodzenia bez narzędzi. Jak jak zobaczyłem jaką siłą działąją te sprężyny to odrazu się poddałem
  
 
Najlepsze uszczelniacze to sa te od Golfa II - z silnika 1,6. Najlepiej takie niebieskie.
  
 
Wlasnie miedzy innymi to juz wyczytalem, dzieki : )

[ wiadomość edytowana przez: szyszong dnia 2007-11-12 22:34:34 ]
  
 
Ja mam założone uszczelniacze "Corteco" z tego co mi mówiono to te właśnie montują w VW. Ile w tym prawdy nie wiem, ale jak narazie jest spokój
  
 
Ja kupiłem Corteco przed robieniem głowicy, ale mój mechanik powiedział żebym kupił te niebieskie od VW 1,6. Sa podobno znacznie lepsze.
  
 
Ja w koncu tez kupilem Corteco - zobaczymy jak sie beda sprawowaly.
  
 
Uszczelniacze wymienione - przez pare dni byla rewelacja - 0 niebieskiego dymu, nie było przykrego zapachu palonego oleju po mocnym przyspieszeniu - słowem ręka odjął.

Niestety radocha sie skonczyła - od wczoraj zostawiam za sobą niebieską chmurę na światłach itp.- mam wrażenie, że jest jeszcze gorzej niż przed wymianą. Czy możliwe, że jeden z uszczelniaczy "poszedł"? Został źle założony? (Nie robiłem sam, tylko u mechanika). A może jakiś związek z mrozami? (wiem, watpliwe)...

Przed wymianą uszczelniaczy sprawdzałem kompresję - od 12 do 14. Także nie wydaje mi się, żeby to była wina pierścieni.

Miła niespodzianka na święta.. a już myślałem, że będe miał cholera spokój.
  
 
jak masz taka rozbierznosc w kompresji to lepiej sie zajmij rozbiorka silnika i wymiana pierscieni
  
 
Panowie czy uszczelniacze z tej aukcji beda pasowaly do Lady ? Orientujecie sie moze czy sa to te slynne od golfa ii 1.6 ? Mam w domu corteco i tak przygladajac sie zdjęciu wygladaja identycznie ...

link

Na stronie intercarsu znalazlem cos takiego :
VW -> GOLF II (19E, 1G1) -> 1.6 -> Uszczelniacz trzonka zaworu -> Zestaw uszczelniaczy zaworów

Cena brutto: 3,22 zł
nazwa: Uszczelniacz trzonka zaworu
opis : IMPERGOM 5959598 uszczelniacz trzonka zaw. LANCIA
100,80,Alfa 33 - Nuova Alfa
33,Croma,Dedra,Delta,Expert,Golf 1,Golf 2,Golf
3,Jetta 1,Jetta 2,Jumpy,Marea,Marea Gamma
'99,Passat 1,Passat 2,Polo 1-2,
producent: IMPERGOM
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Materiał: Guma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Typ modelu: Viton-escl.mod.16V

Cena brutto: 2,03 zł
nazwa: Uszczelniacz trzonka zaworu
opis : GOETZE uszczelniacz trzonka zaworu VW/AUDI
(zielony 8mm)
producent: GOETZE
W MAGAZYNIE: >9
Ograniczenia
Materiał: FPM (fluor-guma/viton)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 10,8
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,2
Wysokość [mm]: 10
Ukształtowanie uszczelki w układzie poprzecznym wału: 866N W

[ wiadomość edytowana przez: Trax dnia 2009-02-02 15:14:30 ]
  
 
a co sadzicie o uszczelniaczach firmy corteco ?
  
 
sa ok.

DEx
  
 
Przed remontem glowicy kupilem uszczelniacze Corteco i wiekszosc piała, ze mam kupic takie niebieskie, bo sa lepsze i tak zrobilem.

Tutaj masz wiecej u uszczelniaczach i nie tylko.
  
 
Wiem czytalem ten post ale Leszku pamietasz konkretna nazwe tych uszczelniaczy ? Poszedles do sklepu i wolales o uszczelniacze do golfa ?
  
 
Te niebieskie kupil mi Pablox - skontaktuj sie znim, zapewne powie ci jakie to dokladnie maja byc.
  
 
bylem dzisiaj w inter carsie i kupilem uszczelniacze goetze do golfa 1,6 czym sie róznią ? guma jest troche twardsza a dodatkowo kolorem no i oczywiscie informacją ze zostały wyprodukowane w niemczech
  
 
Pilne pytanie: czy jeśli tłok ustawie w górnej pozycji to zawór wpadnie do cylindra czy się oprze na tłoku i trzpień będzie wystawał ponad prowadnice/uszczelniacz? Lada 2107 1,3