Wystartowałem z dohacem :) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
o ile sie nie myle, w tym "pieknym dohc'u" ze zdjecia ktos pod odme podlaczyl waz ogrodowy/wodny, a nie wydaje mi sie aby on byl olejoodporny, lada dzien perdolnie, zarzyga cala komore i bedzie wszytsko wygladalo jak w kazdym dohcu, namietnie zaolejone.
  
 
ojjj gadanie ja juz rok czasu albo lepiej jeżdżę na ogrodowym i nic mi nie pierdolnęło
  
 
Sklodowska tez byla kobieta...

moze szczyj do baku, tez slyszalem ze ktos szczy i jezdzi?
  
 
Na stronce pisał ze wymieni tego węza tylko nie mógł go dostać w sklepie
Z kolektorem bedzie lipa coś mi sie zdaje bo tak zle i tak nie dobrze.
Ale poziome wejdą? Moze poziome solexy?
Motor to 2.0 z progiem na cylindrach i tu tez nie wiem za bardzo co zrobić czy szlif czy tulejować czy nowe tłoki czy nie? ale to koszta wieksze i tak w koło Macieja.
A jak bym chciał aparat w głowicy to pewno musiałbym sobie inny silnik kupić czy tylko głowice zmienić?
  
 
tam w pionkach to chyba macie zatrutą wode w wodociągach ...
  
 
Cytat:
2008-08-25 19:40:26, Blady pisze:
tam w pionkach to chyba macie zatrutą wode w wodociągach ...



Definitywnie.
  
 
szkoda tylko jednego - ludzie kupują takie padliny, zaczynaja wieczny, zwykle srednio profesjonalny remont, kupuja czesci i suma sumarum czesci jest mniej na rynku wiec ich ceny rosna, tym silnikom to tez niespecjalnie pomaga, a potem slyszy sie ze dohc sa awaryjne albo ze kazdy dohc to padlina.
  
 
e tam woda, mało wiedzy mało czasu wielkie chęci i tyle, pytałem co lepsze ale ok zamknijcie temat. dzieki pozdrawiam
  
 
nie płacz tylko rob swoje, loza szydercow jest wszedzie
  
 
Cytat:
2008-08-25 23:43:03, Poramancza pisze:
nie płacz tylko rob swoje, loza szydercow jest wszedzie


dokładnie wyjąłeś mi to z ust
  
 
Jak nie masz silnego zamiaru robić porządnego remontu tego slinika to go komuś lepiej sprzedaj - bo szkoda, żeby później zalegał Ci w garażu.
Jeżeli zamierzasz robić dohca jak należy to po pierwsze - primo: SILNIK ROZBIERZASZ NA ELEMENTY PIERWSZE TZN. DO NAJDROBNIEJSZEJ ŚRÓBKI
Po drugie primo - ultimo: Jeżeli jak piszesz masz progi - weź to wszystko na szlifiernię, blok, wał, tłoki, korbowody, pompę oleju, wałek pośredni i wałki nierządu, niech Ci to szystko pomierzą - myślę, że ten niewielki wydatek rzedu 50 - 100 PLN (zależy ile u Was biorą) oszczędzi Ci kasy i łez wylanych nad zakupem nowych gratów (szczególnie o tłokach tu myślę) w przypadku gdy masz silnik nadający sie jedynie na tulejowanie.
Po trzecie: Zbierz kasę na wykonanie profesjonalnego remontu i go wykonaj, lub rób go w etapach w miarę napływu kasy. Choć tu trzeba być twardzielem, żeby po drodze nie odpaść - a wierz mnie remontowanie tego silnika potrafi doprowadzić człowieka do granic wytrzymałości nerwowej.
Po czwarte w końcu: Jeżeli jesteś wierzacy w jakiekolwiek bóstwo, lub inny absolut to zanoś do niego modły i błagania, żeby po złożeniu wszystko grało, silnik zapierdalał, a przede wszystkim miał ciśnienie oleju. amen
WSZYSTKO RÓB PORZĄDNIE, POWOLI I DOKŁADNIE, ZASTANAWIAJ SIĘ I CZYTAJ I DOPYTUJ PIĘĆSET RAZY ZANIM COŚ POSTANOWISZ SPAPRAć...

no i na koniec: POWODZENIA i DO ROBOTY
  
 
A bo sie kurwa zwala Blada twarz mysli ze wie i ze elita to wszystko wolno. Ok ma wiedzę i pojęcie to fakt, niech sie nią dzieli od tego jest forum a nie chce, bo nie ma cierpliwości do ludzi bez wiedzy i doświadczenia to niech przestanie pisać bzdury o mieście.
Ps. wode mamy najlepszą w regionie
A panie Kosa 131 po to sie kurwa pytam zeby ten silnik nie był awaryjnym Ceny części i tak nie zmaleją.
Prosił bym o wyrozumiałość i pomoc.
Po to pisze na Hyde parku, bo mam pare "głupich" w waszym odczuciu pytań które sa dla mnie ważne podam przykład:

Czy istnieje kolejność odkręcania wału korbowodowego?
Jak obrobić głowice w których miejscach ile zdjąć i dlaczego?
Jak sprawdzić czy musze robić szlif bloku?

Prosze mnie nie odsyłać do guy crofta bo strasznie meczy mnie angielski a translator nie daje rady i nie widze tam nigdzie kolejności odkręcania korbowodu.
Książka 132 tez tam tego nie ma.
W najblizszym czasie pewnie wydrukuje podstawy silników spalinowych S.Luft moze tam Tylko kupie drukarkę po wypłacie

Nie płacz kiedy odjadę! mym Fiatem na 100 Cie odstawie

O to o to o to mi chodziło
Takie małe podpowiedzi na początek.
Ale posta nie edytuje bo spóźniłem sie do roboty przez niego
DZIEKI !

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-08-26 07:56:39 ]
  
 
połowę odpowiedzi na swoje pytania juz otrzymałeś...
  
 
Cytat:
2008-08-26 07:53:25, faownik81 pisze:
Czy istnieje kolejność odkręcania wału korbowodowego? Jak obrobić głowice w których miejscach ile zdjąć i dlaczego? Jak sprawdzić czy musze robić szlif bloku?



1. wał dokręcałem bez żadnej kolejności stopa po stopie tylko moment musi być odpowiedni (obraca się więc jest git) - ale tym sie narazie nie interesuj. Narazie Cię interesować powinna mechaniczna obróbka silnika
2. Jak obrobić głowicę to akurat u Crofta najlepiej jest opisane - sorki ale musisz się męczyć z angielskim
3. już Ci napisałem wcześniej.
  
 
może zacznij pić wode z butelek , może będzie lepiej , a to co CI ludziska odpisują , czytaj 3 razy , potem przepisuj na kartke i jeszcze raz czytaj - może wtedy będziesz dostrzegał wskazówki .nikt tu szyfrem nie pisze a Ty i tak ni chuja nie rozumiesz i się pięć razy pytasz o to samo .... pooglądaj choc fotki w temacie o moim byłym kancie czy w temacie mar125 ...
  
 
Cytat:
2008-08-25 23:43:03, Poramancza pisze:
nie płacz tylko rob swoje, loza szydercow jest wszedzie




kurwa na moim klubowym forum mam w podpisie bannerek "loza szydercow"





tylko UWAGA -wszelkie prawa zastrzezone powaznie!!!!!!!!!!




[ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2008-08-26 18:31:18 ]
  
 
za późno

  
 
hej hej ja tego bannerka nie mam od wczoraj
  
 
Gdzie mi tu z Oplem?! Tu fiaty i o Fiatach
Mechaniczna obróbka silnika czyli wszystko na części mam rozumiec?
Jak narazie do rozkręcenia mam jeszcze alternator ale podobno pasuje od poloneza a taki posiadam zapasowy, rozrusznik i pompe wspomagania która tez mam od polda zapasową.
W tym tyg moze uda mi sie pokompletować narzędzia do głowicy, ściągacz do zaworów i elementy szlifierskie. Jak tylko croft sie przetłumaczy bede sie za nią brał.
Do tego klucz do odkręcenia koła pasowego i wytargam wałeczek i tłoki odrazu.
Nastepnie do pomierzenia wszystkiego zabrać:
Blok
Wałki rozrządu
Wałek korbowodowy
Tłoki
porobiona głowice
i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem...

Woda w butelkach ok niech bedzie, nie pije kranówki juz mogłem coś pominąć zdarza sie nawet najlepszym

  
 
O.T.
gdzie jest kermit ja sie pytam?


(ps. kurwy sie sypią a to chyba nie bardzo zgodne z regulaminem anonimowy modzie ... )

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek