| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2008-08-25 16:56:27 o ile sie nie myle, w tym "pieknym dohc'u" ze zdjecia ktos pod odme podlaczyl waz ogrodowy/wodny, a nie wydaje mi sie aby on byl olejoodporny, lada dzien perdolnie, zarzyga cala komore i bedzie wszytsko wygladalo jak w kazdym dohcu, namietnie zaolejone. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-08-25 17:00:20 ojjj gadanie ja juz rok czasu albo lepiej jeżdżę na ogrodowym i nic mi nie pierdolnęło |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2008-08-25 17:14:07 Sklodowska tez byla kobieta...
moze szczyj do baku, tez slyszalem ze ktos szczy i jezdzi? |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-08-25 19:40:26 tam w pionkach to chyba macie zatrutą wode w wodociągach ... |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2008-08-25 21:11:52
Definitywnie. |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2008-08-25 22:00:05 e tam woda, mało wiedzy mało czasu wielkie chęci i tyle, pytałem co lepsze ale ok zamknijcie temat. dzieki pozdrawiam ![]() |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2008-08-25 23:43:03 nie płacz tylko rob swoje, loza szydercow jest wszedzie |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-08-26 00:01:17
dokładnie wyjąłeś mi to z ust ![]() |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-08-26 07:47:55 Jak nie masz silnego zamiaru robić porządnego remontu tego slinika to go komuś lepiej sprzedaj - bo szkoda, żeby później zalegał Ci w garażu.
Jeżeli zamierzasz robić dohca jak należy to po pierwsze - primo: SILNIK ROZBIERZASZ NA ELEMENTY PIERWSZE TZN. DO NAJDROBNIEJSZEJ ŚRÓBKI Po drugie primo - ultimo: Jeżeli jak piszesz masz progi - weź to wszystko na szlifiernię, blok, wał, tłoki, korbowody, pompę oleju, wałek pośredni i wałki nierządu, niech Ci to szystko pomierzą - myślę, że ten niewielki wydatek rzedu 50 - 100 PLN (zależy ile u Was biorą) oszczędzi Ci kasy i łez wylanych nad zakupem nowych gratów (szczególnie o tłokach tu myślę) w przypadku gdy masz silnik nadający sie jedynie na tulejowanie. Po trzecie: Zbierz kasę na wykonanie profesjonalnego remontu i go wykonaj, lub rób go w etapach w miarę napływu kasy. Choć tu trzeba być twardzielem, żeby po drodze nie odpaść - a wierz mnie remontowanie tego silnika potrafi doprowadzić człowieka do granic wytrzymałości nerwowej. Po czwarte w końcu: Jeżeli jesteś wierzacy w jakiekolwiek bóstwo, lub inny absolut to zanoś do niego modły i błagania, żeby po złożeniu wszystko grało, silnik zapierdalał, a przede wszystkim miał ciśnienie oleju. amen WSZYSTKO RÓB PORZĄDNIE, POWOLI I DOKŁADNIE, ZASTANAWIAJ SIĘ I CZYTAJ I DOPYTUJ PIĘĆSET RAZY ZANIM COŚ POSTANOWISZ SPAPRAć... no i na koniec: POWODZENIA i DO ROBOTY |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2008-08-26 08:11:35 połowę odpowiedzi na swoje pytania juz otrzymałeś... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-08-26 08:17:17
1. wał dokręcałem bez żadnej kolejności stopa po stopie tylko moment musi być odpowiedni (obraca się więc jest git) - ale tym sie narazie nie interesuj. Narazie Cię interesować powinna mechaniczna obróbka silnika 2. Jak obrobić głowicę to akurat u Crofta najlepiej jest opisane - sorki ale musisz się męczyć z angielskim 3. już Ci napisałem wcześniej. |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-08-26 18:30:35 |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2008-08-26 20:14:36 za późno
![]() |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-08-26 20:28:11 hej hej ja tego bannerka nie mam od wczoraj ![]() |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-08-26 21:31:30 O.T.
gdzie jest kermit ja sie pytam? (ps. kurwy sie sypią a to chyba nie bardzo zgodne z regulaminem anonimowy modzie ... ) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |