Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wagabunda Lubartów | 2009-01-10 16:29:11 ale jak włączyłeś generator w instalacje LPG ?? przeciez LPG jest pod cisnieniem a HHO wypływajace z generatora a nikłe ciśnienie ...
jakiego źródła jonów używasz w generatorze? NaHCO3 ? Gdzie masz ulokowany generator ?? W komorze silnika ?? Ilu litrowy ?? A tak przy okazji to na youtube mozna znaleśc wiele filmików z silnikami gdzie HHO dopływa w dolocie powietrza tuż za filtrem powietrza . filmik 1 W instalacjach z wtryskiem paliwa rozumiem ze paliwo wymieszane z powietrzem wzbogaca mieszanke przez co sonda lambda wykrywa to i zmiejsza dawke wtrysku przez co możliwe jest ograniczenie spalania o około 20-50 % w zalezności od efektywnosci generatora . Ale jak wyglada to przy zasilaniu gaźnikiem(pisza na amerykańskich stronach ze ta sama instalacja nadaje sie do każdej benzyny bez względu czy gaźnik czy wtrysk , diesla czy instalacji LPG . A przecież gaźnik ustala stały skład mieszanki ... Wiec w jaki sposób spełnia to swoja role w instalacjach z gaźnikiem ?? Ponieważ chiałbym zastosować to w motocyklu Proszę o pomoc |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-01-12 16:20:47 nie zastanawiałem się nad gaźnikiem ale tu w tym wypadku to albo wiecej będzie mocy albo trzeba dać mniejsze dysze i sprawdzać to na analizatorze.
jest to w dolocie powietrza.
|
wagabunda Lubartów | 2009-01-14 07:36:32 A instalowaleś jakieś EFIE ?? |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-01-14 08:20:16 co masz na myuśli mowiąc EFIE.
|
blue827 Biłgoraj | 2009-01-16 17:25:02 Croma1, respecto!!!
sam już od dłuższego czasu planuje zrobić to samo. Kupiłem nawet blachę kwasówkę ale zawsze coś mi się psuło i jakoś nigdy nie miałem czasu, jedynie opracowywałem projekt ogniwa. Jakie ogniwo zrobiłeś? zanużone w cieczy czy dry-cell ? Idealne byłoby ogniwo bez krawędzi bo właśnie tam są straty prądu. To jest mój pomysł na ogniwo typu dry-cell bez krawędzi: http://img291.imageshack.us/img291/8862/hhodrycellrc9.jpg składa się z płytek 10x10cm poprzedzielanych gumowymi okrągłymi uszczelkami które wziąłem od rur kanalizacyjnych 7cm. Każda uszczelka powinna mieć podłączone po dwie rurki, jedna na dole dopływ wody, i jedna na górze odpływ gazu i wody. Wszystkie rurki schodzą się do jednego zbiornika będącego jednocześnie zbiornikiem na wodę i bubblerem. Na górze zbiera się gaz który wężykiem podłączamy do dolotu, w moim przypadku do Blosa. Czyli to jest ogniowo bez KRAWĘDZI !! i jest cały czas chłodzone obiegiem wody. A jako katalizator czytałem że najlepsze są granulki pochłaniające wodę które można spotkać w małych torebkach z elektroniką i oczywiście destylowana. I oczywiście musiałby być jakiś impulsowy regulator prądu żeby np nie podawać więcej niż 20A. Ale tak jak napisałem, jeszcze go nie zbudowałem narazie to tylko plany. |
slon78 Kąty Wrocławskie | 2009-05-04 09:06:42 Witam wszystkich.
Od jakiegoś czasu interesuję się tym wątkiem. Sam chcę zbudować podobny generator, co prawda jestem na etapie planów ![]() Postaram się zamieścić zdjęcia lub filmiki jak mi to będzie szło ![]() ![]() Jeżeli miałoby to przynieść nawet 10-20% oszczędności benzyny to wydaje mi się że warto się troszeczkę pobawić ![]() |
cudotworca poznań | 2009-11-29 16:33:06 Witam wszystkich. Czytałem wszystkie posty, croma1 wie o czym pisze bo Ja znalazłem rozwiązanie całego problemu Generatora Wodorowego. Nie potrzebuję zadnego zbiornika zapasowego na składowanie wodoru. Moje urządzenie działa na zasadzie zamkniętego obwodu, tylko raz na tydzień sprawdzam poziom wody destylowanej w zbiorniku wyrównawczym . Okiełznałem całość problemu np. elektroniki, sterowania tym urządzeniem. Mam to w samochodzie swoim poj. 2,5v6+LPG rewelacja !!!!!! Dodatkowo dodałem świece anodowe moc wzrosła o 10KM oszczędność mam 32%. Pozdrawiam PS. Odpowiem na pytania ![]() |
peterus Sokołów Podlaski | 2009-11-30 02:31:33 Cudotworca, napisz ile cię to kosztowało. Jam mam w swoim 1.6l + gaz sekwencyjny i zastanawiam się nad wodorem.
Pytania: 1) czy używasz na krótkich odcinkach instalacji wodorowej (5-10km)? 2) czy przed zgaszeniem samochodu wyłączasz wcześniej zasilanie hho w celu "odparowania" wody z wydechu (aby nie rdzewiał) 3) jak ma się instalacja hho do adaptacji mieszanki przez ECU, mapy się nie rozjeżdzają? (dla wyjaśnienia, jak sobie źle wyregulowałem LPG to po przełączeniu na benzynę samochód przez pewien czas chodził tak samo jak na błędnie wyregulowanym gazie) 4) czy robiłeś jakieś modyfikacje silnika (np. polerowanie głowicy w komorze spalania, dolotów, wylotów)? 5) czy masz to wszystko zestrojone tak, że po podpięciu analizatora spali mieszanka jest ok (chyba 15.1)? ... wystarczy tych pytań na początek ![]() pozdrawiam |
cudotworca poznań | 2009-11-30 12:53:26 Ja was bardzo przepraszam , ale wy chyba nie czytacie tego co piszę
Mój generator używam cały czas jak poruszam się autem , nie na krótkich czy też dłuższych odcinków. Proszę moje urządzenie działa 24/24h jazdy. to jeszt przeskok w tym urządzeniu w stosunku do waszych niby generatorów o całe wieki UWIERZCIE. ![]() ![]() |
peterus Sokołów Podlaski | 2009-11-30 14:38:59 " cudotworca: PS. Odpowiem na pytania"
... więc odpowiedz na moje pytania ![]() |
cudotworca poznań | 2009-11-30 15:44:04 1) Ciągle mam włączony generator
2) nic się nie dzieje ponieważ komputer ( modulator) reguluje wszystko 3) wyłączając stacyjkę wyłączam generator 4) nic nie modyfikowałem w silniku 5) koszt całości to 3500 zł |
cudotworca poznań | 2009-11-30 15:46:30 cd. mieszanka na zimnym silniku to 20:1 aozgrzany to 17:1 |
peterus Sokołów Podlaski | 2009-12-05 16:17:38 Cudotworca skoro ogarnąłeś tema to może podzielisz się z nami szczegółami technicznymi? Napisałeś, że wszystko śmiga, to może pomożesz stworzyć HOW-TO dla reszty ekomaniaków ![]() ![]() |
blue827 Biłgoraj | 2009-12-11 16:30:06 Cudotwórca robi sobie żarty i tyle, po co dajecie się sprowokować?
Też jakiś czas temu się tym interesowałem ale uznałem po analizie sprawności poszczególnych elementów, tzn silnik spalinowy, alternator, później proces elektrolizy, i znów spalanie tego uznałem że to nie ma prawa działać tzn tak aby zwiększyć ekonomikę samochodu. Wiem że na youtubie jest cała masa ludzi co chwalą się że na tym jeżdżą i mają mniejsze spalanie, tylko jak? Jedyna fajna rzecz to że można sobie zrobić palnik wodorowy który ma bardzo wysoką temperaturę, i nie potrzeba żadnego zbiornika bo gaz się wytwarza w czasie rzeczywistym. Myślę że cały ten wodorowy ruch internetowy jest tylko aby odwrócić uwagę ludzkości od prawdziwych darmowych źródeł energii, tak aby im dać zajęcie, stąd te tajemnicze legendy o ogniwie Joego i innych wynalazców, którzy gdzieś tam w Australii zbudowali coś, w necie pełno schematów materiałow, taka pożywka aby odwrócić uwagę i dać złudzenie że odkrywamy coś nowego. |
cudotworca poznań | 2009-12-11 18:32:35 słuchaj , chyba wiedza twoja albo experymenty które robiłeś były małego kalibru i bez przekonania w sukces.. to tyle odemnie
![]() |
blue827 Biłgoraj | 2009-12-11 19:05:41
jakbym robił jakieś eksperymenty to bym je szczegółowo opisał, a nie wstawiał takie puste frazesy. Właśnie na tym polegają fora internetowe aby dzielić się bezinteresownie wiedzą i doświadczeniem. Wcześniej inni userzy się pytali o szczegóły i nic nie odpowiedziałeś. |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-12-12 11:19:30 na dzień dzisiejszy z braku czasu mam to urzadzenie w swoim fiacie ulissesie w najprostrzej postaci ,bez elektroniki bez niczego i sprawuje sie dość dobrze .
natomiast gdyby ktoś takiego chciał to kupić to można takie urzadzenia znaleść na np. ebay.pl i wpisać hasło hho. ja natomiast teraz w okresie zimowym będę mmyślał o innym sposobie zasilania wodorowego silnika czyli całkowitym. |