| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
keen Miłośnik FSO Passat 94'; Komar 81 ... Ostrowiec Świętorzyski | 2003-08-07 00:28:48 O to i ja się dołącze do tego problemu. Identyczne objawy. Regulacja gazu nic nie dała. Parownik mam nowy, filterek sprawdzony instalacja pod maską prawie cała nowa(jak kupie inny samochód to sie przyda) . Efekt identyczny dochodzi do około 3 - 3,5 tyś i wrrr jakby zdychał. puszczam gaz, naciskam od nowa i zwykle wszystko wraca do normy. Problem wystepuje tylko na 3 i 4 biegu. Dodam jeszccze że obrotomierz w takim momencie wariuje i skacze sobie od 0 do 7 tyś. Z moich obserwacji wynika że najczęściej dzieje sie tak przy tem. chłodnicy około 85-90 c' i zewnętrznej przekraczającej 30'
ps. zapomniałem dodać że w tym momencie mam skrzynie 4 wsadzoną ale efekt występował także na 5 [ wiadomość edytowana przez: keen dnia 2003-08-07 01:26:14 ] |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-08-07 01:17:52 TEN MODEL TAK MA !!!
Chłopaki powaga, niech każdy z nas (gaźnikowców) wykona takie próby, tzn. pedał do podłogi na III i IV biegu i w 85% (jeśli nie więcej) wystąpią te objawy. /tu powinna być wstawka dlaczego tak się dzieje, ale ze znam sie na tym jak **** na **** więc te pole pozostawie puste/ Ja myśle że do poldka z gazem trzeba sie przyzwyczaić, wyścigówka to nigdy nie będzie, a technike jazdy, wyprzedzania, przyspieszania trzeba wyrobić. |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-08-07 09:12:36 A u mnie nie kicha i nie prycha, ale po wciśnięciu pedału do oporu powstaje "BUUUUUU" Jakby kto miał pomysł to prosze bardzo, to co napisalem u góry to tylko moje przypuszczenia. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-08-07 10:11:18 AdS, a moze walek rozrzadu... tak mial OLO |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-07 11:00:54 Wlasnie moze walek jest kaput ?
Sorrka ale jak wciskam pedal do oporu na 3 to kurz za mna |
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2003-08-07 11:13:40
Moze i cos w tym jest bo przed remontem silnika tez jak wciskalem w podloge to robilo sie Buuuuuu. Regulacja gazu nie pomagala, na benzynie bylo troszke lepiej, ale po zmierzeniu przyspieszenia do 100 kmh (na benzynie) malo sie nie zabilem 22 sekundy |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-08-07 14:27:01 Ooo.. ciekawie mówicie... poprawie sie tylo że na trójce raczej się wkręca, na IV jest zdecydowanie BUUUU, ale po wrzuceniu na etylinke po BUUU śladu nie ma... (kiedyś tak z ciekawości na IV przy 60km/h zrobiłem próbe na gazie a potem benzynie)
No i zapomniałem zapytać czy mimo to to dalej może być wałek? [ wiadomość edytowana przez: AdS dnia 2003-08-07 14:28:15 ] |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-08-07 16:13:07 mi sie tylko nasuwa myśl taka że za mało gazu jest na drugim przelocie. |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-07 21:41:53 Hmm walek powinno sie dac sprawdzic obracajac walem i patrzac na gore zaworow (to tylko taka moja teza). Ale wydaje mi sie ze trzeba wyjac i pomacac wtedy bedzie jasne. Kurde w sumie nie wiem jak sie sprawdza czy walek jest ok Ale zanim przejdziemy do walka (ktory po 200 to napewno jest total szmelc) Zrob taki maly test zebysmy mieli jedno napewno z glowy. wykrec obydwie sruby na regulacji dawki gazu w to samo polozenie. Zdejmij filtr powietrza i zaloz odwrotnie mixer tzn obroc go tak zeby na 1 byl ten co byl na 2 i 2 na 1. hehe ;] Zapal i jak sie bedzie dalo jechac tzn ze z gazem jest wszystko w porzadku i 2 przelot chodzi jak powinien. Nie wiem czy Ci sie uda tak obrocic tym mikserem jak mowie ;] No ale warto sprobowac i wykluczyc na 100% instalacje gaz. ale jak mowisz ze odkreciles 2 srube i dalej jest to samo... moze jakis baran tam cos kombinowal i zatkal ten 2 przelot na gazie... juz tu ktos kiedys o tym mowil i nie zdziwilbym sie wcale jakby kolo od instalacji stosowal jakis swoj chory patent... Z walkiem rozrzadu jeszcze przejsc nie mialem dlatego nie wiem na ten temat za duzo. |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-07 21:55:58 HMmm zobacz jeszcze czy fizycznie pracuje 2 przepustnica w gazniku roznie to moze byc...
|
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-07 22:14:08 Nie prawda! Jade stale ok 90 pali mi miedzy 8-9L a w kazdej chwili moge wlaczyc 3jeczke i zpitalac wtedy spali 12-14. Instalacja ma byc ustawiona tak zeby na calej dlugosci obrotow silnik chodzil jak najlepiej a to ile spali to juz twoja nozeczka o tym decyduje zreszta mowa o tym byla w temacie o mixerach.
PS. spalanie na trasie przy jezdzie ok 90-100 na godzine nie ma nic wspolego z buuu na wyzszych obrotach to 2 przelot a on sobie spi przy jezdzie emeryckiej. |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-08-08 09:08:17 Szczerze mówiąc to myślałem że na LPG drugi przelot jest nieczynny... u mnie pewnie jest nieczynny, to co gaźnik trzeba obmacać? |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-08-08 09:56:00
Bo masz wielopunkt i sie nie chwal |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-08-08 14:43:33 Nie o to chodzi. Wtryski przecież przy jeździe na gazie są odłączone!!!!!!!!!! |