Aparat Zapłonowy w 126p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak eksperymentował ze ustawienie 1- jazda probna, ustawienie 2-jazda probna, ustawienie 3- jazda probna......ustawienie n-jazda , potem wybor najlepszego i ogien. zapłon ma bardzo duze znaczenie na przebieg cisnienia w cylindrze, niewielka zmiana kata wyprzedzenia moze spowodowac odczuwalne roznice w przyspieszeniu wozu
  
 
Czyli chyba bede pierwszym który coś takiego zrobi...
Jak sie nie uda to zawsze mozna zpieniężyć
  
 
Znalazłem w swoich gratach aparat od jakieś łady.
Jest podobny, myśle ze nie bedzie trudno przerobić...
  
 
gra nie warta świeczki moim zdaniem
  
 
za czasów seryjnego silnika śmigałem na czerwonym nano[ten bez odcinki rzekomo] i efekty były odczuwalne w porównaniu z niebieskim nanoplexem, może spróbuj w tą stronę Co prawda miałem podubany gaźnik i poprawiony dolot powietrza[lewa kratka i brak filtra standardowego, zamiast tego włóknina] no i dość lekki samochód, ale tak jak koledzy tutaj podpowiadają bez wałka to raczej wielkich rzeczy nie nawojujesz

[ wiadomość edytowana przez: adj1985 dnia 2009-01-14 21:32:36 ]
  
 
Koleszka dał mi namiar gdzie fabryczne wałki regenerują, przerabiają i utwardzają. Tylko nie powiedział jakie koszta
  
 
A aparat jużprawie skonczyłem
  
 
Cytat:
Koleszka dał mi namiar gdzie fabryczne wałki regenerują, przerabiają i utwardzają



http://www.pavlus.republika.pl/
  
 
Ja w szczecinie bede robił
  
 
jakie macie sposoby na odkręcenie śruby która sie urwała?
  
 
Dobra poradziłem sobie
  
 
Jeszcze jedno...
Jak sprawa sie ma ze spalaniem stukowym w kaszlaku z podwyzszonym stopniem sprężania?
Mam głowice nizszą o 2 mm i w planach wyzsze krzywki wałka...
  
 
Aparat gotowy...
Teraz czekam na wałek
  
 
można jakieś foto tego paparatu??
  
 
a jaki walek jesli mozna wiedziec, no i co w tym aparacie przerobiles
  
 
Cytat:
2009-01-13 18:28:54, 85daniels pisze:
Np turbo do silnika d15b7 hondy, przeróbki w moim d16z2, d15b2 kolegi no i d16z5 w crx następnego kolegi... Wszystcy byli zadowoleni i polecali mnie innym hondziarzom. A koleś od d15b2 zdobył puchar ma zawodach w sniatowie w kategorii do1.5. A dłubane tam miał grubo. Mam jakieś doświadczenie tylko nie przy kaszlakach, bo te silniki to epoka kamienia łupanego. Dlatego myślałem ze mozna coś zadłubać tanim kosztem ale widze że nie moge liczyć na pomoc albo chociaż normalną wymiane poglądów.



No nie spodziewałbym się niczego po tym jak gadasz ze nie masz kasy na wałek za śmieszne pieniądze a z drugiej mańki piszesz że wozisz się Honda i jeszcze w nich dłubiesz. Sorki ale śmieszny jesteś.
  
 
XXXX
[EDIT by jaqo] Czlowieku ogarnij sie

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-02-07 18:02:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2009-02-07 18:02:24 ]