Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() iglaxr3i Sympatyk FEFK ford escort Ze wszad | 2009-03-09 23:09:26 jaze a pytałem bo nie mogłem tego zajarzyc teraz juz wiem czemu dzieki magik(pokreciłem silniki myslałem o 16 a robiłem na ![]() |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-09 23:11:37 Spoko, słownie łatwiej to wytłumaczyć/pokazac, i sam bardziej rozumiem aniżeli sposobem pisanym/czytanym.
Ale jesli rozumiesz to ok. |
![]() yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2009-03-09 23:39:48 Ten przewód o ktorym mówisz nie ciągnie powietrza a nim dmucha (przy padniętych pierścieniach)
[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-03-09 23:40:10 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-09 23:47:13
Ehh, nie chce mi sie kłocic ani Ci tłumaczyc, wez poczytaj co to przewietrzenie skrzyni korbowej/obieg zamkniety/otwarty, co to odma. Wtedy zrozumiesz po co ten zawor i po co przewod. Tutaj co nieco Przewietrzenie Dla jasności, zatkaj zaworek od zewnetrznej strony, i przyłoz reke do tego przewodu filtra i daj gazu, pozniej sobie podepnij zawerek i przyłoz reke na wolnych obrotach. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-09 23:50:01 ] [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-09 23:50:56 ] |
![]() yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2009-03-09 23:57:43 Dobra dobra, jest jak jest i to się nie zmieni. Jednak to nie zmieni faktu że koledze wywala olej odmą a mi poleciał tym przewodem w momencie jak straciłem pierścień. Więc chyba jakiś związek jest?! |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-10 00:15:43 Ależ Ty piszesz o problemach przedmuchów, zauważ ze przy sprawnym obiegu jak i dopuszczalnych przedmuchach, tedy nie ma prawa leciec olej, szczególnie w 16V, w 8V sie moze zdarzyc.
Ale jesli pcha olej, to na sam początek musowo sprawdzić i przczyscic całe odp. skrzyni, odmy/zaworki/wszystkie przewody do tego dołączone. Jeśli po tym nadal bedzie walic olej, to pomiar cisnienia cylindrów sporo tu powie. Ale Ciekawostka, u mnie w starym silniku 8V pchało równiez olej tak ze nowy filtr po kilku tys, był od spodu cały w oleju. Umnie całkowicie rozwiazało problem rozebranie odmy, i wywalenie separatora czyli drucianego sitka ze srodka, tak ze po tym nie miałem juz oleju w filtrze, ale ciśnienie na cylindrach równiez nie było za wesołe. |
grabol24 ford escort lodz | 2009-03-10 19:24:14 magik ty mi tu jakimis filozoficznymi slowami tlumaczysz a yezXR3i wytlumaczyl mi to w bardzo prosty sposób i o to wlasnie mi chodzilo.dzieki kolo ![]() |
![]() essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-03-10 20:04:06 bo jak ktos ma troche pojęcia to zrozumie magika i yezXr3i... a jak ktos nie ma popjecia to niech jedzie do mechaniora na ogledziny ![]() |
grabol24 ford escort lodz | 2009-03-10 20:27:13 po co od razu do mechanika jak mozna zapytac na forum ![]() |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-10 21:12:30 Jesli nie zrozumiałes zasady działania, to jednak mechanik zostaje ![]() |
grabol24 ford escort lodz | 2009-03-10 21:17:03 zrozumialem juz ale czy nie lepiej bylo wytlumaczyc w prosty sposob?? tylko na okolo?? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-10 21:24:43
A czy przczytałes tekst wczesniej? Nie da sie tego w prosty sposób wytłumaczyć, napisane masz wczesniej co trzeba przejrzec/wyczyscic/umyc. |