MotoNews.pl
5 [K] Mondeo MkIII (231131/23) - Strona 2
  

[K] Mondeo MkIII - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-02-01 17:28:22, Kula69 pisze:
dokładnie dłubany mondek na prawie 180KM lekko 8/100 w Wawce Teść ma 90KM 2,0 TDCI i fakt nie jeździ to szybciej niż Espero 1,5 a pali z litra mniej niż tamten potwór Paweł mam znajomego w Fordowskim ASO i generalnie odradzał mi Mondka 3 w dizlu polecał żebym brał już jakiegoś benzyniaka, najlepiej 1,8 czy 2,0 lecz jego 1,8 ot tak sobie nagle stracił ciśnienie , tak jak chyba DeeJay pisał ze pierścienie czy panewki poszły ale zrobił swapa z 1,8 na 2,0 i przeprogramował mapy i hula dalej, a dodam że mondka ma pofirmowego i ok 250000km, ale mimo tego wszystkiego po lifcie a jeszcze w pakiecie Ghia prezentuje sie bardzo atrakcyjnie i przymiarki robiłem ale kasy mi nie starczyło na poliftowego, wróce jeszcze to tego teściowego, jest on z landów podobno też był jako leasingowy a przebieg....67000km miał chyba jako 3 latek chodź w to nie wierzę (Ford nie ma komputera centralnego wiec przebiegu nie sprawdzisz) ale trzyma się dobrze, przy ok 90000km robiona była maglownica bo zlała się olejem, tarcze klocki przód prawy drążek kier albo końcówka, olej i filtry co 10000km koszty ok 2000zł przez ok 25000km wiec chyba stosunkowo niewiele.

dodam tak od siebie nie ma takiego czegoś jak TDCi 2,0 90KM tylko 2.0 TDDi 90 KM
  
 
Cytat:
2011-02-01 18:47:22, markon pisze:
dodam tak od siebie nie ma takiego czegoś jak TDCi 2,0 90KM tylko 2.0 TDDi 90 KM



Jesteś w "mylnym błędzie" - były 90 konne tdci.
  
 
Cytat:
2011-02-01 22:32:14, pyrekcb pisze:
Jesteś w "mylnym błędzie" - były 90 konne tdci.


No jasne że były -tak se poczytałem i wychodzi na to, że dwulitrówki TDCi "występowały w mocach" :
90 (tu jeszcze DI & TDDi)
115 (& TDDi) ,
125 i 130 KM

(...noji 2,2 TDCi 155KM )
  
 
Podpinam się do tematu i zadam pytanie: co sadzicie o silniku 2,5 lub 3,0 w tej budzie? Spalanie akurat wiem jakie jest i w ogóle nie jest wielkie zwłaszcza na trasach. Chodzi mi o awaryjność tych silników. Ostatnio widziałem MK2 2,5(ten sam silnik co w MKIII)98r z pełnym wyposażeniem w 100% sprawnego tylko zar. jako ciężarowy i w dowodzie miał 2 miejsca wbite, co też nie jest problemem. Silnik suchy i cichy, tylko z tyłu zawias pukał i trzeba by pewnie co nieco wymienić. Koleś za 2 tyś zł chciał mi go puścić, dodam że miał blacharkę po remoncie tylko średnio lakier był położony...
  
 
Cytat:
2011-02-01 23:10:32, bogdan1 pisze:
No jasne że były -tak se poczytałem i wychodzi na to, że dwulitrówki TDCi "występowały w mocach" : 90 (tu jeszcze DI & TDDi) 115 (& TDDi) , 125 i 130 KM (...noji 2,2 TDCi 155KM )


Benzynowe:

* 1.8 16V 110 KM
* 1.8 16V 125 KM
* 1.8 16V SCi 130 KM
* 2.0 16V 145 KM
* 2.5 V6 170 KM
* 3.0 V6 204 KM
* 3.0 V6 ST220 226 KM

Wysokoprężne:

* 2.0 TDDi 90 KM
* 2.0 TDDi 115 KM
* 2.0 TDCi 115 KM
* 2.0 TDCi 130 KM
* 2.2 TDCi 155 KM
  
 
Były, były - na sąsiednim forum jeden z userów jeździ takim.
Wykastrowane ze względów podatkowych, czy coś w ten deseń.
  
 
Cytat:
2011-02-02 16:12:09, pyrekcb pisze:
Były, były - na sąsiednim forum jeden z userów jeździ takim. Wykastrowane ze względów podatkowych, czy coś w ten deseń.

ale Mk III przed liftem
  
 
Cytat:
2011-02-02 16:49:50, markon pisze:
ale Mk III przed liftem



Nie, po lifcie.
  
 
Cytat:
2011-02-02 16:49:50, markon pisze:
ale Mk III przed liftem


do sierpnia 2007r była katalogowo produkcja ..tak więc pewnie już polifcioki też ?