Śruby na głowicy ( do wydechu ) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na klej?? Jaki to klej,też mi sie przyda!!
  
 
a co zrobicie jak ..... zamiast odkręcić sie nakrętka, ukręci sie szpilka????? dopiero wtedy jedynym rozwiązaniem będzie rozwiercanie.
Jak dla mnie to lipa. Nie ma sensu kleić!!! Jeśli dobrze jest wkręcona i jest podkładka sprężynująca to nie ma co się odkręcić.
  
 
Cytat:
2003-08-21 16:51:03, simon_pg pisze:
Na klej?? Jaki to klej,też mi sie przyda!!


Własnie wrócilem z głowica .
Własnie to sie stało ukrecilem szpilki - nie wiedziałem ze to szpilki bo w elegenacie miałem 4 sruby zawsze.
Dopiero kolega mnie uswiadomił ze istnieje cos takiego jak szpilka.
Nie da sie jej odkrecic jedyny sposob wiercenie dlatego jest odcieta .
ide własnie wiercic wieczorem podam jak poszło.

Ps. Daymon ok przyjade tylko podejrzewam ze nie ma sensu bo z jakiegos pilnego powodu ciebie nie bedzie.
  
 
Cytat:
2003-08-21 17:51:20, CZUCZU pisze:
Cytat:
2003-08-21 16:51:03, simon_pg pisze:
Na klej?? Jaki to klej,też mi sie przyda!!


Własnie wrócilem z głowica .
Własnie to sie stało ukrecilem szpilki - nie wiedziałem ze to szpilki bo w elegenacie miałem 4 sruby zawsze.
Dopiero kolega mnie uswiadomił ze istnieje cos takiego jak szpilka.
Nie da sie jej odkrecic jedyny sposob wiercenie dlatego jest odcieta .
ide własnie wiercic wieczorem podam jak poszło.

Ps. Daymon ok przyjade tylko podejrzewam ze nie ma sensu bo z jakiegos pilnego powodu ciebie nie bedzie.


Tak mówisz to trzymam Cię za słowo.....
  
 
Cytat:
Na klej?? Jaki to klej,też mi sie przyda!!


ja uzylem "loctite". drogi jest ale podobno dobry. sprzedawca doradzi ci jaki numer, jesli powiesz o co ci chodzi.
  
 
Dzięki poszukam A jak jest z odpornością kleju na temperaturę i olej??
  
 
tych klei loctite jest cała masa... mountez użył numerku gdzieś koło 200-300 idź do sklepu, tam ci wszystko powiedzą
  
 
262 jak dobrze pamietam

Cytat:
A jak jest z odpornością kleju na temperaturę i olej??


kazdy numer ma inne wlasciwosci. klei plastik albo metal, drewno itd. sa odporne na temp albo nie. tak samo moga byc elastyczne albo stale. takze wybor az zbyt wielki
  
 
odswiezam niedawny temat.

Odebrałem dzisiaj głowice od fachowca - 2 godziny wiercili - ktos włozył dziwne tuleje i urwał - w kazdym razie mam zrobione.
Zgrałem z kolankami i wkreciłem wszystki 4 sruby na loctite ( mam tego sporo )

Musze podziekowac tu barremu który mnie zmotywował do roboty - szlifował swoje kolektory do ......
Powiem tylko ze cos czuje ze jego auto bedzie baaaaardzo szybkie .

Aha co zrobic z odkrecajacym sie wentylatorem
  
 
Cytat:
2003-08-28 22:19:01, CZUCZU pisze:
Aha co zrobic z odkrecajacym sie wentylatorem



Jak to co, przykręcić .
  
 
Chodzilo mi bardziej o wasze patenty na zakręcenie go tak by nie odkręcał sie .
Dzisiaj drugi dzień składania silnika
Kto wie może sie go nawet odpali (wątpie nie mam belki)
  
 
HELP
odświeżam ten temat bo mam problem z kolektorami.
kolektorem a właściwie śruba. "wypluło " mi śrube z głowicy.
otwór jest tak duzy ze moge spokojniwe wsadzic i wyjąć śrube ręka. co zrobić? ile mnie to będzie kosztowało w warsztacie? na starym forum czytałem cos o patncie z jakimś kolkiem budowlanym ... czy jest jakis inny "domowy sposób"?
help
  
 
sorry ze odswiezam stary post ale potrzebuje Waszej pomocy
gdzie mozna dostac szpilki do kolektorow? szukalem i nigdzie niema, moze znalazl by sie ktos kto by mi to kupil i wyslal, oczywiscie wszystkie koszty pokryje
z gory dzieki za pomoc!
pozdrawiam.
  
 
oryginalnie nie bylo tam szpilek tylko sruby,pewnie dlatego nie mozesz dostac.formalnie jest to ten sam rozmiar co szpilka do przyjkręcania obejm tlumika...
  
 
Cytat:
2004-03-24 13:06:00, Poochaty pisze:
oryginalnie nie bylo tam szpilek tylko sruby,pewnie dlatego nie mozesz dostac.formalnie jest to ten sam rozmiar co szpilka do przyjkręcania obejm tlumika...


wiem ze orginalnie byly sruby, z tego co facet w sklepie mowil to te od obejm sa za krotkie
  
 
od biedy możesz wkręcić zwykłą szpilkę (kupuje się je na metry w sklepach metalowych, obi, castoramach itp).ewentualnie kup śrubę wytrzymałościową o wymaganym gwincie i obetnij łebek..będziesz musiał przegwintować ją, bo z reguły mają tylko ok 3 cm gwintu
  
 
Cytat:
2004-03-24 17:14:28, widynek pisze:
od biedy możesz wkręcić zwykłą szpilkę (kupuje się je na metry w sklepach metalowych, obi, castoramach itp).ewentualnie kup śrubę wytrzymałościową o wymaganym gwincie i obetnij łebek..będziesz musiał przegwintować ją, bo z reguły mają tylko ok 3 cm gwintu


zastanawialem sie nad ta "na metry" ale chyba nie maja odpowiedniej wytrzymalosci na wysokie temperatury?
zwykla sruba (bez lebka) moze byc? wydaje mi sie ze powinna byc typowa szpilka, bo sruba ma gwint na calej dlugosci, a szpilka nie
  
 
Cytat:
2003-09-25 19:32:24, Putin pisze:
HELP
odświeżam ten temat bo mam problem z kolektorami.
kolektorem a właściwie śruba. "wypluło " mi śrube z głowicy.
otwór jest tak duzy ze moge spokojniwe wsadzic i wyjąć śrube ręka. co zrobić? ile mnie to będzie kosztowało w warsztacie? na starym forum czytałem cos o patncie z jakimś kolkiem budowlanym ... czy jest jakis inny "domowy sposób"?
help



Żadnych kołków, kup drugą głowice, oszczędzisz na nerwach i zdrowiu, a te kołki tak czyt siak , prędzej czy później się rozwalą
  
 
Cytat:
2004-03-24 18:11:48, seba126 pisze:
zastanawialem sie nad ta "na metry" ale chyba nie maja odpowiedniej wytrzymalosci na wysokie temperatury?
zwykla sruba (bez lebka) moze byc? wydaje mi sie ze powinna byc typowa szpilka, bo sruba ma gwint na calej dlugosci, a szpilka nie



stopić się na pewno nie stopi to sprawdź najpierw ile się wkręca śruba normalnie i tyle wkręć tej dorobionej szpilki (najlepiej na kleju)
  
 
Cytat:
zastanawialem sie nad ta "na metry" ale chyba nie maja odpowiedniej wytrzymalosci na wysokie temperatury?


Szpilki na metry przezyja twoj silnik 5 razy ale to szczegol
Jezeli szukasz kwadratowych jaj i potrzebujesz wydac wiecej zlotowek to kup sobie hartowane i wtedy bedziesz mogl ciagnac kombajn na tych szpilkach.
,,zwyczajne'' szpilki urzywane sa w silnikach w traktorach.

Cytat:
zwykla sruba (bez lebka) moze byc? wydaje mi sie ze powinna byc typowa szpilka, bo sruba ma gwint na calej dlugosci, a szpilka nie



Tu cie nie zrozumialem albo to ty sie pomyliles.
Szpilki kupowane na metry maja na calej dlugosci gwint.