Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-03-30 17:45:25
to raczej nie kondensat zgromadzony w w reduktorze powoduje to spalanie a napewno nie powoduje utrudnienia w odpalaniu na benie. Co do wysokiego spalania: -filtr powietza może już czas wymienić,świece itp. -przede wszystkim regulacja u dobrego gazownika Co do ciężkiego odpalania to najprawdopodobniej reg. ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej przepuszcza ( jeśli bardzo ciężko odpala, a gdy odpali to przez pierwsze kilka a nawet kilkanaście sekund pali tak jak by na dwa lub trzy gary, to wręcz jestem pewien że to właśnie to) sam przerabiałem temat na moim aucie, chcesz więcej info? Pisz na priv [ wiadomość edytowana przez: syndoktora dnia 2010-03-30 17:50:19 ] |
![]() archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2010-03-30 21:17:32
niedawno widziałem krokowca na allegro za 40 zł |
![]() leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-01 21:57:56 Reduktor dzisiaj rozmontowałem na elementy pierwsze , membrany wymieniłem , kilka o-ringów i jedną z dzwigni która zamyka gaz(była uszkodzona i stąd problemy).
Auto pali od strzała jak nowe ![]() obroty równiusieńkie jakby ktoś wskazówkę przybił gwożdziem. Spalania jeszcze nie zdążyłem sprawdzić , ale po wskazówce widzę , że w najgorszym wypadku jest takie jak sprzed naprawy więc ![]() Należy uważać aby śruby regulacyjne wewnątrz reduktora wkręcić tak samo jak były (liczyłem obroty wykręcając) - doradził mi tak jeden forumowicz z elektrody.pl. Teraz pasuje tylko podjechać na regulację do gaziarzy i kupić kilka browców coby opić robotę ![]() |
![]() archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2010-04-01 22:07:09 Nie ma to jak zrobić cos samemu. Satysfakcja murowana ![]() |