[126] Fiat 126 ABARTH - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bardzo ciekawy projekt

Coś podobnego robie Ja ,lecz ja ide w kierunku OBR SM


Kto składał Tobie silnik ?
  
 

www.fiat126abarth.pl - polecam stronke

[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2010-05-20 15:07:10 ]
  
 
fotele sa przekosmiczne to jakas wydumka czy z jakiegos nowego abartha?
  
 
zacnie wyszedł... jak dla mnie

PS: na www jest link do forum
  
 
Fotele to budowana na zamównienie hybryda... Audi s3 ze specjalnym wzmocnieniem zintegrowanego zagłówka aby przypominał te z lat 70tych.
  
 
A można takie z Włoch sprowadzić ale + za kombinacje.
Ja bym zmienił te oklepane ATSy na coś mniej spotykanego-jak już cały jest dość oryginalny.
Jeszcze go obniż bo aż nie pasuje taki off road.
I kabelki pod halce podprowadź z kierunków na zderzak i wzdłuż zderzaka do halogenów. Albo przez mocowania zderzaków-można je sprytnie ukryć na kilka sposobów bo tak te kable strasznie rażą
  
 
Takie fotele sa jedyne w swoim rodzaju... a Wlosi sprzedają tzw. masówkę i z bliska nie wygląda to dobrze.
Felgi Ats classic ' 77 zamienie ale tylko na cromodory cd31/2 a zależało mi by były jak najbardziej podobne do oryginału, przyp. że dla osób niewtajemniczonych są uderzająco podobne...
Zdjęcia aktualne to te w deszczu. Oryginał też nie należał do lowriderów (patrz zdjęcia)
Auto cały czas się zmienia. Bede w Tarnowie na zlocie Legend PRL wiec zapraszam a wszelkie uwagi beda mile widziane.

Ps. zdjecie 126p bez pakietu abarth to stan auta przed lakierowaniem




[ wiadomość edytowana przez: maciek2000 dnia 2010-05-20 20:40:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: maciek2000 dnia 2010-05-20 20:43:45 ]
  
 
Ja wiem ze low riderami nie były ale tak wysoko też nie stały.
Właśnie-kiedy ta impreza w Tarnowie, może też bym się pokazał
Masz wykres z hamowni swojego silnika?
  
 
Co wy z tymi oklepanymi atsami - powalilo? Ladna felga, z epoki tego auta, pasujaca do niego - i co ma nie zalozyc bo ktos na forum tez ma takie. Ale bzdura. A ile osob ma maluchy! Nie kupuj malucha bo to nie oryginalne.
Co do auta - poza troche za wysokim zawiasem jest fajne, na zdjeciach wyglada na sensownie zrobione i na poziomie.
Stronka ma calkiem fajna szatę graficzna.
  
 
Ja nie powiedziałem, że ATS to brzydka felga. Po prostu zaczyna mi się kojarzyć z tjuningami bo ludziom na wsi to pasuje do przyciemnianych szybek i plastikowych zderzaków a jeździ tego na ten moment więcej niż np cytrynek czy innych felg. Strasznie dużo tych felg..
  
 
Ja wybieram sie do Tarnowa ale nie wiem czy 126 czy 125 '74.
Jak na razie to przejechałem 380km 126p i moze bym go dotarł następne 320 (tyle mam w 2 strony)
Hamować bede na wakacje wtedy wszystko skompletuje (wydech - na wzór oryginalnego Abartha, oraz krotka skrzynia) i wyreguluje.
Teraz do 90km/h rozpędza się w 16s więc większość z Was objechała by mnie 2 razy...
  
 
Cytat:
2010-05-21 07:39:08, Milten pisze:
Ja nie powiedziałem, że ATS to brzydka felga. Po prostu zaczyna mi się kojarzyć z tjuningami bo ludziom na wsi to pasuje do przyciemnianych szybek i plastikowych zderzaków a jeździ tego na ten moment więcej niż np cytrynek czy innych felg. Strasznie dużo tych felg..



Jest wielu ludzi, ktorym przestaje sie podobac nagle to, co wyda im sie powszechne. Na forach starych samochodow jest ich pewnie wiecej niz tych, ktorzy probuja sie dostosowac do tlumu i kupuja to, co aktualnie modne (np zolte swiatla )
Zawsze bardzo im wspolczulem, bo to musi byc ciezkie zycie, jak sie ma jakas bardzo dobra technicznie felge, pasujaca do samochodu i pasujaca do epoki, ktora sie czlowiekowi podoba, ale nagle musi ja sprzedac bo zobaczyl takich zbyt duzo na zlocie/forum i nagle ta sama felga nagle staje sie wiejskim tuningiem.
Dokladnie ten sam mechanizm co w tych opowiesciach o babkach co dostaja histerii bo zobaczyly na przyjeciu druga kobiete w takiej samej sukience

Maciek, oryginal tez ma ATSy 13to calowe? Fakt ze nie byl on niski, ale twoj wyglada jak big foot i te felgi plus ta wysokosc zawieszenia totalnie IMO zaburzaja sylwetke ladnego skadinand samochodu. A ja nie jestem milosnikiem radykalego obnizania.
Moze teoretycznie ATS classiki powinny tu pasowac, ale w praktyce psuja cala kombinacje. Wiele elementow jest jak we wzorcu, ale nie sklada sie to na podobna calosc. Mysle ze wlasnie przez kola i zawias.

Fotele ciekawe, ale jakby z innej bajki

[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2010-05-23 12:50:43 ]
  
 


Felgi są jak najbardziej OK! Ja bym tylko dupe obniżył bo wygląda trochę jak mój na pierwszym starcie - jak to Mar nazwał - Tatra look:

  
 
Cytat:
2010-05-21 07:39:08, Milten pisze:
Po prostu zaczyna mi się kojarzyć z tjuningami bo ludziom na wsi to pasuje do przyciemnianych szybek i plastikowych zderzaków a jeździ tego na ten moment więcej niż np cytrynek czy innych felg.


Ale zes wyobraznie wysylil Atsy classic'ki, ludzie na wsi, moze jeszcze we fiatach pod dyskoteka? Nie te czasy. I nie boj sie nie jest ich wiecej niz cytrynek czy jakichkolwiek innych felg pomijajac fakt ze zamiast cytrynek ich nie wsadzisz.
  
 
Jak mnie odpowiednio przekonasz to mam 7 sztuk Mellberów z 1979, zawsze to włoskie, 4x98, no i wyglądem jak i ATSy bardzo te crommodory przypominają

  
 
To jest po prostu nowy silnik 600 ze zmienionym gaźnikiem? Czy zmieniałeś inne talje, wałek? Głowica na podwójnych kanałach?
  
 
Silnik 600, głowica - 3mm - większe zawory, obrobiona, dolot abarth powiekszony wraz z kanałem, gaznik Weber 40dcoe, walek Kałuża 555, lekkie kolo, aluminiowa pokrywa i miska, wydech na wzor abartha - stary na zdjeciach to michael. Ogólnie to ustawienie tego silnika a wlascieiwe gaznika to proces. Pewnie jeszcze troche potrwa ale warto nawet dla tego odglosu zasysania powietrza...
Podkreslam, że to auto w zalozeniu nie mialo jezdzic na kjsy tylko np. na zloty czy rajdy poj. zabytkowych - wysilony do granic silnik mijałby sie z celem.
  
 
Cytat:
2010-05-26 01:30:44, jaqo pisze:
Ale zes wyobraznie wysylil Atsy classic'ki, ludzie na wsi, moze jeszcze we fiatach pod dyskoteka? Nie te czasy. I nie boj sie nie jest ich wiecej niz cytrynek czy jakichkolwiek innych felg pomijajac fakt ze zamiast cytrynek ich nie wsadzisz.



Za dużo na TRT siedziałem może dla tego
  
 
Cytat:
Wiele elementow jest jak we wzorcu, ale nie sklada sie to na podobna calosc. Mysle ze wlasnie przez kola i zawias.

Fotele ciekawe, ale jakby z innej bajki




Jako zwolennik dążenia do oryginału, muszę się zgodzić. Wzorowanie się na oryginale ma swoje plusy i minusy, a na plus jest łatwość wyboru tak ważnego elementu jak felunek, bo zakładasz to co było w oryginale.
Fotele ładne, ale za duże, na jednej fotcę widzę, że prawie zasłaniają tunel i naszywka nie pasuje do całości. Powinny być może trochę wyższe dla bezpieczeństwa ale jednak dupościski.




Doczepie się również do kabli z halogenów, takich czy podobnych akcji nie można robić.

Co do ATS to bardza fajna felga i pasuje do wielu samochodów z epoki i racja, że nie ma się co spinać

A tak ogólnie to kawał dobrej roboty już włożyłeś i chwałą Ci za to, że ruszyłeś tak ciekawy projekt, będzie bardzo dobrze jak już dopracujesz detale i zgrasz całość.

  
 
Witam
Halogeny juz sa poprawione z fotelami juz nic nie bede robil bo to za duze koszty a sa super wygodne, jedynie naszywki zamienie na tłoczone znaki. Jak bedzie u tapicera zabiore sie za deskę - skóra + flokowanie, reczny.



[ wiadomość edytowana przez: maciek2000 dnia 2010-05-27 11:16:09 ]