[U] Chłodzenie denka tłoka 126p - kto może wykonać? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przytarło i się urwało ! a na tłokach od bis/cc to dość częste i niektórzy szlifują tłok na płaszczu aby się nie zatarł .
  
 
jakie tu bylo pasowanie tloka i pierscieni?
  
 
Cytat:
Na ile był luz tłok cylinder ?


0.10
Cytat:
jakie tu było pasowanie tłoka i pierścieni?


Nowe pierścienie i nowe tłoki, pasowania nie było
  
 
Raz piszesz że luz taki a taki, a potem że pasowania nie było. Fabrycznie nie ma takiego pasowania jak 0,10. Jeśli takie masz to znaczy że było to "pasowane" - tłok z cylindrem. A luz (przerwa) na pierścieniu był sprawdzany? Pasowanie musisz zrobić większe trochę, zrobić nacięcia na tłokach i dodatkowe otwory olejowe. Inaczej te tłoki będą się zacierały. Poza tym robienie tego na tulejach wstawianych w cylindry to niestety kiepski pomysł.
  
 
Ok nie zrozumieliśmy się...
Pasowanie tłoka i cylindra jest 0.10...

Cytat:
Pasowanie musisz zrobić większe trochę


Jak duże?

Luz na pierścieniu nie był sprawdzany,

Tak nacięcia będą, tylko jeśli możesz napisz w jakich odstępach i jak duże kanaliki w tych nacięciach?

Cytat:
Poza tym robienie tego na tulejach wstawianych w cylindry to niestety kiepski pomysł.


Dlaczego?
  
 
moja 700 przeżyła nie jedno katowanie, ma właśnie wstawione tuleje, nie ma nacięć luzów nigdy nie mierzyłem ale poprostu ktoś to wcześniej dobrze zrobił i tyle. Jak coś się rozpada przy 3,5tyś po 6km to już naprawdę musiało być źle zrobione czytać spasowane
  
 
być może się nie znam, ale to brak wkładki w tłoku, złe pasowanie ,brak nacięć na tłokach,( zamki mierzyłeś?, ) zatarło się....
Tylko dlaczego korba ?
Bo była słaba ???
Z drugiej strony pęknięcie płaszcza tłoka, mogło zablokować i dlatego pękło w najsłabszym miejscu.
Ja bym zrobił pasowanie na min 0.15..no i resztę według standartowego założenia, wraz z podcięciem zamków.
Cytat:
Poza tym robienie tego na tulejach wstawianych w cylindry to niestety kiepski pomysł.



Mam wrażenie, patrząc na fotki, że w drugim, też dużo nie brakuje do zatarcia.

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-03-29 07:50:42 ]
  
 
mówiłem Wam że tuleje od 700 chłodzone cieczą to kiepski pomysł do motora chłodzonego powietrzem,no ale tylko parskaliście!!! Tu widzę cały problem!!!!
  
 
Złym pomysłem jest składanie motoru na chybił trafił, nie ma o czym dyskutować.
  
 
Cytat:
RALLYKOT
Wysłany: 2012-03-29 22:57:30

mówiłem Wam że tuleje od 700 chłodzone cieczą to kiepski pomysł do motora chłodzonego powietrzem,no ale tylko parskaliście!!! Tu widzę cały problem!!!!



No tak, niedoszliszmy z 700-tkami tak jak Ty z Gaźnikiem

Ale druga już jest poprawiana i składana z głową więc zobaczymy jak wyjdzie