MotoNews.pl
9 Mam ATS Classic !!! (26664/0) - Strona 2
  

Mam ATS Classic !!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ATS classic to faktycznie ladna felga, jedyny mankament jaki posiada to wystajacy "dziubek" na ktorym montowany jest centralnie znaczek ATS, widzialem Ats-y bez tego mocowania{tokarka i po sprawie } i moim zdaniem wygladaja lepiej, ale co kto lubi,
jakis miesiac temu widzialem na gieldzie ATS classic ale 15 na 6 cala, razem z bardzo ladnymi oponami facet chcial za kola 400 zeta tak ze pewnie dzien wczesniej komus te kola "zginely"...

motylki 12 na 4.5 cala... kupilem je bo byla okazja, myslalem ze dokupie do nich jakiegos fiata 500 lub 600 ale ciezko z kasa teraz...plany planami a zycie wszystko weryfikuje na swoj sposob zrobie im fotke i wrzuce do profilu, co do ceny to cos kolo 250 zeta? do negocjacji...
  
 
Koniu, mozesz miec problem z posadzeniem ats-a na piascie bo srednica otworu centrujacego jest o 1mm mniejsza u niemca niz u wlocha... ja mialem ten problem z ats-ami na moim 128 coupe, ale kamien szlifierski i pol godziny roboty i bylo ok... czasem mozna kupic ats-y ktore juz byly"dostosowywane" do piast fiata... wtedy problem z glowy
  
 
aaa jesli tak ma to wygladac to spoko myslalem ze cale maja byc czarne a tak ze srebrnymi rantami pieknie wygladaja
  
 
Bart128 a ty jak miales ATSy to miales rozstaw 4x98 czy 4x100 ?
Bo ja mam 4x100 i mysle albo o dystansie z przejsciem na rozstaw 4x98 albo srubki plywajace. Jak ty sobie poradziles z tym fantem ?
Aha jeszcze jedno podobno w zakladach z felgami maja jakies pierscienie..dzieki czemu niczego tam nie trzeba roztaczac otworu centrujacego czy go szlifiowac. Wie ktos cos o tym ?


A co do felg....to wlasnie ciezko trafic na te atsy w ciekawych rozmiarach. Szukałem na stronie manta-club tam maja takie felgi 13x8 cali. Małe i szerokie felgi to jest to ale cena to ok 700zł wiec nie na moją kieszeń. Zobaczymy jak te beda wyglądac.
pozdro
  
 
znalesc ats-a classica z rozstawem 4x98 jest baaaardzo trudno{znajomy mial kiedys 8x13 dwie sztuki} 99% ma 4x100 bo to standard opla vw itp... pierscienie centrujace felge byly ostatnio na allegro... ale to ma sens wtedy gdzy otwor w feldze jest wiekszy niz piasta a u ciebie jest odwrotnie,
ja tez mialem 4x100 6x13 classic, olalem sruby plywajace i poprostu przykrecilem na nowych srubach do alu powoli dociagajac poszczegolne sruby, pracochlonne ale sie oplaca, bo felga musi idealnie siasc na piaste , w przeciwnym razie powstana wibracje ktore zpowoduja ze i tak juz obciazone sruby moga {sprawdzone} puscic lub urwac sie przy ostrej jezdzie na zakretach i z duzym v max...

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2003-10-02 09:40:24 ]
  
 
Bart jak wygladaja te felgi od Bety?
  
 
felgi od bety wygladaja tak:
http://www.mirafiori.com/~courtney/128/corral/robinson/robinson.html
  
 
A jaki mają offset i ile za nie chcesz? No i oczywiście jaki jest ich stan i lakier.
  
 
gratuluje zakupu.
czy to takie felgi jak na foto i tak chcesz je pomalowac?

  
 
heh.. z tym offsetem to szczerze nie pamietam teraz... felgi sa na moim 128 ktory juz...rok nie jezdzi bo jest w trakcie przeszczepu silnika skrzyni i zawieszenia.... sa to felgi od przednionapedowej lancii bety i offset jest chyba 34mm ale nie wiem na pewno...
co do stanu felg to sa bardzo ladne lekkie i proste{jezdzily 180kmh bez zadnych jaj} w kolorze srebrno-matowym?{tak jak te ze zdjecia} no tak jak kazde alusy, maja zalozone dokladnie takie dekielki jak te ze zdjecia{moje sa z ritmo abarth-a, podobne sa w cc chyba} cena 500 zl , a z oponami semperit top sport 18555-14{5-6mm} 700zl.
  
 
13-ek nie warto malowac.. sa za małe i nie bedzie to tak dobrze wygladalo... Pomalowane na czarno dobrze wygladaja ale jak maja duzy rant i oponka niski profilek...
  
 
problem był z montażem na tylnych piastach. Trzeba było rozwiercić większy otwór centrujący, w to wtoczyć specjalną tuleję, która wystawała nieco z felgi i na niej osadzić dystans i dopiero ten "kombajn" do piasty. Jeżeli to będzie konieczne i się zmobilizuję, to odkręcę moje koła, porobię zdjęcia i będziecie widzieli jak to dokładnie wygląda, bo opis to raczej nie pokazuje dokładnie jak to wygląda.
Co do malowania - sam się nad tym zastanawiałem. Doszedłem jednak do wniosku, że zostawię tak jak mam czyli srebrne
  
 
tak wygladają te felgi...
foto by mountez !


  
 
mi sie podobaja ..gratuluje
  
 
No wyglądają extra.
Udało Ci się za tą cenę.

Ja bym je zostawił takie, jakie są. Czarne środki by pasowały raczej do jakiegoś jasnego lakieru (samochodu).
Do czerwonego - całe srebrne
  
 
no.. poświęciłem się! rozebrałem koła we Fiacicy, co by pokazać jakto się dziwnie ats'y montuje do fiaciora.
trochę niektóre nieostre, ale cóż.. tak to bywa
piasta bez dystansu

roztoczony dystans przyłożony bezpośrednio do piasty

wnętrze felgi z wtoczonym pierścieniem na którym opiera się dystans

wnętrze felgi z założonym na pierścień dystansem

śruba pływająca

także odrazu mówię, że z montażem jest dużo jaj.. trzeba kombinować. Całe szczęście z przednimi felgami nie ma kłopotu - wystarczy roztoczyć otwór centrujący o jeden mm.
  
 


a tak mniej więcej wygląda wersja jaką by chciał koniu.
  
 
Witam!

przepraszam że sie wtrącam - ale muszę...

wg mnie - i pozostałych fanów ATS Classic - jakich znam - felgi te powinny wyglądać dokładnie tak jak na zdjęciu zamieszczonym przez mountez'a... i tu drobna uwaga - felgi są malowane na czarno ale te "srebrne" powierzchnie to nie farba tylko polerowane aluminium...

moje ATS'y (13x7 a niebawem może będą na przód 13x8 a na tył 13x9,5) jeszcze nie są tak wykończone ale "obecne" felgi w zbliżeniu wyglądają tak
i tu drobna uwaga... nigdy nie malujcie polerowanych felg aluminiowych lakierem bezbarwnym (niby ma zabezpieczać) bo zmarnujecie całą pracę włożoną w nadanie połysku - po prostu staną się matowe

pozdrawiam
Bartek
  
 
No dobra...tylko ze polerowane aluminium po czasie rowniez zaczyna byc matowe..czyż nie tak ?!
Co do ATS 13x8 albo 13x9.5 to ile cie kosztowały/będa kosztowac takie felgi ?!
pozdrawiam
  
 
no w tym właśnie cały bajer.... te felgi nie robią się matowe jak są wypolerowane - pod warunkiem że nie będą w zimie kulane... no ale to chyba jasne że nie...
po jakimś czasie moje przednie zasyfiły się od pyłu z klocków ale chwilka pracy szmatką z dalikatnym środkiem polerującym (pastą polerską) i błyszczą się jak nowo zrobione - a tył po wymyciu karcherem jest jak nowy bez dodatkowej roboty - po prostu jedynie pył z klocków jest "agresywny" i leciutko wżera się w alu...

a co do cen to do takiego kompletu 2x13x8 + 2x13x9,5 nie podchodź bez kwoty 500 Euro w kieszeni - oczywiście trzeba sobie samemu po nie pojechać do helmutowa (Heil!) - w Polsce nie do uświadczenia - a jeśli nawet to za jeszcze bardziej kosmiczne siano

pozdr
Bartek