Yaris I 1.4 D4D - szarpanie silnika po odpuszczeniu gazu - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czyli jeśli teoria z zapozno otwierającym się zaworkiem od egr jest prawdziwa to należałoby wymienić zaworek po prawej ten bliżej egr. Ten na którym jest trojnik tak?
  
 
Cytat:
2015-01-16 23:49:53, intrus pisze:
Czyli jeśli teoria z zapozno otwierającym się zaworkiem od egr jest prawdziwa to należałoby wymienić zaworek po prawej ten bliżej egr. Ten na którym jest trojnik tak?

taki zaworek nigdy sie nie zepsul.Mysle ze cos innego ale bez testera i auta tego nie stwierdze.Pewnych usterek nieda sie zdiagnozowac on line.Zwlaszcza tych nietypowych.
  
 
Witam,
Zamieniłem zaworki miejscami aby sprawdzić czy to aby nie na pewno zaworek, niestety bez zmian, dalej przerywa po odpuszczeniu gazu. wyczyściłem przepływomierz powietrza, ale to tez nic nie dało. Sprawdziłem jeszcze raz przepustnice i egr strzykawką i zauwazylem, że potrzeba o wiele większego podciśnienia oby uchylić egr aniżeli domknąć przepustnicę. Zasysając powietrze strzykawką musiałem użyc około 2 razy wiekszej siły aby otworzyc egr. CZy to normalne czy egr powinien pracować leciutko ?
  
 
Cytat:
2015-01-18 11:41:05, intrus pisze:
Witam, Zamieniłem zaworki miejscami aby sprawdzić czy to aby nie na pewno zaworek, niestety bez zmian, dalej przerywa po odpuszczeniu gazu. wyczyściłem przepływomierz powietrza, ale to tez nic nie dało. Sprawdziłem jeszcze raz przepustnice i egr strzykawką i zauwazylem, że potrzeba o wiele większego podciśnienia oby uchylić egr aniżeli domknąć przepustnicę. Zasysając powietrze strzykawką musiałem użyc około 2 razy wiekszej siły aby otworzyc egr. CZy to normalne czy egr powinien pracować leciutko ?


Tak do egr trzeba ze 3 razy strzykawke zapinac ta z gumowym tłokiem aby się uchylil na maxa.A hamulec działa dobrze czy musisz mocno dusic?
  
 
Hamulce są wporządku, pracuja delikatnie. A moze to przepływomierz , mimo wyczyszczenia moze jest po prostu zepsuty
  
 
Cytat:
2015-01-18 12:57:34, intrus pisze:
Hamulce są wporządku, pracuja delikatnie. A moze to przepływomierz , mimo wyczyszczenia moze jest po prostu zepsuty

a w jaki sposób go czysciles?
  
 
delikatnym pędzelkiem i nafta a pozniej benzyna ekstrakcyjna
  
 
Cytat:
2015-01-18 13:14:49, intrus pisze:
delikatnym pędzelkiem i nafta a pozniej benzyna ekstrakcyjna

A które elementy?
  
 
Cytat:
2015-01-18 13:45:19, Bigelektron pisze:
A które elementy?


Czyściłem tą ciemną dużą kulke na pręciku ( grzałka ? ) oraz te dwa druciki ( wyglądające jak rezystory) w środku umieszczone w przestrzeni kanału wewnątrz. ( termometry ? )

[ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-01-18 14:08:58 ]
  
 
Cytat:
2015-01-18 14:06:26, intrus pisze:
Czyściłem tą ciemną dużą kulke na pręciku ( grzałka ? ) oraz te dwa druciki ( wyglądające jak rezystory) w środku umieszczone w przestrzeni kanału wewnątrz. ( termometry ? ) [ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-01-18 14:08:58 ]

To dobrze a odczysciles je az były czyste koloru szarego?
  
 
Cytat:
2015-01-18 15:10:34, Bigelektron pisze:
To dobrze a odczysciles je az były czyste koloru szarego?


Tak, czyściłem je ąż widziałem że oba zrobiły się takiego samego koloru - szarego
  
 
Witam,
Wymienilem zawór egr. Miałem możliwość przekladki od innego auta , ale nic to nie dało. Chyba zostaje tylko przepływomierz powietrza, bywało ze się psują ?
  
 
Cytat:
2015-01-28 16:55:29, intrus pisze:
Witam, Wymienilem zawór egr. Miałem możliwość przekladki od innego auta , ale nic to nie dało. Chyba zostaje tylko przepływomierz powietrza, bywało ze się psują ?


Niezwykle rzadko
  
 
Cytat:
2015-01-28 21:49:10, Bigelektron pisze:
Niezwykle rzadko


Wiec co radzisz ? Jechać na kompa ? Jeśli tak to czego szukać, daj jakieś wskazówki co może być nie tak jak trzeba. Do tej pory jeździe z zaslepionym wezykiem od przepustnicy, niby nie przeszkadza ale irytuje mnie ze cos jest nie tak
  
 
Cytat:
2015-01-29 21:06:17, intrus pisze:
Wiec co radzisz ? Jechać na kompa ? Jeśli tak to czego szukać, daj jakieś wskazówki co może być nie tak jak trzeba. Do tej pory jeździe z zaslepionym wezykiem od przepustnicy, niby nie przeszkadza ale irytuje mnie ze cos jest nie tak


Najlepiej zrobic zapis podczas jazdy kiedy to wystepuje a potem przeanalizowac co sie dzieje z cisnieniem paliwa ,cisnieniem na mapsensorze i przeplywem powietrza.
  
 
Cytat:
2015-01-29 22:15:40, Bigelektron pisze:
Najlepiej zrobic zapis podczas jazdy kiedy to wystepuje a potem przeanalizowac co sie dzieje z cisnieniem paliwa ,cisnieniem na mapsensorze i przeplywem powietrza.


Witam,
Przed chwila zakonvzylem testy z podmiana przepływomierza, miałem nadzieje ze to pomoże ale niestety nie. Bigelektron miales racje, zostaje tylko komp. Jaka może być cena mniej więcej za podłączenie w Aso?
  
 
Cytat:
2015-01-29 22:15:40, Bigelektron pisze:
Najlepiej zrobic zapis podczas jazdy kiedy to wystepuje a potem przeanalizowac co sie dzieje z cisnieniem paliwa ,cisnieniem na mapsensorze i przeplywem powietrza.


Teraz zauwazylem, ze szaroanie wwystepuje juz na zimnym silniku, zanim zaczyna działać recyrkulacja wiec powód jest chyba inny. Tylko co ma z tym wspólnego odlaczaanie i zalepianie węża od przepustnicy i jest dobrze ? Teraz do tego jeszcze jak przygazuje na jałowym i oodpuszcze gaz to faluje na obrotach przez chwile i jak jade i odpuszcze gaz i wyluzuje to tez faluje tak ze prawie silnik gasnie po chwili wraca do normy. Dzyngiel od przepustnicy wtedy lata góra dol przez chwile. Może mam zabrudzony ten kanał w silniku co łączy przepsutnice z egr. To by tlumaczylo moje problemy? Dziekuje za dotychczasowa pomoc Bigelektron, malo jest takich ludzi ktorzy bezinteresownie pomoga. Po 10.02 komp w aso

[ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-02-02 11:00:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-02-02 11:02:01 ]
  
 
Cytat:
2015-02-02 10:43:29, intrus pisze:
Teraz zauwazylem, ze szaroanie wwystepuje juz na zimnym silniku, zanim zaczyna działać recyrkulacja wiec powód jest chyba inny. Tylko co ma z tym wspólnego odlaczaanie i zalepianie węża od przepustnicy i jest dobrze ? Teraz do tego jeszcze jak przygazuje na jałowym i oodpuszcze gaz to faluje na obrotach przez chwile i jak jade i odpuszcze gaz i wyluzuje to tez faluje tak ze prawie silnik gasnie po chwili wraca do normy. Dzyngiel od przepustnicy wtedy lata góra dol przez chwile. Może mam zabrudzony ten kanał w silniku co łączy przepsutnice z egr. To by tlumaczylo moje problemy? Dziekuje za dotychczasowa pomoc Bigelektron, malo jest takich ludzi ktorzy bezinteresownie pomoga. Po 10.02 komp w aso [ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-02-02 11:00:07 ] [ wiadomość edytowana przez: intrus dnia 2015-02-02 11:02:01 ]


No czysci się calosc od zaworu EGR z korpusem przepustnicy wlacznie ...ale jak mam obstawiać to może nie wyczysciles tego odcinka w korpusie przepustnicy bo tam zarasta najbardziej a przepychac trzeba drutem ten kanal bo zakreca pod katem prostym i jak wsadzasz z jednej to ma wylezc z drugiej strony od gardzieli.