Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-05-19 14:56:57 Moja głowica od wczoraj siedzi 2.5mm niżej ![]() ![]() P.S. CZy składał ktokolwiek z Was silnik bez uszczelki pod głowicą?? Czy wyrównanie powierzchni cylindrów i wyplanowana głowica utrzymają kompresję?? CZy jest sens tak kombinowac?? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-19 17:28:36 fakt, prawda jest ze silnik na zaplonach elektronicznych ktore sa b.dokladne nie maja tendencji do stukania (w tych samych warunkach co "aparatowe"). elegant 2rotora ma glowice -3,2mm na miedzi i zadnego stukowego. glowica wypolerowana, zawory wieksze, komora wypolerowana. jestem mile zaskoczony, on chyba bardziej ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-19 19:22:02 dokladnie, nic dodac nic ujac. tak wiec kupujcie zestaw na elektroniczny zaplon, zaspawajcie dziure po aparacie i cieszcie sie brakiem stukowego. caly RC jezdzi na nanoplexach przeciez ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-19 21:09:08
![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-19 22:51:49 to było coś w stylu pytania retorycznego...
rzecz w tym, że kilku elektroników się wypowiadało na forum i wg nich nie ma możliwośći obejścia odcięcia w nanoplexie /nie wiem czemu, ale tak mówili/. zostaje Krzemowy ze swoją plątaniną kabli ![]() |
![]() X-man X1/9 Katowice | 2004-05-19 22:55:45 Panowie - a jak mierzycie ile jest splanowana głowica? Z reguły jest tak, że jest ona (jak i całe auto) z drugiej ręki i nigdy nie wiadomo czy była juz planowana, poza tym seryjnie głowice różnią sie wysokością - i mierząc wysokość głowicy nic nam to nie daje - nie wiadomo czy była planowana czy nie. O ile pamiętam do 126p powinno stosować sie specjalny wzornik pozwalający określić głębokość komory spalania a tym samym zakres modyfikacji (planowania). Jest tak czy nie? |
![]() her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-19 22:59:24 Ja mialem w reku glowie nowego i starego typu obie mialy wysokosc 88 mm |
![]() her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-19 23:00:28 Ja mialem w reku glowie nowego i starego typu obie mialy wysokosc 88 mm ( o ile sie nie myle) |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-05-20 00:45:26
Ja mam pare sztuk tych uszczelek (0,3mm) reszta na mojej stronie http://klub.chip.pl/fiat126p. |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-05-20 00:52:12
Ja mam zaplon aparatowy (tylko podlaczony do niego stopien mocy na tranzystorze) glowica 2,5mm (uszczelka zwykla) walek 385, zaplon ustawiony na 13 st (moze sie pobawie i ustawie na 15st) i stukowego jeszcze nie slyszalem (silnik 1200km po remoncie). natomiast poprzenie "EVO" mialo seryjny walek, glowice 1,5mm (miedziana uszczelke czyli planowanie okolo 2mm) zaplon na 10st i czasami sobie postukalo, na 13 st po przejechaniu 1 km juz "muzyczke" silnik puszczal. Walek tez ma znaczenie. |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-05-20 01:09:36 to poprzednie evo to mialo dobre sprezanie na pierscieniach (po remoncie czy bez remontu)???????
jak to jest ze teoretycznie te same sprezania stukaja nie stukaja? niby na 2,5 miales 385 ale z drugiej strony na 1,5 miales miedziana uszczelke ktora niby niweluje te stuki ps. co z glowica na "poprzednim evo" bylo dłubane oprocz planu? czy gaźniki sie czyms różniły itp.. [ wiadomość edytowana przez: nazik dnia 2004-05-20 01:11:15 ] |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-20 12:32:14 maja nanoplexy normalne, odciecie przy 6500rpm, wyzej krecic nie musza, zobaczcie sobie chociaz wykres silnika RC od CHMS. moment plaski jak stol moc osiagaa ok 6tys. z krotka skrzynia nie musza krecic cholera wie ile tam obrotow, tym bardziej ze w RC potrzebny jest mocny dol rowniez. zreszta slychac czesto na RC jak sie komus "omsknie" i silnik do odciny dokreci.. ![]() |
kirck ryki | 2004-05-20 13:33:52 ja mam glowice z wiekrzymi zaworami splanowana ok 4mm na seryjnej uszczelce walek tez seryjny przesuniety o jakies 8st.i nic nie stuka |
profil-usunięty | 2006-02-01 19:43:31 odkopuje zas :]
zoltar tu pisze ze seryjna uszczelka ma 0,8 mm , mozna to potwierdzic jeszcze prosze ![]() |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-02-01 19:55:30 własnie zmierzyłem nówke i ma 1mm ![]() [ wiadomość edytowana przez: PitGTR dnia 2006-02-01 19:56:42 ] |
profil-usunięty | 2006-02-01 19:56:39 w zakladzie gdzie mi planowali mowili ze 1,5 mm i tyle brali poprawke na planownaie pod miedz 0,53 .... |
dziqus | 2006-02-01 19:59:30
![]() |