Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-04 07:50:01 a bisowska rozni sie czyms od tej montowanej w niektorych modelach FL seryjnie ak w moim np. ? |
ali_ 126p Poznan | 2004-08-04 22:21:00 nie - to jest to samo |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-04 22:32:58 a orientuje sie ktos jakim kosztem mozna skrocic uklad wlasnie na listwie, czy to w ogole wykonalne i bezpieczne? |
![]() fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2004-08-05 15:57:28 jesli chodzi o ceny to mam pytanko moge miec urzywana bisowska przekladne za 100 jeszcze nie wiem w jakim jest stanie ale jest oryginalna a nie rzemieslnik - oplaca sie ?? z tego co sie dowiadywalem to mocowan do tego ukladu nie dostanie sie w sklepie wiec pozostaja 2 wyjscia albo ciac bisa albo samemu dorabiac mocowania a koncowki drozkow kosztuja ok 20 zeta wiec mysle ze eksploatacja tej przekladni jest duzo tansza niz normalnej w kaszlu a i jeszcze jedno czy wieloklin na walku od ukladu listwowego i slimacznicowego jest taki sam??
pozdro |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-05 20:47:07 Małe sprostowanie: wałek kierowniczy ze 128/Zastavy na pewno pasuje, a mówię tak ja i Ali. |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-05 20:53:57 heh no to ja juz rezygnuje z krotkiego ukladu, za duza rzezba... |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-11-15 23:59:03 musze tutaj bo juz było a nie wpadłem na pomysł żeby w wyszukiwarce wpisac maglownica cały czas mówiło sie u mnie na to przekładnia listwowa ![]() więc z grubsza z tego co piszecie to już nic nie wiem , jesli moje auto jest w nienagannym stanie blacharskim , to chyba nie musze zadnych belek itd kupować , czy wystarczy jeśli kupie same mocowania do maglownicy(nauczyłem sie nowej nazwy ![]() jeszcze jedno z tego co wyczytałem to wychodzi na to że pół bisa musiałbym wspawać do przodu ale czy to na 100% jest konieczne ??? nie zamierzam ciąc zdrowej budy [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2004-11-16 00:01:55 ] |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-11-16 09:14:15 Teoretycznie wystarczy przespawać mocowania przekładni, zamontować pedał sprzęgła od BISa i wałek z krzyżakami od BISa lub 128/Zastavy. Tyle że mocowania przekładni są nisko umiejscowione, mocno poniżej krawędzi standardowego wzmocnienia ściany grodziowej i wypadają tuż obok przetłoczeń w belce resora w których chowają się nakrętki mocujące ramiona przekładni i wspornika pomocniczego. Dochodzi jeszcze sprawa wspornika pasa przedniego(tej takiej trójkątnej blachy łączącej pas przedni z belką resora) - standardowy wspornik bardzo skutecznie utrudnia dostęp do śrub mocujących przekładnię do wsporników.
Podsumowując: trzeba nadspawać ścianę grodziową żeby było do czego przyspawać wsporniki przekładni, wyciąć w nowym miejscu otwór na wałek przekładni, wymienić pedał sprzęgła na BISowski, podobnie wałek z krzyżakami i przerobić wspornik pasa przedniego żeby był lepszy dostęp do śrub. |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-11-16 10:00:38
dzięki w tym układzie narazie dam sobie z tym spokój chyba ze coś mi sie urodzi we łbie to sie pochwale powiedz mi jeszcze krzemowy czym różni sie pedał sprzęgła ?? |
![]() mountez F&F Sympatyk | 2004-11-16 10:36:10
wersja krzemowego jest profi+ ;), a ja zrobilem u siebie dokladnie tak jak napisales. tylko maglownica, dluzszy walek i same mocowania. jezdze juz kilka miesiecy i jestem bardzo zadowolony:)))) ps: moze dlatego ze montaz w profesjonalnym "orange rally garage";). polecam! |
mustava PF 126p EL bj. 94 Płd. wlkp | 2005-09-15 13:52:47
Czy nie prościej byłoby zamontowanie maglownicy od CC/SC - dorobienie ramki/wspornika przykreconego (ew. przyspawanego) do przegrody. Mocowanie tego modelu maglownicy jest chyba mniej skomplikowane - dwie śruby. Czy maglownica SC/CC z oryginalnymi końcówkami pasowałaby do MFa - mam na mysli rozstaw kół? Chory pomysł? [ wiadomość edytowana przez: mustava dnia 2005-09-15 14:43:17 ] |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-15 13:58:19 jakos ludzie montuja magle do zwyklych malcow i nie wymieniaja pedalu sprzegla. w paru sklepach pytalem podobno sa takie same. wiec wychodzi na to ze nie jest to koniecznosc... ![]() |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-15 21:11:51 pedaly sa takie same. |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-15 21:12:10 krzemowy twierdzi inaczej |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-15 21:45:04 bo jest inny ![]() a tak serio to az tak sie im nie przygladalem, mam je nawet gdzies wykrecone z poprzedniego bolidu, z tym ze niestety kawalek od chaty... [ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2005-09-15 21:46:39 ] |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2005-09-16 17:07:03 Pedał sprzegła jest taki sam, za to pedał hamulca jest zupełnie inny, drążek kolumny kierowniczej też jest inny, dłuższy.
http://poczta.mm.pl/~decapc1/126p_13-09-2005/picture%20020.jpg Tak na marginezie chce sprzedac pedały z włącznimiek stopu drążek, ewentualnie zamienie na pedały maluchowskie w dobrym stanie. http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=114700&c=53&f=25 |
wwekol Świdnica Śl | 2006-03-28 12:25:46 Hej czytam to wszystko ale widze ze to tylko teoria z tym wmontowaniem, chodzi mi o konkret bo mam przekładnie i kolumne kierowniczą z bisa dłuższą, myslałem aby mocowanie ulepić z kontowników, tylko mam pytanie czy otwór wypada w innym miejscu na połączenie kolumny z przekładnia i trzeba wiercić, i pedały nie przeszkadzają??
Bo jak tyle roboty to chyba ide oddac gościowi przekładnie i biore w dobrym stanie slimaka ![]() POZDRO |