Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2008-03-05 12:49:29 mam u siebie przednie cylinderki na tyle i sobie chwale.niemam tarcz z przodu.
różnica jest taka że tył hamuje dużo skuteczniej w nawet równo z przodem.jest to troche niebezpieczne na dohamowaniu z dużej prędkości np.do szykany lub w łuku, wtedy moze nas wywinąć o 180st i więcej ![]() ale ja już tego sie nie boje bo troche to opanowałem ![]() na dodatek mam zainstalowaną hydrołape także to wspólgra u mnie tylko w takim układzie (przednie cyl.) co do jazdy jeszcze dodam, auta nie trzeba wrzucac ręcznym lub na redukcji do winkla zeby isc bokiem, najbardziej na mokrym i luźnych to sie spisuje pozdro [ wiadomość edytowana przez: qbara dnia 2008-03-05 12:50:50 ] |
![]() mholek swap 1100 Kaniów | 2008-03-05 13:01:52 może jakiś korektor siły hamowania przód-tył i będzie git Ale jak masz wyczute auto to do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2008-03-05 18:21:25
to po co chesz ladowac wieksze cylinderki skoro chcesz je pozniej ograniczyc korektorem ![]() |
![]() fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2008-03-05 18:45:35 qbara potwierdzam ![]() napisałem nawet co nieco ![]() http://126p.no-ip.info/dzial.php?id=82532 |
wojti79 126p 900 był Piaseczno | 2008-03-05 21:51:40 mam u siebie tarcze cc i przednie cylinderki z tyłu na suchym jest extra a na mokrym trzyma tylko przód może to dlatego że przód jest za lekki nie wiem |
![]() mholek swap 1100 Kaniów | 2008-03-05 23:09:00 bo na korektorze możesz sobie idealnie ustawić która oś ma brać mocniej i znalezć słoty środek |
![]() fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2008-03-05 23:26:51 tylko złoty środek jest inny na sucho inny na mokre |