MotoNews.pl
  

[126] Przednie cylinderki na tył - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam u siebie przednie cylinderki na tyle i sobie chwale.niemam tarcz z przodu.
różnica jest taka że tył hamuje dużo skuteczniej w nawet równo z przodem.jest to troche niebezpieczne na dohamowaniu z dużej prędkości np.do szykany lub w łuku, wtedy moze nas wywinąć o 180st i więcej
ale ja już tego sie nie boje bo troche to opanowałem
na dodatek mam zainstalowaną hydrołape także to wspólgra u mnie tylko w takim układzie (przednie cyl.)
co do jazdy jeszcze dodam, auta nie trzeba wrzucac ręcznym lub na redukcji do winkla zeby isc bokiem, najbardziej na mokrym i luźnych to sie spisuje
pozdro


[ wiadomość edytowana przez: qbara dnia 2008-03-05 12:50:50 ]
  
 
może jakiś korektor siły hamowania przód-tył i będzie git Ale jak masz wyczute auto to do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić
  
 
Cytat:
2008-03-05 13:01:52, mholek pisze:
może jakiś korektor siły hamowania przód-tył i będzie git Ale jak masz wyczute auto to do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić



to po co chesz ladowac wieksze cylinderki skoro chcesz je pozniej ograniczyc korektorem to totalnie bez sensu
  
 
qbara potwierdzam

napisałem nawet co nieco
http://126p.no-ip.info/dzial.php?id=82532
  
 
mam u siebie tarcze cc i przednie cylinderki z tyłu na suchym jest extra a na mokrym trzyma tylko przód może to dlatego że przód jest za lekki nie wiem
  
 
bo na korektorze możesz sobie idealnie ustawić która oś ma brać mocniej i znalezć słoty środek
  
 
tylko złoty środek jest inny na sucho inny na mokre
  
 
Ja mam 4 przednie cylinderki i mi takie rozwiązanie pasuje. Dohamowanie przed zakrętem od razu ustawia mi auto. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby podczas hamowania samochód się obrócił przez zbyt mocne hamowanie tyłu.