MotoNews.pl
  

Espero turbo stalo sie faktem :) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kuba jesteś wielki !!
Gratulacje !
Czekam z niecierpliwoscią kiedy zobaczymy Twojego potwora w akcji.
  
 
Jestem pod wrażeniem i trzymam kciuki ,żeby samochód, oprócz szybkosci nadal był funkcjoanlny
  
 
  
 

Respect











  
 
Ja również gratuluję! Tylko tak mi przykro, ze nie będzie Cię na zlocie Może jednak dasz radę się wyrwać na jeden dzień chociaż??
Kraków coś kiepsko na zlocie z liczebnością widzę
  
 
Przemyślałem sprawę i... nie gratuluję! Współczuję! Teraz nie masz ani wygodnego ani nawet szybkiego samochodu. Masz taką chybrydę! Takie niewiadomoco!
  
 
Cytat:
2004-06-11 07:26:49, piotr-ek pisze:
Przemyślałem sprawę i... nie gratuluję! Współczuję! Teraz nie masz ani wygodnego ani nawet szybkiego samochodu. Masz taką chybrydę! Takie niewiadomoco!



Myślę ,ze nie bedzie tak źle - ptarz na samochodzik MaćkaGT - dość mocno dłubniety, a nadal funkcjonalny.
Tak swoja drogą Maćku, to po tych wszystkich przeróbkach ile Ci średnio zaciąga benzynki???
  
 
Cytat:
2004-06-11 07:26:49, piotr-ek pisze:
Przemyślałem sprawę i... nie gratuluję! Współczuję! Teraz nie masz ani wygodnego ani nawet szybkiego samochodu. Masz taką chybrydę! Takie niewiadomoco!



cos za cos, poza tym najwazniejsze zeby wlasciciel byl z niego zadowolony a nie inni.
  
 
Zadowolony... do pewnego stopnia. Dalsze modyfikacje pochłoną pewno jeszcze z 5 tys zł, i pokryją tym samym koszty zakupu jakiegoś typowo sportowego samochodu z którym można jeszcze duuuużo zrobic.
  
 
Kasa to nie wszystko... i nie dla kazdego wszystko obraca sie wokol kasy...

Zamiast stac pod blokiem i zapluwac chodnik lub zrzedzic wiecznie, ludziska maja jeszcze inne zainteresowania
  
 
No niestety w Twojej ostatniej wypowiedzi jest sporo racji.
Np. 100konne AUDI 80 TDI.
Do tego chip w MTM za 2000 zł. i wzglednie niskim kosztem masz trwały, nierdzewiejacy, 130konny samochód, jarajacy w porywach 8 litrów ropy

Oczywiście Espero turbo to będzie unikat, a takie Audi to nic niezwykłego.
Mimo wszystko zdecydowanie wybrałbym Audi.
Tak czy siak respect dla Jadźwina za odwagę
  
 
DrA - niestety dla mnie życie toczy się wokół kasy, kasy której ciągle mi brakuje (tak jak wielu), a z zapluwania chodnika wokół bloku już wyrosłem.
Dla Jadźwina gratulacje za odwagę tylko i wyłącznie.
  
 
Cytat:
2004-06-11 11:46:23, -JACO- pisze:

Oczywiście Espero turbo to będzie unikat, a takie Audi to nic niezwykłego.....



i wlasnie o to chodzi zeby ze zwyklego Espero zrobic potworka ktory wciagnie z palcem w d..pie takie wlasnie Audi z chip tuningiem. Kiedys ogladalem program gdzie gosciu wsadzil silnik od jakiejs alfy (170 KM) do malucha i wlasnie jestem pelen podziwu dla nich ze robia cos z niczego zamiast siedziec i marudzic jak to im w zyciu jest ciezko itd.
  
 
Cytat:
2004-06-11 11:51:12, piotr-ek pisze:
Dla Jadźwina gratulacje za odwagę tylko i wyłącznie.



Tak jak powiedział Dra trzeba to też traktować jako pasja - a w tych sprawach racjonalność odchodzi na drugi plan.
Zwróć uwagę na to ,że Jadźwin prawie wszystkie prace wykonał sam
Zazdroszczę mu takiej wiedzy na temat mechaniki...
Ten samochód będzie unikalny.
Mimo wszystko wolałbym zakupić TDI
  
 
Cytat:
2004-06-11 11:59:45, sztrucel pisze:
i wlasnie o to chodzi zeby ze zwyklego Espero zrobic potworka ktory wciagnie z palcem w d..pie takie wlasnie Audi z chip tuningiem.



I będzie budził śmiech i tekst na ustach: "patrz jakie mocne i eleganckie auto se kupił, i na klimę mu brakło już kasy".

Cytat:
Kiedys ogladalem program gdzie gosciu wsadzil silnik od jakiejs alfy (170 KM) do malucha i wlasnie jestem pelen podziwu



Nie wystarczy sam silnik. Przecież sraluch przy prędkości 130 km/h zaczyna się rozlatywać, a moc 170 KM upierd...li mu kólka przy starcie. Może lepiej wykorzystując gotowe elementy zbudować SAM-a.


[ wiadomość edytowana przez: piotr-ek dnia 2004-06-11 12:10:59 ]
  
 
Cytat:

Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2004-06-11 11:59:45, sztrucel pisze:
i wlasnie o to chodzi zeby ze zwyklego Espero zrobic potworka ktory wciagnie z palcem w d..pie takie wlasnie Audi z chip tuningiem.


--------------------------------------------------------------------------------



I będzie budził śmiech i tekst na ustach: "patrz jakie mocne i eleganckie auto se kupił, i na klimę mu brakło już kasy".



Piotrek nigdy nie odpowiadały mi Twoje poglądy ale teraz przeszłeś samego siebie --- Jak ktoś robi styling to krytykujesz że "co to za tuning -- to WT bo jedyny tuning to modyfikacje silnika!!!! i tylko ten rodzaj tuningu jest cacy

Teraz jak ktoś wreszcie w naszym klubie dokonał znaczącej modyfikacji Esperaka (MaciekGT oczywiście też się tu zalicza) to dopieprzasz się że "po co Ci to ...
Cytat:

Przemyślałem sprawę i... nie gratuluję! Współczuję! Teraz nie masz ani wygodnego ani nawet szybkiego samochodu. Masz taką chybrydę! Takie niewiadomoco!



Cytat:
Zadowolony... do pewnego stopnia. Dalsze modyfikacje pochłoną pewno jeszcze z 5 tys zł, i pokryją tym samym koszty zakupu jakiegoś typowo sportowego samochodu z którym można jeszcze duuuużo zrobic.



To do jasnej cholery czy WIELMOŻNY PAN ZEZWOLI NA JAKĄKOLWIEK MODYFIKACJĘ W ESPERO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Przecież każda modyfikacja jest do dupy bo albo zbyt kosztowna albo to WT.
Jedyny poważany przez Ciebie tuning to tuning polegający na jak najmniejszej ingerencji w te przecież beznadziejne silniki jakie są w Espero i jak najmniejszych zmianach z zewnątrz .
Czyli tak naprawdę zadnych modyfikacji w Espero a jak ktoś chce tuning to musi kupic inny samochód najlepiej Supre albo Audi ale napewno nie Espero .P.S.Jak mi dasz kase to nie omieszkam



  
 
W Espero nakłady na modyfikacje będą niewspółmiernie wysokie do osiągniętych efektów końcowych.
  
 
Jeśli mówimy już o tuningu, to to co robi Jadźwin uznałbym za kwintesencję tego co ja mam na myśli mówiąc TUNING


[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2004-06-11 14:13:41 ]
  
 
Cytat:
W Espero nakłady na modyfikacje będą niewspółmiernie wysokie do osiągniętych efektów końcowych.



Nie wiem czy Ty ROZUMIESZ....słowo TUNING nie oznacza kalkulowanie wydatków... obliczanie opłacalności modyfikacji...
i wreszcie dokonanie dla danego modelu tylko takiej modyfikacji jaka jest opłacalna. !!!


Gdyby ktokolwiek kto tuninguje samochód zastanawiał się nad opłacalnością tych modyfikacji ........to mieli byśmy tuning w postaci... nakładki tylnej klapy ze stopem(bez urazy) i kołpaki felgopodobne na 99% "stuningowanych" aut........ bo jaka jest powiedz mi opłacalność w dzisiejszych warunkach (na tych drogach) tuningu 220 konnego Subaru albo 350 konnej Supry..... Jch silniki wytrzymają dużo więcej ale przecież to SIĘ NIE OPŁACA bo w normalnych warunkach na naszych drogach i tak te silniki prez 90% czasu(w ruchu ulicznym) nie wykorzystują nawet połowy mocy jaka w nich jest!!! To po co je modyfikować !!!!!!
Czy opłaca się ze 190 KM Audi robić 240 KM = NIE bo po co tyle mocy w normalnym użytku....... Po co Ci faceci ładują tyle KASY żeby przejechać 1/4 mili o 2s. szybciej niż by to zrobili nie modyfikując swojich 220 konnych silników i oszczędzając kilkanaście tysięcy złotych .......

Piotrek zrozum TUNING NIGDY SIĘ NIE OPŁACA !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Ja dodam tylko to ze Tuning to hobbi co kosztuje jak kazde inne i niezawsze sie oplaca. Dziekuje.

Jadzwin zajebista robote wykonales. Gratulacje