| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-26 00:49:10 Ty Kuba a po co Ty chcesz się zhamic?
Przeiciez masz diesl i tak szybciej jeżdzić nie będzie? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-06-26 00:49:43 Dra jesteś tam? A może Wam przeszkadzam? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-16 22:04:45 Ty Kuba a po co Ty chcesz się zhamic?
Przeiciez masz diesl i tak szybciej jeżdzić nie będzie? [/quote] Może i nie będzie jeżdzić szybciej..... Dra już nie jest jedynym który się zhamił. Swoją drogą to na hamowni można się ciekawych rzeczy o autku dowiedzieć. Na przykład takich, że mam chipa co o tym myślisz Piotrze? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-16 22:09:09 Widac sie okopali... [/quote] Amoże ty Dra . Co o tym myślisz? Acha. Byłem na sprawdzeniu ciśnienia... Padaka. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-07-17 02:08:25 Hm koni mało. Widzisz ciśnienia tez mało ale nie jest tragicznie. Trzeba było sie zmierzyc bez chipa. Moze bys miał lepszą minę?
Chip to jest takie coś co nie wiadomo czy doda czy odbierze. Ja bym go olał i jeżdził dalej, miało byc tanio a nie szybko. |
Greg_OR Omega C 3.0 V6 Wrocław | 2004-07-17 08:08:36 z tego co rozumiem to Kuba sobie chipa nie wkladal tylko dowiedzial sie, ze go ma,
seryjnie powinno chyba byc 131/250 a masz moment az 340? moze to mial byc chip do zadan specjalnych? (jakas ciezka przyczepa, pelny zaladunek i gorskie trasy) bo nie wierze zeby na skutek zuzycia czy czego kolwiek autko samo sie 'przeprogramowalo' na takie parametry bo w ofercie tuningowcow (np godula) te silniki sa standardowo chipowane na 170/320 - dowiedz sie moze ktos ci poprostu za jakas rozsadna kaske wgra odpowiedni program i tyle |
DrA eS ... | 2004-07-17 09:31:18 Kuba zapodaj wykres. Same cyferki to gowno mowia. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-17 10:11:16 PiotrS:
Zmierzony był i z chipem i bez niego (tzn.rozpięta kostka). Bez tego bajeru 98 kucy i 230 niutków. Auto musiało być robione u helmutów, bo z tamtąd pochodzi firma u której Omcię kupiłem. Dra: Chetnie bym wrzucił, ale niestety nie mam ani skanera ani aparatu. Jak wrócę do w-wy,to postaram się coś wymyśleć. Pozdro |
MARCIN--Ibiza OMEGA MV6 Płock | 2004-07-18 10:31:46 SIEMA
W Warszawie można jeszcze sie shamowac w PROMOTORZE,VTG a teraz za 50zł w UNITRONICK'U VTG(wlasciwie to Sulejowek k. W-wy) ma juz hamownie obciazeniowa i w dodatku 4x4 mozna zrobic pomiar a PROMOTOR intercyjną, nie wiem jaka jest w unitronicku. Ja mam na wykresie podana moc na kołach jak i na silniku. Za tydzień bede w domu to zeskanuje wykresik i moge zapodac aha samochod jest mojego taty |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-07-18 11:36:52 |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-18 19:09:29 Shamiłem się w VTG.
Jaka jest różnica między hamownią inercyjną a obciążeniową? Która jest dokładniejsza? |
robert_kraków vectra b KRAKÓW | 2004-07-18 19:16:04 pierwsze: się nie znam
drugie: co do strat na napędach kiedyś jakiś człowiek w tv powiedział że najmniejsze straty są na napędzie przednim ok. 10-15%, nastepnie tylnim 15-25% a najwięcej na 4x4 do 40% tyle na dziś |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-07-18 21:41:43 Lepsza jest obciążeniówka.
W przypadku bardzo mocnego auta warto na nią jechać. Mając "normalne" śmiało można korzystać z inercji Ważna sprawa w obu przypadkach to prawidłowe wpisanie przełożenia (Prędkość z obrotomierza jest często mało wiążąca) Jedź do Unitronica... Wcześniej zadzwoń... Powinno się udać naprawić Twój silnik |
MARCIN--Ibiza OMEGA MV6 Płock | 2004-07-18 21:57:08 obciążeniowa jest pomocna podczas strojenia.
co do dokładności to nie ma duzych przekłamań na zadnej z nich. a i warto zeby podczas hamowania dostawili nawiew. jedz do unitronicka, niech podepna sie do kompa, mozliwe, ze masz przeplywkę padniętą. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-18 23:53:17 Dzięki Panowie.
Jutro walę do Unitronica. W VTG stwierdzili tylko, że mam coś nie w pożądku z silnikiem i skierowali do Nivette (autoryzowany serwis Opla Pozdro |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-21 23:12:51 No i byłem w Unitronicu.
Skończylo się na przeczyszczeniu przepływki i silnik pracuje z chęcią, a nie wcześniej jakby chciał a nie mógł ( lepiej wkręca się z jedynki, pracuje bardziej miękko). Tylko strasznie dymi. Jutro jadę znowu się zchamić i zrobić małą regulację ( ale nie w Unitronicu, bo nie mają mocowań do tylnego napędu, przynajmniej tak się tłumaczyli). Acha. Mała poprawka . To nie chip tylko powerbox. |
Greg_OR Omega C 3.0 V6 Wrocław | 2004-07-22 00:20:26 tak tez myslalem, ze to box jak pisales wczesniej, ze robiles pomiar 'bez chipa' i tak sie zastanawiam czy to przypadkiem ktos box'em nie obszedl zle zaprogramowanego chipa - dobrze by bylo gdybys mogl sprawdzic czy w chipie jest oryginalny program czy nie, bo taki spadek mocy (w porownaniu do fabryki) to chyba dziwny jest |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-07-29 14:12:19 Już po regulacjach, jeśli to kogoś jeszcze interesuje Hamownia pokazała co następuje: -moc - bez 118, z boxem 134 -moment - bez 230, z boxem 290 jednym słowem kucyków się trochę znalazło, ale niutków trochę mniej (340 na 290). Wykresów nie zapodam, bo nie mam warunków Ale wezmę ze sobą na zlot, więc niektórzy bębą mieli wgląd. Dzieki wszystkim za pomoc Pozdro Paweł |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-07-29 14:48:50 Kuba zadzwoń do mnie!!!! |