MotoNews.pl
8 [126 swap] yellow lightning w akcji ... - pierwszy film (56631/0) - Strona 2
  

[126 swap] yellow lightning w akcji ... - pierwszy film - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak skoncze ogladac skomentuje.
Big LOL.

[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2004-07-20 14:49:43 ]
  
 
Cytat:
2004-07-20 14:47:42, LoRd_S pisze:
Cytat:
2004-07-20 14:10:02, ZoLt4R pisze:
@ Lord_S
----------------
dzieki... co do ukladu kierowniczego nie ma problemu, tam jest kardan wiec jak dla mnie kierownice mozna i na podlodze zamontowac...





lame pytanie co to jest kardan??
pytam bo mi P.Handerek mowil, ze przy obniżeniu na tych przednich śrubach może się blokować wiec pytam bo tez mam obnizona, ale nie tak barzo a przydało by sie jeszcze bardziej



2. nie rozumiem dlaczego rpzesadzacie wynik, przeciez Zolt4R ma ten samochod tydzien chyba wiec nie ma co porownywac z gosicem ktory ma juz swoja fure wyczuta. Mysle, ze nasz kolega musi jeszcze wyczuc smochod a dopiero potem mozecie porownywac, gdzies za 2 miesiace.



nic sie nie blokuje, bajerka jest mozesz smialo obnizac...

co do auta i jego wyczucia jak widac inni wiedza lepiej niz sam zainteresowany.. nie mam zamiaru tego prostowac..
  
 
Filmik bomba no co tu dużo mówic.
Zoltar znowy popisał się tym co robi najlepiej: Jazdą i filmikiem
Pozdro Sobot
  
 
Ja bym "postulował" aby każdy mówił za siebie i za swóje umiejętności i auto.
  
 
Cytat:
2004-07-20 09:17:36, mountez pisze:
(...)
ps: na future zdecyduj sie na one language, bo to troche funny wyglada jak jest polish i angielski na raz.


O 3-ciej w nocy różne dziwne pomyły ludziom do głowy przychodzą. Jako że nie szło to do publicznej TV pozwoliliśmy sobie na większą dowolność w napisach. W końcu napisy są tu jakby drugorzędną sprawą, a element humorystyczny musi być .


Cytat:
2004-07-20 16:34:31, Art126 pisze:
Ja bym "postulował" aby każdy mówił za siebie i za swóje umiejętności i auto.


I to jest jedyny słuszny punkt widzenia w wiadomej sprawie
  
 
Cytat:
2004-07-20 16:34:31, Art126 pisze:
Ja bym "postulował" aby każdy mówił za siebie i za swóje umiejętności i auto.



nic dodac nic ujac...
  
 
Filmik świetny a muzyczka jeszcze lepsza - Running Wild rządzi!

A co to szans na zwycięstwo to i tak stawiam na Zoltara, w Toruniu na KJSie prał ludzi na próbach 2 cylindrówką więc jak się wczuje do 1,1 to będzie wymiatał .
  
 
Cytat:
2004-07-20 17:37:31, 2Rotor pisze:
stawiam na Zoltara, w Toruniu na KJSie prał ludzi na próbach 2 cylindrówką więc jak się wczuje do 1,1 to będzie wymiatał .



nie porownuj kogos kto w kazdej chwili moze trenowac na tym poligonie i zakrety ma wczute do perfekcji po xxxxxx przejazdach na nim ze moglby jechac z zamknietymi oczami do kogos kto widzi te tereny pierwszy raz w zyciu!! a wlasnie wiekszosc konkurencji byla przyjezdna, to troche siarawo by bylo na swoim podworku w dupe dostac nie?

mimo ze nie lubie zoltara staram sie byc obiektywny, a wiec co do filmu, to gadacie bzdury bo inaczej sie jedzie pod kamere a inaczej na czas to chyba dobrze o tym wiemy. na filmie licza sie fajne boczki, slizgi bo sa efektowne ale nie efektywne. kazdy poslizg na asfalcie to strata przy tak w dalszym ciagu niewielkich mocach (pomijajac nawroty) i jadac na czas nikt nie bedzie tak fisiowac... a inna sprawa ze film jest tak okrutnie pociety a ujecia tak krotkie ze nie wiem po czym to wywwnioskowaliscie.

a co do samego samochodu to jak na 1.1 to to sie rewelacyjnie nie zbiera a juz na pewno osiagi nie adekwatne do wsadzonej kasy. to tyle.
  
 
Cytat:
2004-07-20 18:08:34, Krzyh00 pisze:
Cytat:
2004-07-20 17:37:31, 2Rotor pisze:
stawiam na Zoltara, w Toruniu na KJSie prał ludzi na próbach 2 cylindrówką więc jak się wczuje do 1,1 to będzie wymiatał .



nie porownuj kogos kto w kazdej chwili moze trenowac na tym poligonie i zakrety ma wczute do perfekcji po xxxxxx przejazdach na nim ze moglby jechac z zamknietymi oczami do kogos kto widzi te tereny pierwszy raz w zyciu!! a wlasnie wiekszosc konkurencji byla przyjezdna, to troche siarawo by bylo na swoim podworku w dupe dostac nie?

mimo ze nie lubie zoltara staram sie byc obiektywny, a wiec co do filmu, to gadacie bzdury bo inaczej sie jedzie pod kamere a inaczej na czas to chyba dobrze o tym wiemy. na filmie licza sie fajne boczki, slizgi bo sa efektowne ale nie efektywne. kazdy poslizg na asfalcie to strata przy tak w dalszym ciagu niewielkich mocach (pomijajac nawroty) i jadac na czas nikt nie bedzie tak fisiowac... a inna sprawa ze film jest tak okrutnie pociety a ujecia tak krotkie ze nie wiem po czym to wywwnioskowaliscie.

a co do samego samochodu to jak na 1.1 to to sie rewelacyjnie nie zbiera a juz na pewno osiagi nie adekwatne do wsadzonej kasy. to tyle.



Nie rozumiem o co chodzi że jak na 1,1 to się rewelacyjnie nie zbiera ? Toć wiadomo że 1,1 ma 55HP i że wszystkiego co się rusza nie wciąga, myślisz że sobie z tego sprawy nie zdaję? W porównaniu jednak z 2 cylindrówką którą ja jeżdże zbiera się rewelacyjnie. A jeśli chodzi o włożoną kasę to przecież nie tylko silnik pochłonął nakłady finansowe ale i hamulce, amorki, nowa praktycznie karoseria, robocizna i wiele pierdół które zawsze wynikają przy tego typu wynalazkach. Jakby nie liczyć swoje trzeba wydać.
  
 
Cytat:
2004-07-20 14:47:42, LoRd_S pisze:
Cytat:
2004-07-20 14:10:02, ZoLt4R pisze:
@ Lord_S
----------------
dzieki... co do ukladu kierowniczego nie ma problemu, tam jest kardan wiec jak dla mnie kierownice mozna i na podlodze zamontowac...





lame pytanie co to jest kardan??
pytam bo mi P.Handerek mowil, ze przy obniżeniu na tych przednich śrubach może się blokować wiec pytam bo tez mam obnizona, ale nie tak barzo a przydało by sie jeszcze bardziej


nie pan Hńderek tylko ja ci to mówiłęm u mnie było tak ż ejak obniżyłem o wszystko tylko na przednich sróbach to ten pierwszy przegób obcierał o bude. tylne sróbki też trzeba trochu obniżyc. dobra ale koniec z tym OT

Włąsnie sobie obejżałem filma No no jestm pod wrazeniem, moz enie tyleż smaego auta co tego co kierowiec nim wyprawia)))))

  
 
Cytat:
2004-07-20 18:08:34, Krzyh00 pisze:
Cytat:
2004-07-20 17:37:31, 2Rotor pisze:
stawiam na Zoltara, w Toruniu na KJSie prał ludzi na próbach 2 cylindrówką więc jak się wczuje do 1,1 to będzie wymiatał .



nie porownuj kogos kto w kazdej chwili moze trenowac na tym poligonie i zakrety ma wczute do perfekcji po xxxxxx przejazdach na nim ze moglby jechac z zamknietymi oczami do kogos kto widzi te tereny pierwszy raz w zyciu!! a wlasnie wiekszosc konkurencji byla przyjezdna, to troche siarawo by bylo na swoim podworku w dupe dostac nie?

mimo ze nie lubie zoltara staram sie byc obiektywny, a wiec co do filmu, to gadacie bzdury bo inaczej sie jedzie pod kamere a inaczej na czas to chyba dobrze o tym wiemy. na filmie licza sie fajne boczki, slizgi bo sa efektowne ale nie efektywne. kazdy poslizg na asfalcie to strata przy tak w dalszym ciagu niewielkich mocach (pomijajac nawroty) i jadac na czas nikt nie bedzie tak fisiowac... a inna sprawa ze film jest tak okrutnie pociety a ujecia tak krotkie ze nie wiem po czym to wywwnioskowaliscie.

a co do samego samochodu to jak na 1.1 to to sie rewelacyjnie nie zbiera a juz na pewno osiagi nie adekwatne do wsadzonej kasy. to tyle.



show what u got sissy boy...

p.s. juz mi sie nie chce cie prostowac... p.s. zapraszam do torunia w sierpniu... mama nadzieje ze bedziesz...

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-07-20 20:47:07 ]
  
 
ladnie poszedles na tym winkielku co daliscie ripleja ...
a szuterki maci bardzo fajne , jesli chodzi o caloksztalt to troszke za krotki ujecia no i gdyby kamerzysta tak sie nie trzesl z wrazenia
odglos z rurki wydechowej tez konkretny
  
 
Cytat:
2004-07-20 20:46:03, ZoLt4R pisze:
show what u got sissy boy...



no tak, jak ja moglem liczyc na komentarz na poziomie, jak zwykle w twoim wydaniu dziecinna odpyskówka... a jednej rzeczy chyba nie jestes w stanie pojac, bo przewija sie to juz w ktoryms temacie z rzedu, ja nie musze byc dobrym murarzem zeby stwierdzic ze jakis robol krzywo sciane postawil, biore poziomice i widze ze zjebal zagadnienie! ale zapomnialem ze twoje samouwielbienie nie pozwala na jakakolwiek krytyke (co widac juz w tym temacie wczesniej )

Cytat:
2004-07-20 20:46:03, ZoLt4R pisze:
p.s. juz mi sie nie chce cie prostowac... p.s. zapraszam do torunia w sierpniu... mama nadzieje ze bedziesz...



ja mysle ze ci sie chce tylko nie wiesz jak za bardzo a po co do torunia mam jechac? poczujesz sie lepiej jak objedziesz 650-tke swoim 1.1? chyba nie skorzystam z zaproszenia bo w sierpniu mam brodnice w planach...

2rotor - w porownaniu do 650 to wszystko sie rewelacyjnie zbiera... zreszta moje skromne zdanie jest takie ze pakujac juz tak spory pieniadz w malca mozna mu wieksze serducho wstawic a co za tym idzie inna skrzynie. sam silnik jak piszesz to maly procent pochlonietego budzetu wiec wstawienie czegos mocniejszego nie podwoiloby kosztow. ja bym wolal 100 koni i pordzewiala lekko bude bo to mozna we wlasnym zakresie, amory nie musza byc od razu bilsteiny, tarcze tez uwazam za przerobke nie tyle malo istotna (bo na pewno czucie lepsze i mniejsza sila) co nie naglaca bo to nie powiecie mi ze te rozbujane 55 kucy tak ciezko zatrzymac... u mnie przednie cylinderki z tylu i malacz blokuje kola z kazdej predkosci i nie powiem zeby mi noga przy tym do bagaznika wchodzila... a pomijajac inne duperele pewnie polowa kosztow to robocizna... no i teraz zobacz na filmiki rafala maxi to jest dopiero torpeda... a teraz porownaj koszty...
  
 
Fajowy sprzęcik fdo zabawy - przydałoby sie cosik takiego
Wkładka miedzy kierownice a fotel też rozwojawa więc pewnie za niedługo zacznie brakować mocy dość powszechna przypadłość
  
 
maluszek zajebicho noramalnie az musze posrzatac
  
 
Cytat:
2004-07-20 21:24:20, Krzyh00 pisze:


ja bym wolal 100 koni i pordzewiala lekko bude bo to mozna we wlasnym zakresie, amory nie musza byc od razu bilsteiny, tarcze tez uwazam za przerobke nie tyle malo istotna (bo na pewno czucie lepsze i mniejsza sila) co nie naglaca bo to nie powiecie mi ze te rozbujane 55 kucy tak ciezko zatrzymac... u mnie przednie cylinderki z tylu i malacz blokuje kola z kazdej predkosci i nie powiem zeby mi noga przy tym do bagaznika wchodzila... a pomijajac inne duperele pewnie polowa kosztow to robocizna... no i teraz zobacz na filmiki rafala maxi to jest dopiero torpeda... a teraz porownaj koszty...


Ja czegoś nie rozumiem albo mam inne zdanie.Pomine tekst powyżej bo ciężko tam doszukać się wypowiedzi rozsądku a łatwo złości i zawiści która wynikła z wcześniejszcyh postów z innych tematów.

Szczerze to podziwiam ludzi którzy bawią się w takie przeróbki, wydają ostatnie złotówki na auto, jeżdżą po całej Polsce w celu realizacji projektu.Dla mnie ten koleś jest zwariowany na punkcie fiata, jak miałem przyjemność z nim rozmawiać to z początku nie wiedziałem czy to typowy "lamer" dużo gadający czy ktoś kto ma daleko idące cele, do tego nie pokolei w głowie (pozytywnie) ale rzeczywiście chce to wszystko zrealizować .Przekonałem się że chodzi o tego drugiego.To że coś nie wyszło, są jakies niedociągnięcia to normalne przy swapach, jednak dla wielu jest to okazja aby dogryźć.Jasne że jak komuś się nie podoba to niech krytykuje ale po prostu bez zawiści ...
  
 
Ja jestem pod wielkim wrażeniem gratuluje autka......bardziej mi sie taramac podobał czekam na kolejne filmiki z niecierpliwością ehhh kozak!!!!
  
 
dzieki yankee i art126... widac kto tu jest swoj ziom

a coz tacy ludzie z bledem w czasie kompilacji DNA jak krzyh00 sie zdarzaja... co zrobic... zreszta coraz wiecej jest buractwa na forum... pominmy to minuta ciszy...

filmikow napewno bedzie wiecej, trzeba tylko skrzynia z 1ka zalatwic ( ) i poprawic chlodzenie... a na jesien mam juz nowy plan... faster harder.. itd
  
 
Cytat:
2004-07-20 11:49:29, Strongi pisze:
Gwarantuję wam że większe wrażenie by na was zrobił osławiony już warszawski Przemek w zwykłej 900tce.


Gdzie on startuje? Masz jakieś jego wyniki czy oceniamy "jazdę figurową" ?


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-07-20 23:18:53 ]
  
 
Cytat:
2004-07-20 23:18:24, schwepes pisze:
Cytat:
2004-07-20 11:49:29, Strongi pisze:
Gwarantuję wam że większe wrażenie by na was zrobił osławiony już warszawski Przemek w zwykłej 900tce.


Gdzie on startuje? Masz jakieś jego wyniki czy oceniamy "jazdę figurową" ?


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-07-20 23:18:53 ]



sam jestem ciekaw...