| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Trax SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Dąbrowa Górnicza | 2008-01-22 23:22:14 hmmm tzn tak naprawde mechanik wymienil dyszki a reszte przedmuchal no i uszczelki ... plywak pozostal ten sam ... pojade do poprawki czyli jak swieci sie kontorlka moze okazac sie ze gaznik sie zalewa ? |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2008-01-22 23:36:21
Kotrolka sie swoeci, bo masz pewnie za niskie obroty. Albo olej juz jest do wymiany bo sie rzadki zrobil. |
Trax SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Dąbrowa Górnicza | 2008-01-22 23:50:10 wydaje mi sie ze olej jest do wymiany poniewaz kontrolka pali sie przy 900 obrotow wiec nie jest to wina niskich obrotow . |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2008-01-22 23:56:18
Zalezy kiedy ostatni raz wymieniales? Ja robie to co 10000 km, ale jak przegapie moment to wlasnie zaczyna mi sie swiecic kontrolka. Pewnie silnik nie jest juz tak doprezony i gubi cisnienie na starym oleju. |
Trax SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Dąbrowa Górnicza | 2008-01-23 09:06:15 rok temu hmm no ale moze tak byc ze nie ma cisnienia i obroty spadaja do zera ? |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2008-01-23 10:33:59
Nie nie, spadku cisnienia nie lacz ze spadkiem obrotow. Poprostu przy niskich obrotach swieci ci sie lamka, bo masz olej do wymiany - to jedna rzecz. A druga to zle wyregulowany badz zle naprawiony gaźnik. |
A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Warszawa | 2008-11-24 08:51:55 Witam serdecznie.
Straciłem podciśnienie w wężu od regulatora zapłonu. Mogę w tę rurę połączoną z gaźnikiem zarówno dmuchać, jak i wciągać powietrze i nic (rurka jest szczelna). Co się stało?? – zapchało, czy co?? Przyszło Mi do głowy, że zamieniłem węże z ekonomizerem, ale ekonomizer też powinien mieć jakieś podciśnienie, a tu nic nie ma – ciśnienie atmosferyczne. Proszę o poradę, bo nie spotkałem się dotychczas z takim problemem, a literatura milczy na ten temat. A |
Przemek_21083 Kandydat na Kandaydata Łada Samara 21083 Łodygowice | 2008-11-24 23:14:11 Ja mam podobny problem, tylko że "ssanie" w tym wężyku co idzie do przyspieszacza sapłonu jest słabe strasznie, ale jeszcze jest.
tak pozatym to wytłumaczy mi ktoś czemu w Ładzie wąż podciśnieniowy przyspieszacza zapłonu jest podpinany do gaźnika a nie do kolektora dolotowego? W polonezie np węzyk ten idzie do kolektora dolotowego. |
A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Warszawa | 2008-11-25 07:52:15 Bo podciśnienie ma działać tylko na niskich obrotach. W gaźniku jest jakiś zaworek, czy co, powiązany z przepustnicą (tak myślę). Jak przepustnica się podnosi to zamyka kanał od podciśnienia.
Jakby podciśnienie było do kolektora, to wzmagałoby się razem z obrotami. Zrobię wiele, aby nie dotykać się do gaźnika. Poszukam wpierw jakiegoś starego i zdam relacje z oględzin. |
A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Warszawa | 2008-11-26 07:59:40 No i już.
Odpowiedzialny za podciśnienie jest mały otwór w okolicach przepustnicy I przelotu. Najprawdopodobniej odkręcił się wkręt ustalający jej otwarcie i opuszczona przepustnica zasłoniła otwór (spadły mi wolne obroty na benzynie ostatnio). Wziąłem rurkę do lewej ręki, a prawą kręciłem wkręt od przepustnicy, do chwili, aż pojawiło się podciśnienie i wszystko. |