Zwiększenie obrotów do np.7000 w 126p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

  
 
ten posrodku zegar to temp i volto ?? chetnie taki kupie jakbys chcial ods[przedac sory za OT na zimnym tak krecic to niezbyt zdrowe.
  
 
nie był zimny miał przejechane z 900 metrów do miejsca zamieszkania kumpla z cyfrówka
  
 
Też kiedyś tak się bawiłem. Silnik zamknął obrotomierz (8000) ale skończyło się to urwaniem koła zamachowego Teraz już tego nie robię. Na 2 silnik dokręcam do 6000 i wystarczy a z pozostałymi biegami różnie to już bywa
  
 
evilowo-frytolowa rajdowka krecila na luzie powyzej 8000 (obrotek :/) a na II w okolicach 7200-7500
  
 
simon jakie byly zniszczenia >??

nigdy nieslyszalem zeby sie kolo urwalo, popyczacze kumpel pogial ale kola nikt nie urwal.
  
 
mi utwardzenie z kieliszka sie urwało, i kieliszek był do wymiany a autko do shoowania
  
 
Jakie uszkodzenia?? Koło do wymiany, wał korbowy także. Reszta była ok.
  
 
Niewiem co wy widzicie za sens krecić silnik na luzie do i ponad maxymlane obroty, siły bezwładności działające na części silnika są owiele większe niż by to było podczas jazdy, bardzo łatwo wtedy o powarzne uszkodzenia. Dla przykładu podam max obr. seryjnej 900 na 1 - 7500, na 2 - 7500, na 3, 6900, na 4 przy seryjnym gaźniku 5400 a na 2 gardzieluwce 6200 już boje sie pomyśleć co sie bedzie działo po zmianie wałka i poprawie innych elementów.
  
 
pierwsze co, to musisz dać wałek o lepszej charakterystyce ( Kałuży 555, lub 656...)
Potem odchudzasz korby, tłoki, , sworznie i wszystko wywarzasz....
Planujesz głowice, odchudzasz zawory i robisz gniazda.
Gaźnik to magia, więc oddaj go Mazikowi.
I tak otrzymujesz potwora.. zo dokręca sie spokojnie do 7000....
Żadne półsirodki tego Ci niedadzą..

P.S. z tym kołem zamachowym to są niezłe mity i brednie.....
Koło zamachowe wcale niemusi byc cienkie jak żyleta...
czym lżejsze tym słabiej ciagnie motor.....
Ja mam seryjne.... i kręci jak wściekły...
  
 
Cytat:
2004-09-18 08:39:38, Garii pisze:
... Gaźnik to magia, więc oddaj go Mazikowi...



U mnie gaźnik Mazika sprawował się "wspaniale". Jak autko się kręciło do 7500 to na jego gaźniku problemy były z wyjściem powyżej 6000 - o spalaniu to już nie wspomnę. Według mnie to za tą kasę gość kiłę odwala!
  
 
Cytat:
2004-09-18 08:49:06, dommel pisze:
Cytat:
2004-09-18 08:39:38, Garii pisze:
... Gaźnik to magia, więc oddaj go Mazikowi...



U mnie gaźnik Mazika sprawował się "wspaniale". Jak autko się kręciło do 7500 to na jego gaźniku problemy były z wyjściem powyżej 6000 - o spalaniu to już nie wspomnę. Według mnie to za tą kasę gość kiłę odwala!



Ja też słyszałem różne opinie o maziku...
Ale trafił mi sie gażniczek przygotowany przez niego do RC..
No i sprawuje się extra niema żadnych problemów z odcinką kręci się do końca... (2bieg 70km/h...)
  
 
Cytat:
2004-09-18 08:49:06, dommel pisze:
Cytat:
2004-09-18 08:39:38, Garii pisze:
... Gaźnik to magia, więc oddaj go Mazikowi...



U mnie gaźnik Mazika sprawował się "wspaniale". Jak autko się kręciło do 7500 to na jego gaźniku problemy były z wyjściem powyżej 6000 - o spalaniu to już nie wspomnę. Według mnie to za tą kasę gość kiłę odwala!



a masz może dommel jakiś patent na gaźnik , bo ja chyba nigdy nie bede miał w 100% sprawnego gaźnika i auto bedzie ciągnąć tak jak teraz powyżej 1500obr
  
 
Mazik??? buhahaha
przepraszam ale moim zdaniem to poprostu strata pieniędzy. dobry gaźnik jest zrobiony indywidualnie dla konkretnego malca.
Ja też robie gażniki i jeszcze się nie zdażyło żeby na moim gaźniku coś przerywało na wysokich ... poza modyfikacją dolotu ( może stumienice sobie poskładać??) to moim zdaniem gaźnik ma duuuuże znaczenie , i zapłon mósi być sprawny i dobże ustawiony

Jak się odchudza zawory????? bo nie mam pojęcia
Nikt nie powiedział że koło ma mieć 5 mm grubości , m,owa była aczej o odchudzeniu takim kompromisowym tak żeby lepiej się kręcił ale Vmax nie spadało tek bardzo czyli myśle tak 25%

P.S. lukaszc jak chcesz patent na gaźnik to moge się podzielić moim na pirv Pozdro.
  
 
Wiecie jaki jest patent na gaźnik? IDF!
  
 
Ja mam 555, głowice 3mm i koło 4 mm od wieńca. Gaźnik seria Tylko wypolerowana gardziel i przepustnica, dysza 120
na I i II do 7200 i staje wiec nie prawdą jest ze trzeba odchudzac wszystko co sie da.
  
 
Przy okazji obrotów maksymalnych - co sądzicie (jakie macie doświadczenia) na temat wpływy wydechy na obroty maksymalne?

@Abdull - Na jakim wydechu jeździsz?
  
 
Cytat:
2004-09-19 09:18:26, dommel pisze:
Przy okazji obrotów maksymalnych - co sądzicie (jakie macie doświadczenia) na temat wpływy wydechy na obroty maksymalne?

@Abdull - Na jakim wydechu jeździsz?


Na wupexie bez sitka - na jedynce doszedł do 7200, na 2 nie sprawdzałem, na Bredize idzei lepiej na wysokich i na 2 doszeł do 7200. Wydech ma duzy wpływ na moc góry, nie wiem czy ma wpływ na obcinanie obrotów. Jedno jest pewne, na zatkanej bredie idzi egorzej niz na wupexie, ale ztyka smoróba,. W poniedizłek zakładam zatyke By DaymoN i zobacze co wtedy bedzie
  
 
Cytat:
2004-09-19 10:40:12, Abdull pisze:
Cytat:
2004-09-19 09:18:26, dommel pisze:
Przy okazji obrotów maksymalnych - co sądzicie (jakie macie doświadczenia) na temat wpływy wydechy na obroty maksymalne?

@Abdull - Na jakim wydechu jeździsz?


Na wupexie bez sitka - na jedynce doszedł do 7200, na 2 nie sprawdzałem, na Bredize idzei lepiej na wysokich i na 2 doszeł do 7200. Wydech ma duzy wpływ na moc góry, nie wiem czy ma wpływ na obcinanie obrotów. Jedno jest pewne, na zatkanej bredie idzi egorzej niz na wupexie, ale ztyka smoróba,. W poniedizłek zakładam zatyke By DaymoN i zobacze co wtedy bedzie



Ja na twoim miejscu sprawdził dokładność wskazań prędkościomierza....
  
 
Cytat:
2004-09-18 10:16:11, Krzemowy pisze:
Wiecie jaki jest patent na gaźnik? IDF!



Cytat:
2004-09-18 09:00:49, lukaszc pisze:
a masz może dommel jakiś patent na gaźnik...



A może Mikuni CV 34mm (Constant Velocity - suwak sterowany podciśnieniowo + std przepustnica)? Co o tym sądzicie?