| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-08-17 23:57:57
![]() |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-18 00:09:35 ten posrodku zegar to temp i volto ?? chetnie taki kupie jakbys chcial ods[przedac |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-08-18 00:13:36 nie był zimny miał przejechane z 900 metrów do miejsca zamieszkania kumpla z cyfrówka |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-18 07:48:30 Też kiedyś tak się bawiłem. Silnik zamknął obrotomierz (8000) ale skończyło się to urwaniem koła zamachowego |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-08-18 13:44:41 evilowo-frytolowa rajdowka krecila na luzie powyzej 8000 (obrotek :/) a na II w okolicach 7200-7500 |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-18 14:36:38 simon jakie byly zniszczenia >??
nigdy nieslyszalem zeby sie kolo urwalo, popyczacze kumpel pogial ale kola nikt nie urwal. |
Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-19 00:20:49 mi utwardzenie z kieliszka sie urwało, i kieliszek był do wymiany a autko do shoowania |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-17 11:17:41 Jakie uszkodzenia?? Koło do wymiany, wał korbowy także. Reszta była ok |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-17 16:50:15 Niewiem co wy widzicie za sens krecić silnik na luzie do i ponad maxymlane obroty, siły bezwładności działające na części silnika są owiele większe niż by to było podczas jazdy, bardzo łatwo wtedy o powarzne uszkodzenia. Dla przykładu podam max obr. seryjnej 900 na 1 - 7500, na 2 - 7500, na 3, 6900, na 4 przy seryjnym gaźniku 5400 a na 2 gardzieluwce 6200 |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-09-18 08:49:06
U mnie gaźnik Mazika sprawował się "wspaniale". Jak autko się kręciło do 7500 to na jego gaźniku problemy były z wyjściem powyżej 6000 - o spalaniu to już nie wspomnę. Według mnie to za tą kasę gość kiłę odwala! |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-09-18 09:00:49
a masz może dommel jakiś patent na gaźnik , bo ja chyba nigdy nie bede miał w 100% sprawnego gaźnika i auto bedzie ciągnąć tak jak teraz powyżej 1500obr |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2004-09-18 09:40:54 Mazik??? buhahaha
przepraszam ale moim zdaniem to poprostu strata pieniędzy. dobry gaźnik jest zrobiony indywidualnie dla konkretnego malca. Ja też robie gażniki i jeszcze się nie zdażyło żeby na moim gaźniku coś przerywało na wysokich ... poza modyfikacją dolotu ( może stumienice sobie poskładać??) to moim zdaniem gaźnik ma duuuuże znaczenie , i zapłon mósi być sprawny i dobże ustawiony Jak się odchudza zawory????? bo nie mam pojęcia Nikt nie powiedział że koło ma mieć 5 mm grubości , m,owa była aczej o odchudzeniu takim kompromisowym tak żeby lepiej się kręcił ale Vmax nie spadało tek bardzo czyli myśle tak 25% P.S. lukaszc jak chcesz patent na gaźnik to moge się podzielić moim na pirv Pozdro. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-18 10:16:11 Wiecie jaki jest patent na gaźnik? IDF! |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-09-18 11:57:28 Ja mam 555, głowice 3mm i koło 4 mm od wieńca. Gaźnik seria Tylko wypolerowana gardziel i przepustnica, dysza 120
na I i II do 7200 i staje |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-09-19 09:18:26 Przy okazji obrotów maksymalnych - co sądzicie (jakie macie doświadczenia) na temat wpływy wydechy na obroty maksymalne?
@Abdull - Na jakim wydechu jeździsz? |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-09-19 10:40:12
Na wupexie bez sitka - na jedynce doszedł do 7200, na 2 nie sprawdzałem, na Bredize idzei lepiej na wysokich i na 2 doszeł do 7200. Wydech ma duzy wpływ na moc góry, nie wiem czy ma wpływ na obcinanie obrotów. Jedno jest pewne, na zatkanej bredie idzi egorzej niz na wupexie, ale ztyka smoróba,. W poniedizłek zakładam zatyke By DaymoN i zobacze co wtedy bedzie |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2004-09-19 11:17:46
Ja na twoim miejscu sprawdził dokładność wskazań prędkościomierza.... |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-09-19 13:27:23
A może Mikuni CV 34mm (Constant Velocity - suwak sterowany podciśnieniowo + std przepustnica)? Co o tym sądzicie? |