| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-18 13:53:56
Jest jak mówisz - dokładnie widać że ten pasek zębaty napędza Volumex'a, z drugiej bieżni powinna być chyba napędzana wspoma, której za bardzo ja nie widzę... |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-09-18 19:15:40
I tak pewnie kazdy Poldek z brytyjskim dwuwalkowcem w wersji 1,4 lub 1,6 osmieszy to wloskie 2,0 |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-19 01:59:13
Ale to zawsze będzie włoskie 2.0, a nie jakieś brytyjskie 1.6 czy 1.4... No i żeby otrzymać podobne efekty to takie 1.4 bedzie musiało wyć jak wiertarka gdy to śmieszne 2.0 bedzie ładnie ciągnąć z dołu. Ale każdy lubi co ma, ma co lubi i lubi co chce Ja kupuje Caro mimo że mi sie zupełnie nie podoba, szczególnie z przodu, ale względy ekonomiczne przemawiają za - bedzie czas i pieniądze na zrobienie DOHC'a i przygotowanie budy pod niego, mając jakiś dupowóz. PEACE! |
Domel Miłośnik FSO [i], VW Passat Toruń | 2004-09-19 10:50:05
No patrz mi się akurat niesamowicie nie podoba dupa Caro, przód jakoś ujdzie w tłoku... Nie ma jak Borewicz, co? |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-19 11:12:17
Eeee, dupa jest spoko, tylko musze sobie zrobić zderzak SerUowaty BTW - był kiedyś jakiś wątek n/t przeróbki przodu Caro na przejściówke?? A może ktoś by chciał sobie zrobić z przejściówki Carusa? |
automatic | 2006-03-09 09:34:43 no i następny ,,wynalazek'' szuka właściciela : kto wsadził most 4,55 do VX ? |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2006-03-09 10:13:31 Daltonista chyba że tylko dla mnie ten "zielony" jest niebieskim... |
CAmaRO Miłośnik FSO Polonez CARO Pure delight... | 2006-03-09 10:18:24
To jest ta DROBNA różnica. Wiem o czym mówię. |
andrzej_krakow (S) Miłośnik FSO Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-03-09 10:26:39
No to chyba przez te dwa lata przy aucie za dużo nie było robione, dalej ten sam super wlot na masce, nawet kable WN te same, poskładane z różnych kompletów |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-03-09 11:09:31 Wlasnie sie zastanawiam czy go nie kupic . Ale z tego co gadalem z wlascicielem, to blacharsko jest nie za wesolo (nie tragicznie, ale jednak). A przechodzic z zardzewialego poldka do zardzewialego to zaden interes I do tego kilka pierdolek jest do zrobienia (reduktorek przy skrzyni do wymiany, bo nie dziala predkosciomierz itp.).
[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-03-09 11:37:07 ] |
automatic | 2006-03-09 11:39:40
tak więc pozostawiam CI cenę pod rozwagę. |
andrzej_krakow (S) Miłośnik FSO Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-03-09 13:21:07 Zreszta zmota jest już w opisie - sprzedający pisze że w ub. roku zamontował wyremontowany silnik itp a jak widać na zdjęciach z lata 2004 to od tego czasu silnik nawet nie był ruszony. |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-03-09 13:28:08 eee to chyba jednak rezygnuje z niego... |
Senn_PTK CARO+ 1.8 K16 Warszawa | 2006-03-09 13:52:55 Marcin ja Ci zakupie 2.0 Gardzisz PowerTrainem??
Jak ja nienawidze ludzi, ktorzy klamia w zywe oczy przy odsprzedazy. Ja bym tak nie mogl chyba. Moze czas sie nauczyc takiego chamstwa. Hmmm? [ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2006-03-09 13:56:11 ] |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-03-09 13:58:27 co do tego volumexa, to jak sie czyta ogłoszenie to na myśł samo przychodzi że silnik może byc padliną:
napisane jest tak
A parę linijek niżej
Zainwestowac znaczy wyremontować |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-03-09 14:17:11
Nie no co ty wole rovera, ale cos musze zrobic z moim zlomem, a wciaz sie waham (tak nie, tak nie, tak nie..., podjaram sie jakim egzemplarzem, a potem przychodzi czas, ze jednak wole mojego zloma odnowic i tak w kolko ) czy go remontowac, a tu juz gotowy szybki samochod by byl. No, ale jak widac nie warto go chyba kupowac.
[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-03-09 14:19:49 ] |
automatic | 2006-03-09 14:26:46
|
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-03-09 14:36:22 Ciekawe na czym miał polegać remont, pewnie na wymianie pierścieni i panewek. Jestem ciekaw czy wogóle był dotykany sam kompresor, bo koszt łożysk i uszczelniaczy to prawie 800zł, poza tym nie spotkałem się jeszcze z osobą która by potem go potem złożyła ( prawidłowo ). Poza tym ciekawe czy ma sprawnie działający "komputerek" i elementy do niego, pomagające w pracy gaźnika. Znając życie pewnie jest bez tego ustrojstwa bo przecież i tak i tak działa
Generalnie należałoby dokładnie obejrzeć - sprawdzić ten zespół napędowy. Jeżeli byłby w dobrym stanie ( tak 4 - 4.5 w 5 stopniowej skali ) to warto się nad nim zastanowić. To że kable każdy z innej parafii jeszcze o niczym nie świadczy - może kolo lubi ten styl . Wiele osób kiedyś mówiło że jakby tylko coś takiego znaleźli ( do kupienia ) to by się nie zastanawiali i brali od ręki.
|