Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-12-15 19:45:36 8,5 to da sie zrobić 900 na 2 i wcale ni mósi być super mocno porobiona wystarczy że poprawiona chociaż no niestety do 100 wyjdzie już troche wiecej ok 12/13n ale do 80 to idzie jak zła. |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-15 20:18:38 jak dla mnie to total nieporozumienie robic z 650 800 to tak jakby radio safari podłaczyc pod wzmachol i tube ,800 jest skazane na smierc. |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-12-15 20:23:00
powiedz dlaczego. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-12-15 20:31:38 bo koledzy boja sie grzebania w silnikach i ida na latwizne montujac 900tki
pozatym 800 na garbie nie ma sluzyc do rajdow..tylko na codzien... i nie dla mnie tylko dla kumpla...a on ma takie sobie widzimisie i nie chce SWAP`a...tylko dwa cylindros...bo dzwiek jest fajny i tyle...i wogole chce miec silniczek chlodzony powietrzem..bo tak mialy stare kultowe juz PORSCHE 911 no i wogole ten moj znajomy to jest inny niz wy... |
Yankee F&F MEMBER This Is Fluffy He Is The Destroyer Of Worlds. | 2004-12-15 21:08:02
Bla bla bla czemu mojego tak nie złożyłeś........ ani to jezdzi anie sie nie psuje hehehhe ale w sumie to 800 moze mi teraz p[rzyjsc do głowy po blacharce....jak swapa to tak jak kaza a na to kasy niemam i niebede 900 czy 1.1 pod zwykłą skrzynie montował bezsens dla mnie |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-12-15 21:13:32
Przegrzewanie tego silnika da się rozwiązać za pomocą chłodnicy oleju albo miski alu. Dlaczego inne podzespoły mają dobrze nie współpracować z tłokami od garbusa?? Są za ciężkie owszem, ale po to się je odchudza a można z nich sporo zebrać. |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-15 21:13:54
|
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 21:22:29
taaaaa, porshe bo na tył napęd..... dlaczego Ty taki zawsze na wsyztsko nie, 800tki nie robic, swapa nie robic, wywalic gdzies ten złom i sie nie martwic no nie? dla mnie to jest git jak ktos robi takie fury jak niektorzy tutaj na forum. i podziwiam ich za to. bo grzebac w gównie to kazdy potrafi ale wyrzeźbic cos ciekawego to tlyko nieliczni |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-12-15 21:23:53
i tu sie wlasnie nie zgodze, mialem te same obawy co Ty, pierwsza skrzynia padla zaraz po budowie auta bo byla wydymana juz w 650ce i ledwo sie trzymala, teraz mam skrzynie w dobrym stanie, fabryczne przeguby / zabieraki i ze skrzynia nic sie nie dzieje. dostala w dupe w brodnicy konkretnie, na upalaniu w jakies weekendy, na minimaxie i nic. dziwka nie chce sie nie ukrecic. duza w tym zasluge ma dokladnosc montazu i sprzeglo z duzym tlumikiem drgan. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-12-15 22:16:08 Zgadzam się z Zoltarem. Ta skrzynia potrafi przyjąć moc i moment tylko musi być w bdb stanie, i trzeba wiedzieć jak jej używać+ zalać dobry olej. Ja już nie pamiętam kiedy grzebałem przy skrzyni a nie oszczędzam jej |
ulik87 900tka Nałęczów | 2004-12-15 22:20:34 ad TOKI
trzeba cos tam spawac bloku...tak zrozumialem w opisie...w ogole skad mieliscie opis przerobki? pozdro!! |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-12-15 22:31:09
Blok trzeba pospawać w miejscach gdzie na stronie jest opisane. Najbardziej narażonym miejscem na pęknięcia jest miejsce pod cylindrami ponieważ ścianka tam jest cienka ale pamiętaj najpierw pospawaj blok a później roztaczaj pod wymiar cylindrów ponieważ przy spawaniu ścianki ci się odkształcą a poprzez rozwiercenie wyrównasz to. budowa 800-setki Pozdrawiam Daniel [ wiadomość edytowana przez: -danio- dnia 2004-12-15 22:33:00 ] |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-15 22:40:47
[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2004-12-15 22:46:08 ] [ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2004-12-15 22:49:46 ] |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-12-15 23:05:03
Ale powiedz konkretnie co jest nie tak bo wiem że ci co jeżdżą 800setkami to sobie je chwalą. |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-15 23:07:50
|
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 23:13:06 przy chłodnicy oleju i alu misce dalej sie grzeje itp? |
Sobot F&F Sympatyk Ford Fiesta Bydgoszcz | 2004-12-15 23:18:17 Jak dla mnie to sranie w banie. Zrobiły sie dwa obozy swapy i 800tki i walka na maxa. Jak ktoś jest na maxa za dwoma cylindrami (np.: ja) to nie ma mocnych nikt mnie nie "nawróci" i na odwrót. Oba rozwiązania mają tyle samo plusów co minusów więc moim zdaniem spieranie sie jest bezcelowe. Owszem swap jest bardziej kosztowny na początku (silnik + rejestracja) ale odpłaca sie pozniej, a 800tka jak to napisał Madcar to klasyka bo jest na dwóch garnkach, a ze sie psuje to ten typ tak ma .
Pozdrawiam |
HuHu Bochnia | 2004-12-15 23:25:24 Ale prawada jest taka mam kilku kumpli jezdzila na tych 800-tach.
Dwa sie zatarly wystarczy chwila nie uwagi i kilka razy mocniej go przeciagniesz na obrotach. Odrazu daje zanc po sobie ze cos sie psuje. Trzeciemu kumplowi, wyrwalo dziore w bloku i wypadla korba(fajnie nie ja bylem w ciezkim szoku bo wtedy z nim jechalem a raczej startowalem ze skrzyzowania). Ja bym tego nie robil nawet jak by mi to zadali za darmo. Bal bym sie tym jezdzic, wiedzac ze cos sie moze zaraz zje...ac. Takie jest moje zdanie i kumpli ktorzy przekonali sie na wlasnej skorze. |