Ciasnota w Espandrylu (185cm wzrostu)... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-01-10 18:59:52, wolczan pisze:
jesli o mnie chodzi toć jam malutki.... i zza szybki ledwo mię widać... hehe


to od czego masz korbę wywinduj się do góry na siedzeniu, tylko uważaj bo możesz się poczuć jak wolnylogin i odczuć ciasnote.
  
 
Cytat:
2005-01-10 19:02:35, Marespero pisze:
to od czego masz korbę wywinduj się do góry na siedzeniu, tylko uważaj bo możesz się poczuć jak wolnylogin i odczuć ciasnote.



heheheheheheh dobre....
a tak na seroi to mam 176 cm wzrostu i 42 bucika a moja pozycja za sterem jest wręcz niechlujna.... (na brak miejsca nigdy nie narzekalem...)


[ wiadomość edytowana przez: wolczan dnia 2005-01-10 19:07:54 ]
  
 
Cytat:
2005-01-10 19:06:39, wolczan pisze:
heheheheheheh dobre.... a tak na seroi to mam 176 cm wzrostu i 42 bucika a moja pozycja za sterem jest wręcz niechlujna.... (na brak miejsca nigdy nie narzekalem...) [ wiadomość edytowana przez: wolczan dnia 2005-01-10 19:07:54 ]


wolczan co to znaczy pozycja niechlujna, hmm no proszę wolczan i tak oto wymyśliłeś kolejną pozycję. Proszę opisz tą pozycje chciałbym spróbować ze swoją dziewczyną nowe pozycje dość mam tej klasyki seksualnej.
  
 
JA mam normalna stope 43 i w cc czesto wciskało mi sie dwa pedały na raz.
Jednak pamietajcie, że cc nie ma konsoli środkowej i można sobie rozłożyć kolana na boki znacznie bardziej niż w espero. Stąd wrażenie większej swobody w cc pod tym względem. Trzeba też pamiętać, że w CC ciasnota wymusza jazdę z rozkraczonymi nogami - troche tym cackiem jeździłem, niezły przecinak
  
 
Cytat:
2005-01-10 19:44:58, Robert_S pisze:
JA mam normalna stope 43 i w cc czesto wciskało mi sie dwa pedały na raz. Jednak pamietajcie, że cc nie ma konsoli środkowej i można sobie rozłożyć kolana na boki znacznie bardziej niż w espero. Stąd wrażenie większej swobody w cc pod tym względem. Trzeba też pamiętać, że w CC ciasnota wymusza jazdę z rozkraczonymi nogami - troche tym cackiem jeździłem, niezły przecinak


Robert S racja w CC musisz nogi rozkroczyć bo fotela do tyłu nie przesuniesz, a w esperaku nie ma potrzeby rozkraku gdyż fotel można spokojnie do tyłu dalej przesunąć

I do czego doszliśmy wolnylogin:
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!
W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!!


[ wiadomość edytowana przez: Marespero dnia 2005-01-10 19:52:54 ]
  
 
Moja nowa sygnaturka: W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!! co wy na to?
Ale mnie ten temat rozbawił


[ wiadomość edytowana przez: Marespero dnia 2005-01-10 20:30:33 ]
  
 
Cytat:
wolczan pisze:

natomiast ma on problem z pedalami (bez skojazen) bo ma duze stopy chyba 47...i jezdzi w glanach i czasem mu sie nacisnie 2-pedaly naraz...

-----------------


ja cały czas jeżdżę w glanach i ani razu nie udało mi się wcisnąć dwóch pedałów (stopa 46,5)
  
 
Cytat:
2005-01-10 20:55:05, werkid pisze:
ja cały czas jeżdżę w glanach i ani razu nie udało mi się wcisnąć dwóch pedałów (stopa 46,5)


werkid w Espero nie naciśniesz dwóch pedałów na raz, ale w CC jest to możliwe a w 126p nawet trzy pedały przy takiej stopie więc uważaj na pedały (sprzęgło i hamulec a także na gaz) jak będziesz zasiadać w limuzynie CC lub 126p. A propos uważajcie na pedały. Można się pomylić


[ wiadomość edytowana przez: Marespero dnia 2005-01-10 21:19:07 ]
  
 
Cytat:
2005-01-10 21:16:06, Marespero pisze:
werkid w Espero nie naciśniesz dwóch pedałów



A założymy się ....
  
 
daję stówę, że wcisnę . kto da więcej że nie?
  
 
Cytat:
2005-01-10 20:29:03, Marespero pisze:
Moja nowa sygnaturka: W ESPERAKU NIE MA POTRZEBY ROZKRAKU!!! co wy na to? Ale mnie ten temat rozbawił [ wiadomość edytowana przez: Marespero dnia 2005-01-10 20:30:33 ]



MARESPERO chcialbym ci pogratulowac orginalnego poczucia humoru... ......więcej takich osobników na forum by sie przydalo.... "rozkrak"
  
 
Marespero....wyloozuj

ja rowniez jestem zdania ze espero to duze auto, ale nie przesadzajmy z ta iloscia miejsca, z reszta kazdy lubi inna pozycje za kierownica i kazdy ma inne odczucia co do tego samego auta i nie rozumiem ze tak zes sie tak zestresował chłopie

  
 
Ja jakis specjalnie duzy nie jestem - 179cm i jako kierowca nie narzekam na ilosc miejsca, chciaz przyznac musze, ze na poczatku przeszkadzala mi konsola, a wlasciwie mojej prawej nodze. Nie wiem tez jak sprawa wygladalaby gdybym nie mial wysiedzianego lewego boku fotela. W kazdym badz razie jako kierowca nie narzekam. Natomiast kiedy musze jechac na fotelu pasazera strasznie mnie wkurza konsola, bo bardziej zachodzi na fotel niz z lewej strony i caly czas nie moge usiasc wygodnie...
  
 
Witam.
Mam 192 cm wzrostu i 46 nr buta.
Czasem nacisnę dwa pedały na raz ale komu to przeszkadza?
Natomiast jadę w rozkroku i opieram nogę o środkową konsole, a o co mam opierać. W Esperalu siedzi się jak w wannie i jest ok.
Kobar
  
 
gdzie tam wam malo miejsca jest. Moja dziewczyna jak wsiada to mowi ojejlku jak tu tuzo miejsca jest" z przodu a z tylu to juz wogole. Dla mnie gitara jest
  
 
nie rozumiem tego tematu z jednego prostego powodu..jak mozna pytac czy w espero jest ciasno czy nie?? przeciez to kazdy sam ocenia..kon jaki jest kazdy widzi..wsiadasz do samochodu i szukasz sobie wygodnej pozycji jesli nie mozesz znalezc to widac samochod nie dla ciebie..moim zdaniem faktycznie nawyki z cc powoduja ze mozesz czuc sie nieswoja na poczatku ale gwarantuje ze po kilku godzinach jazdy kiedy juz zapomnisz o cc to zlego slowa na ilosc miejsca nie powiesz

idz i kupuj...hehe pojawi sie pewnie od razu mnostwo nowych topicow w stylu "podswietlenie przelacznikow" albo "wolno dzialajace szyby co robic??"..tylko poczytaj najpierw archiwum jakby co
  
 
Dużo osób próbuje porównać tu Espero z CC.
No może nie tyle porównać te modele (bo raczej to jest trudne) ale wrażenia.
Moim poprzednim samochodem również było CC.
Ale na całe szczęście był to model z silnikiem 903.
Więc teraz kilka moich refleksji.
Espero chciałem kupić, bo mi się podobało, w grę wchodziła również Xantia, ale ta cena.
Jak pierwszy raz wsiadłem do Esperacza, to trochu zgłupiałem.
Oczywiście jeździłem wcześniej większymi samochodami (Partner, Eskort, Astra, Siena, Punto itp.)
Ale w Espero siedzi się bardzo nisko i wszechstronnie (cokolwiek to znaczy).
Prawdę powiedziawszy to nie wiedziałem, co zrobić z nogami,
Ale dla tego, że nie miałem, o co oprzeć lewej nogi i w końcu mogłem je wyprostować.
Teraz jak wsiadam do CC (jest jeszcze taki wynalazek u nas w firmie)
to mam klaustrofobie i wrażenie, jak bym siedział na taborecie.

A i jeszcze informacja dla tych którzy twierdzą, że CC to nie jest samochód.
Panowie! Proponuję pojeździć CC900 lub CC1100, na centrum miasta to jest idealne autko.
Pamiętam, jak kupiłem moją Esperynkę w Wawie, mój brat wracał moim CC903 (41KM)
i na krótkich odcinkach po mieście mieszał mnie jak tylko chciał,
ale na trasie to ja byłem górą.

Więc pamiętajmy każde autko jest piękne i najlepsze dla swojego właściciela,
a i każde ma swoją duszę, więc co za tym idzie każde jest inne.

Pozdrawiam
Zakochany w swoim Esperaczku Kisztan
  
 
Eeeee tam, bajki co niektórzy opowiadają.
Ja mam 2m wzrostu (rano, bo potem się kurczę ) i miejsca w Esperaku mi dość. Na początku opierałem prawą nogę o konsolę, ale teraz jakoś mi to przeszkadza i nogi już nie opieram. Fotel jest cofnięty na max do tyłu i chyba na full podniesiony ( taki mam fotel) i głową nie zaczepiam o podsufitkę. TAki wzrost ma kilka zalet, a jedną z nich jest taka, że słoneczko nie razi mnie w oczy kiedy inni mają już opuszczony osłąniacz przeciwsłoneczny

Zgodze się co do jednego-zdarza się że wcisnę dwa pedały jednocześnie, ale jest to sporadyczne, kwestia wyczucia i oczywiście obuwia (noszę 46). Nogi mi się nie męczą jak jeżdżę, myślę oczywiście o normalnej jeździe a nie w korkach. Bardzo odpowiada mi wyprofilowanie po lewej stronie gdzie spokojnie trzymam swoją lewą goleń.

Mam 1,5 bez regulacji wysokości kierownicy.
  
 
Cytat:
2005-01-11 07:55:14, AsterixGal pisze:
...Mam 1,5 bez regulacji wysokości kierownicy.



Taki wlasnie mam zamiar kupic.

Bylem w komisie i przymierzylem sie do 1.8 z regulacja kierownicy,
wiec to nie do konca to samo, ale innego nie bylo.
Po opuszczeniu siedzenia jest lepiej niz poprzednio.
Nada zupelnie inaczej niz w CC, ale da sie siedziec,
reszta to pewnie kwestia przyzwyczajenia.

q
  
 
TO moze jakiś klub dryblasów... JA mam 193 i siedzi się spoko