Polozenia pedalow gazu i hamulca... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-01-21 12:48:54, Adam4302 pisze:
A nie próbowałeś obnizyć fotela??



Mam maksymalnie nisko.

q
  
 
Każdy z nas u siebie w domu meble ustawia sam. Pozwólmy zatem aby chłopak miał pedały w aucie wg. swojego widzimisię. Nie zachowujmy się jak teściowe na wizytacji. A jak mu to wyjdzie ocenimy na jakimś zlociku.
  
 
Cytat:
2005-01-21 13:14:32, Horak pisze:
Każdy z nas u siebie w domu meble ustawia sam. Pozwólmy zatem aby chłopak miał pedały w aucie wg. swojego widzimisię. Nie zachowujmy się jak teściowe na wizytacji. A jak mu to wyjdzie ocenimy na jakimś zlociku.



albo na skrzyzowaniu..jak ci taki w tylek wjedzie po hamulec przestal byc skuteczny dopoki tego rodzaju przerobki nie zagrazaja innym to nie mam nic przeciwko..ale skracanie pedalu brzmi niepokojaco czy naprawde nie lepiej by bylo zalozyc nakladke na pedal gazu zeby zrownac poziomy pedalow??
  
 
Cytat:
2005-01-21 17:02:32, qbaj pisze:
albo na skrzyzowaniu..jak ci taki w tylek wjedzie po hamulec przestal byc skuteczny dopoki tego rodzaju przerobki nie zagrazaja innym to nie mam nic przeciwko..ale skracanie pedalu brzmi niepokojaco czy naprawde nie lepiej by bylo zalozyc nakladke na pedal gazu zeby zrownac poziomy pedalow??

Hamulec w moim aucie bierze już od samej góry. Nawet gdybym go skrócił o połowę nie miałbym możliwości dotknięcia im podłogi.(chodzi mi o moment w którym koła zostają zablokowane) Jemu chodzi o to aby hamulec obniżyć(bo się nie mieści z nogami pod kierownicą) a nie żeby mieć pedały na tym samym poziomie. Przynajmiej ja tak to zrozumiałem.
  
 
moim zdaniem skok hamulca jest tak duz nie bez powodu..u mnie tez jest twardy pedal i nie wcisne go w podloge...ale gwarantuje ci ze przy ostrym dlugim hamowaniu np ze 150 zrozumiesz roznice
  
 
Cytat:
2005-01-21 17:57:52, qbaj pisze:
moim zdaniem skok hamulca jest tak duz nie bez powodu..u mnie tez jest twardy pedal i nie wcisne go w podloge...ale gwarantuje ci ze przy ostrym dlugim hamowaniu np ze 150 zrozumiesz roznice



Wez linijke i idz zmierzyc ile miejsca zostaje gdy depniesz
hamulec do konca, bo pitolisz z lekka bez sensu.

q
  
 
Cytat:
2005-01-21 17:47:59, Horak pisze:
Hamulec w moim aucie bierze już od samej góry. Nawet gdybym go skrócił o połowę nie miałbym możliwości dotknięcia im podłogi.(chodzi mi o moment w którym koła zostają zablokowane) Jemu chodzi o to aby hamulec obniżyć(bo się nie mieści z nogami pod kierownicą) a nie żeby mieć pedały na tym samym poziomie. Przynajmiej ja tak to zrozumiałem.



Dobrze zrozumiales.
Mam zamiar obciac ze 2-3 cm samego konca
dzwigni i dospawac z powrotem "pedal" hamulca.
Praca calosci w zaden sposob sie nie zmieni -
przesunie sie tylko plaszczyzna pedalu.

Widze, ze dla niektorych calosc jest zbyt skomplikwana,
zeby zrozumiec, latwiej za to jest sie czepiac...

pzdr

q
  
 
Witam wszystkich.
Siedząc sobie w sobotę w aucie przypomniałem sobie o problemie "Wolnegologina" i z ciekawości wsadziłem buta pod pedał gazu, pociągnąłem do góry i teraz mam bez żadnych przeróbek wszystkie pedały w 1 poziomie .
Rzeczywiście zdecydowanie łatwiej się teraz przenosi nogę z gazu na hamulec i na dodatek można trochę dalej odjechać w tył fotelem co skutkuje wygodniejszym ułużeniem lewej stopy na podpórce/nadkolu (noga jest po prostu bardziej wyprostowana)
I na dodatek najlepsze-czas przeróbki wynosi 5sek. a efekt ten sam (lub nawet lepszy) co przy skróceniu pedału hamulca .
tommi-j.
  
 
Cytat:
2005-01-24 08:00:19, tommi-j pisze:
Witam wszystkich. Siedząc sobie w sobotę w aucie przypomniałem sobie o problemie "Wolnegologina" i z ciekawości wsadziłem buta pod pedał gazu, pociągnąłem do góry i teraz mam bez żadnych przeróbek wszystkie pedały w 1 poziomie . Rzeczywiście zdecydowanie łatwiej się teraz przenosi nogę z gazu na hamulec i na dodatek można trochę dalej odjechać w tył fotelem co skutkuje wygodniejszym ułużeniem lewej stopy na podpórce/nadkolu (noga jest po prostu bardziej wyprostowana) I na dodatek najlepsze-czas przeróbki wynosi 5sek. a efekt ten sam (lub nawet lepszy) co przy skróceniu pedału hamulca . tommi-j.



Mozna i tak

U mnie to jednak odpada - gdy przenosze stope na hamulec
dotykam kolanem kola kierownicy, co nie tylko jest niewygodne
ale i niebezpieczne. Dlatego pozostaje lekka zmiana polozenia
pedalu hamulca. Moe da sie regulowac? Jak nie to bedzie spawanie
Do tego jeszcze zmiana kolomny kierowniczej na regulowana
(paczka z czesciami juz jedzie) i bedzie git.

q
  
 
Wlasnie przyszla paczka z regolowana kolumna kierownicy.
Jutro gonie do mechanika-magika

q
  
 
z ciekawosci ile kosztuje owe regulowane cacuszko?

pytam bo czesciowo problem mnie dotyczy ale nie przeszkadza .

a apropo skracania pedalu hamulca to zgodze sie z bodajze qbajem, aby rownie skutecznie zatrzymac autko przy 60 jak i przy 150 trza przy tej wiekszej predkosci duzo glebiej wcisnac hampelka niz przy 60. Sprawa roznicy jest chyba oczywista i rownie oczywiste jest ze na normalnie suchej nawieszchni asfaltowej duzo trudniej bedzie zablokowac kola hamulcem niz przy 60 (mysle ze specjalnej wyobrazni do tego nie trzeba). A wiec dlugosc hamulca ma znaczenie glownie przy wiekszych predkosciach (w momencie gdy go skrocimy), bowiem dopiero wtedy moze "braknac" hampla.
  
 
wolnylogin wiemy, że masz problemy z pedałami .
  
 
Cytat:
2005-01-24 19:29:56, Cwikus pisze:
a apropo skracania pedalu hamulca to zgodze sie z bodajze qbajem, aby rownie skutecznie zatrzymac autko przy 60 jak i przy 150 trza przy tej wiekszej predkosci duzo glebiej wcisnac hampelka niz przy 60. Sprawa roznicy jest chyba oczywista i rownie oczywiste jest ze na normalnie suchej nawieszchni asfaltowej duzo trudniej bedzie zablokowac kola hamulcem niz przy 60 (mysle ze specjalnej wyobrazni do tego nie trzeba). A wiec dlugosc hamulca ma znaczenie glownie przy wiekszych predkosciach (w momencie gdy go skrocimy), bowiem dopiero wtedy moze "braknac" hampla.



eee tam cwikus pitolisz bez sensu i do tego sie czepiasz

na szczescie z tego co widze opis to wolnylogin testowal hamulce bedzie raczej w krakowie
  
 
Cytat:
2005-01-24 19:29:56, Cwikus pisze:
z ciekawosci ile kosztuje owe regulowane cacuszko? pytam bo czesciowo problem mnie dotyczy ale nie przeszkadza . a



120zl

Cytat:
apropo skracania pedalu hamulca to zgodze sie z bodajze qbajem, aby rownie skutecznie zatrzymac autko przy 60 jak i przy 150 trza przy tej wiekszej predkosci duzo glebiej wcisnac hampelka niz przy 60. Sprawa roznicy jest chyba oczywista i rownie oczywiste jest ze na normalnie suchej nawieszchni asfaltowej duzo trudniej bedzie zablokowac kola hamulcem niz przy 60 (mysle ze specjalnej wyobrazni do tego nie trzeba). A wiec dlugosc hamulca ma znaczenie glownie przy wiekszych predkosciach (w momencie gdy go skrocimy), bowiem dopiero wtedy moze "braknac" hampla.



Ech te oczywistosci
Wez linijke i idz zmierzyc zamiast powtarzac pierdoly.
Poza tym jak juz bedziesz mierzyc to pomysl chwile
jaki wplyw na prace dzwigni ma uciecie jej konca...

pzdr

q
  
 
Cytat:
2005-01-24 19:47:18, Marespero pisze:
wolnylogin wiemy, że masz problemy z pedałami .



Widze, ze kazde forum sieciowe ma swojego blazna, niestety.

q
  
 
Cytat:
2005-01-24 17:48:57, wolnylogin pisze:
Wlasnie przyszla paczka z regolowana kolumna kierownicy. Jutro gonie do mechanika-magika q



120 za kolumnę z regulacją czy jak? Daj znać jak poszło bo ja też chciałbym mieć regulację kierwnicy.
Tom
  
 
Cytat:
2005-01-25 11:21:52, Tom69 pisze:
120 za kolumnę z regulacją czy jak? Daj znać jak poszło bo ja też chciałbym mieć regulację kierwnicy. Tom



Dokladnie to kolumna + plastikowe oslony kosztowaly 160zl.
Plus 15zl paczka.
Jutro udam sie z tym do mechnika, dam znac co wyszlo.

q

[ wiadomość edytowana przez: wolnylogin dnia 2005-01-25 12:50:03 ]
  
 
Cytat:
2005-01-25 09:05:58, wolnylogin pisze:
Ech te oczywistosci Wez linijke i idz zmierzyc zamiast powtarzac pierdoly. Poza tym jak juz bedziesz mierzyc to pomysl chwile jaki wplyw na prace dzwigni ma uciecie jej konca... pzdr q



Przejedz sie 20 wcisnij mocno hampel a przejedz 170 i wcisnij do tego samego miejsca i porownaj sile hamowania. Identyczna? Nie bardzo
  
 
Cytat:
2005-01-25 17:02:04, Cwikus pisze:
Przejedz sie 20 wcisnij mocno hampel a przejedz 170 i wcisnij do tego samego miejsca i porownaj sile hamowania. Identyczna? Nie bardzo



Czy Ty wogole czytasz co ktos napisal?

q
  
 
wolnylogin..nie pomysl ze to jakas wycieczka osobista ale..to chyba jednak ty masz problemy z czytaniem..albo z artykuowaniem mysli a nie cwikus bo ten tekst
Cytat:
Poza tym jak juz bedziesz mierzyc to pomysl chwile
jaki wplyw na prace dzwigni ma uciecie jej konca...


oznacza ze albo napisales nie to co chciales albo na fizyce w szkole spales pod lawka

natomiast gratuluje tej kolumny..cena jest milym zaskoczeniem i pomysl wart rozwazenia.. byc moze jak zalozysz kolumne zapomnisz o skracaniu pedalow (tych w podlodze oczywiscie )