Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
matique Gorlice | 2007-06-12 22:22:57 Dzięki ![]() Jutro spróbuję tak zrobić. A co z tego wyjdzie to zobaczymy ![]() |
![]() lukwel Opel Senator A Wisznice | 2007-06-14 15:11:55 ja tak miałem zmieniłem parownik na większy i bylo dobrze
zamarza bo ma zamałą wydajność !!! |
Suchy1811 BMW Łomianki | 2008-10-28 17:05:51 Witam Wszystkich Mam problem w postaci zamrazajacego Parownika!!! Posiadam BMW e30 320i w gazie zwyklym mam Parownik zamontowany takiej firmy:http://gallery.oldholden.com/Jack_s/LPG++Parts/ Dokladnie taki moj problem polega na tym,ze po uruchomieniu silnika wszystkojest ok ,dopiero gdy przejade okolo 5 km to BMW (przy wcisnietym pedale gazu na maxa traci moc,spada z obrotow i silnik gasnie niechce dalej jechac,az utraca predkosc do zera) jakotwieram maske BMW to caly parownik tec co podalem link jest caly zamarzniety jak i przewod ktory idzie do przeplywonierza tez. a przewody chodzace sa gorace...;/ Myslalem nadtym ze mam uklad zapowietrzony, ale to nie to bo go odpowierzalem i dalej jest tak samo...;/ ehh... Proszeo pomoc zgory dziekuje ![]() |
gimak Jastrzębie Zdrój | 2008-10-30 14:57:01 Nie wydaje mi się, aby gaz dostawał się do układu chłodzenia, bo obieg puchłby, ciecz wywalałoby przez zbiornik wyrównawczy. w opisie podane jest , że oba przewody przy reduktorze są gorące, z tego wynika że ciecz w jakiś sposób omija właściwą drogę w reduktorze i idzie na skróty. |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-10-30 16:05:29 jednym słowem glimak klupnij sie w czoło. a później rozbierz kilka reduktorów i poznaj ich budowę. a szczegolnie komory wodnej (podgrzewania)
[ wiadomość edytowana przez: croma1 dnia 2008-10-30 16:08:28 ] |
gimak Jastrzębie Zdrój | 2008-10-30 18:39:32 croma1, nie mam zamiaru pukać się w czoło. Zasadę pracy reduktora znam, parę rozebrałem, na pewno nie wszystkie, bo nie mam takich możliwości jak Kolega.
Jak komuś odpowiadam na jakiś temat, to ten cały temat staram się przeczytać ze zrozumieniem. Ustosunkowałem się tylko do tego stwierdzenia Kolegi:
i wpisu kolegi Suchy1811:
czyli jak gorące to obieg przez nie powinien być. Ponieważ jak wyżej napisałem, wszystkich reduktorów nie znam, dlatego napisałem:
|
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-10-30 20:27:56 NIE MA CZEGOŚ JAK OBIEG WODY W REDUKTORZE NA SKRÓTY. GDYBY TAK BYŁO TO KAZDY REDUKTOR BYŁBY ZIMNY GDYŻ WODA SZUKA ZAWSZE OBIEGU NA SKRÓTY.
przedstawiłem tylko jakie mogą być ogólnie możliwości zamarzania reduktora. no taki ale ty chyba wiesz wiecej czego ja nie wiem po 17 latach pracy w autogazie.
|
vitobit Mogilno | 2008-11-03 11:00:46 croma - ale jak mozliwa jest akcja, kiedy przewody sa gorace na wejsciu i wyjsciu a parownik zamarza ?? zapowietrzenie w nim samym?? bo tego nie potrafie zrozumiec - waz na wej i na wyj goracy. plyn przez reduktor isc musi, przelac sie przez niego - inaczej weze obydwa nie bylyby gorace - ale jak w tym przypadku zamarzanie ??
w sumie jak cisnienie jest dobre w ukladzie i pompka dobrze daje, reduktor prawidlowo zamontowany to na upartego nawet podlaczenie wezy czy na wej czy na wyj nie ma znaczenie nie ?? tak przynajmniej u mnie w aucie jest. kiedys przez przypadek pomylilem weze - jak czyscilem sobie reduktor, i okazalo sie, ze dziala w sumie i tak i tak. nic nie zamarza, pali tyle samo - plyn leci przez reduktor |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-11-03 17:02:39 vitobit wczesniej już napisałem możliwe przyczyny zamarznięcia reduktora.
jeśli zrobi sie poduszka powitrzna w reduktorze to także zamarznie. szczególnie kiedy jest umieszczony w górnej czesci komory silnika. wtedy na wylotowym przewodzie reduktora popuscic cybant do pokazania sie płynu. moga być gorace jak bedzie wpięcie w zasilanie. obydwoma przewodami. bardziej extremalnie gaz dostaje sie do wody lub przy rabnietej uszczelce. ewentualnie w zależności od systemu obiegu płynu zatkane odpowietrzenie układu chłodzącego |