Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2006-05-06 00:08:31 juz chyba to pytanie widziałem... mozna z łady 1500 ale po co? nie wiem czy bedzie pasował na szpilki z kolektora |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2006-05-06 16:59:37 jesli jest to 34 DCMP to niewidze sęsu zmiany bo to dobry gaźnik zwłaszca pod LPG bo niema ZHSów i innych wynalazków |
![]() maciekz Miłośnik FSO PN caro Pruszków | 2006-05-13 20:20:34 Będzie na temat pływaka - jego problemów przy jeżdzie na LPG.
Otóż po niecałym roku od montażu instalacji gazowej niestety pływak się dziurawi poprzez obijanie o pustą komorę pływakową - gażnik zaczyna przelewać. Czy można w jakiś sposób temu zaradzić ? Oczywiście poza założeniem nowego pływaka ? |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2006-05-13 20:26:20 Można zaradzić bardzo prosto.
Trzeba nalutować warstwę cyny (1-2mm) w te miejsca gdzie sie pływak obija o dno komory pływakowej. Patent sprawdzony - mój pływak ma lat dziesięć i przedziurawił się tylko raz, ten pierwszy zanim go polutowaniem. ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-05-13 20:36:14 Albo można podnieść dolny poziom paliwa w komorze pływakowej - też znakomicie działa! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() maciekz Miłośnik FSO PN caro Pruszków | 2006-05-13 20:40:33 Dzięki popróbuję ...
Pomimo gazu warto mieć zasilanie benzynią w całkowitym porządku bo jak się z niej nie korzysta to wszystko szybko szlag tafia ( gażnik pompa przewody i zbiornik...) co już przerabiałem w porzednim Caro - był tylko gazowy ... |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-05-13 20:41:27 Dobrze wyregulowany pływak nie ma szansy się obijać. W żadnej z pozycji nie dotyka ścianek gaźnika. |
![]() maciekz Miłośnik FSO PN caro Pruszków | 2006-05-13 20:53:23 Dobrze wyrgulowany tzn ? Ustawiałem górne położenie na ok.8 mm ( od pokrywy bez uszczelki do góry powierzchni pływaka ) zaś dolne ok 13 . Czy to żle ? Po takiej regulacj na benzynie chodzi bez zarzutu . |
![]() Geet Polonez Caro 1.5 GLE Łańcut | 2006-05-16 13:31:56 [ wiadomość edytowana przez: Geet dnia 2006-05-19 07:04:14 ] |
![]() Fsomaniak Miłośnik FSO FSO Polonez MR89 Elbląg | 2006-08-27 17:45:21 Witam!
Ostatnio w moim Poldku wystąpił problem z obrotami,były za duże. Po ściągnięciu filtra powietrza znalazłem parę luźnych części ![]() Teram mam pytanie, w jakiej kolejności to powinienem włożyć żeby wszystko grało? |
![]() kalasznikow polonez plonsk | 2006-08-27 18:46:50 Witam,mialem ten sam problem.Kiedys urwaly mi sie te elementy i wpadly do gardzieli,na szczescie tam sie zatrzymaly.Pierwszy powinien isc ten walec ale wczesniej pod niego sprezynka,pozniej nalezy wlozyc srodkowy element i zaklepac krawedzie.Tego z lewej sobie nie przypominam bo nie mam juz poloneza ale mam taki gaznik w piwnicy to skocze i sprawdze i odpisze,pozdrawiam. |
![]() kalasznikow polonez plonsk | 2006-08-27 19:04:10 Bylem sprawdzic ale patrzac z gory na gaznik nie widze tego elementu.Moze jest on pod pokrywa gaznika.Jest tam cos takiego z taka sprezyna pod tym ale nie wiem jakby moglo to przedostac sie do gardzieli.Moze jakbys odwrocil to i sfotografowal z drigiej strony? |
![]() Fsomaniak Miłośnik FSO FSO Polonez MR89 Elbląg | 2006-08-27 20:05:43 Ten element po lewej stronie odwrócony do góry nogami to jest ta zaślepka widoczna na zdjęciu
![]() Właśnie byłem zamontować to tak jak napisałeś i działa. Ja zamontowałem na początku ten walec, później sprężynkę i środkowy element to na ssaniu nie chciał chodzić. Teraz też chodzi trochę nie tak, ale myśle, że to kwestia regulacji. Mam przynajmniej taką nadzieje. ![]() Dzięki wielkie za pomoc ![]() |
![]() kalasznikow polonez plonsk | 2006-09-03 19:47:06 Najpierw sprezynka potem walec a na koncu taki metalowy pierscien ktory zaklepujesz na krawedziach.U mnie to inaczej wyglada,nie ma zaslepki.Ten wacec musi dac sie wciskac i powracac dzieki sprezynce,jaki Ty masz w ogole typ gaznika?
|
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2006-11-11 13:44:16 Mam gaźnik 34S2C-6, który kiedyś trochę "pomodziłem",nie bardzo wiedząc czy ma to ręce i nogi...Wyszło z tego takie coś:
-gardziel główna: 26 / 26 -dysza paliwa główna: 120 / 155 -dysza powietrza główna: 220 / 220 -dysza paliwa b.jałowego: 50 / 100 -rurki emulsyjne: F30 Jako, że dopiero niedawno zacząłem więcej jeździć na benzynie, zaczęło mi zależeć, żeby chodziło toto jak powinno. A nie chodzi, bo: -trochę nierówna praca na wolnych obrotach (na LPG idealnie), problemy z regulacją (śruba "składu mieszanki" musi być wkręcona do oporu, inaczej obroty są zbyt małe(!?) -bardzo mocny "środek",lecz za słaba "góra" (traci dech ok 4500-5000rpm) -spora "dziura w obrotach" Pomóżcie mi skonfigurować to ustrojstwo - jakie dysze, gardziele, ustawienie pływaka itede. Silnik CB 1600. |
![]() Poochaty Kraków | 2006-11-15 22:08:12 witam.panowie mam pytanie bo mnie troche zaskoczylo.mam faznik fiatowski a moze polonezowski,nie wiem.pasuje mi do auta tylko mam jeden problem - jest tam krociec ktorego u mnie w aucie nie ma i nic do niego nie dochodzi.czy ktos mi moze odpowiedziec co to za krociec, do czego sluzy i czy mam go zaslepic, czy mam cos do niego doprowadzic czy jak?zdjecie gaznika jest w moim proflu. z gory dzieki za pomoc |
![]() KinioPP Miłośnik FSO FSO1500/Felicia/2xJawa Szczecinek | 2006-11-15 22:12:05 Z tego co pamiętam to łączysz ten i ten podobny pionowy przy komorze pływakowej... |