Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() BareK126 lancia Lybra Stalowa Wola | 2005-03-23 08:22:06 to jest na stówe czwarty szlif 77,8 tak mam wybite na tłokach które kupiłem razem z silnikiem!! |
![]() evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2005-03-23 10:23:04 tez mam takie tloki, 77,8 jeden jest u zoltara drugi u mnie, sluza za popielniczki ![]() |
![]() LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2005-03-23 10:59:53 a jak jest z tym pasowaniem?? lepiej na ciasno czy na luzno, czy poprostu kupić cylindry i tloki nominalne?? |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-03-23 23:59:30 przy luźniej spasowanym silniku jest mniejsze prawdopodobieńtwo zatarcia go podczas docierania, samo docieranie trwa krócej... |
muniek888 Fiat 126P Bielsko | 2005-03-24 08:12:11 no tak ale weź sobie pod uwage że jak kupisz cylindry na 3 szlif to musiabyś kupić toki na 4 ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-03-24 16:10:54
|
![]() filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-03-25 01:17:05 Jak dla mnie to takie kombinacje sa bez sensu! Do cylindra po 2 tlok po 2 szlifie, jezeli cylinderej jest dobrze chonowany to jest wszystko super, bardzo ladnie i szybko sie dotrze, tloki nie beda sie pod pierscieniami smolic ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2005-03-30 10:19:17 powiedzcie mi czy lepiej kupić tłoki na 3 szlif i z używanych cylindrów zrobić 3 czy kupić cały komplet nominalny?? |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-03-30 14:22:44 lepiej zrobic ze starych trzeci z prostego powodu:nie dostaniesz juz w zadnym sklepie oryginalnego cylindra tylko wszystko rzemioslo,ktore jest g... warte.a tak masz szanse ze dorwiesz fabryczny i rozwiercisz u szlifierza... |
![]() filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-03-30 14:50:01
No to powiedz Panie mondralo ![]() ![]() |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2005-03-30 15:28:57 powiedzcie mi jakie luzy powinny byc miedzy tłokiem a cylindrem do silnika eksploatowanego tylko na wysokich obrotach ![]() |
![]() filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-03-30 16:09:03 Ja jezeli robilbym taki silnik to albo prawidlowy luz, tzn. po pierwszym cylinder-po pierwszym tlok i pierscienie. Albo, co bardziej ryzykowne-sr. cylindra => B=77,015-77,020 a tlok =>76,940-76,950. taki silnik bedzie sie bardzo dlugo docieral. Na poczatku jego eksploatacji trzeba bedzie sie z nim obchodzic jak z jajkiem. A najwiekszy problem jak zapakujesz te tloczki do cylindrow. Tego drugieko patentu nie polecam, ale na upartego sie da, no i ze szlifem cyl. bedzie trudno zeby mechanik zmiescill sie w odchylce bo seryjnie jesy+-0,010 |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2005-03-30 22:49:22
wszystko wszystkim ale wyjasnijmy jedno : PROSZE O NIE PISANIE TAKICH CHUJOWIN NA FORUM |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-03-31 15:03:50
o ile mnie wzrok nie myli to pasowania w tym silniku sa 6-7 setek pomiedzy tlokiem a cylindrem.czemu niby ma sie dlugo docierac i to jak jajko?moj poprzedni mial luzy 4 setki i docieral sie przez 1500 km... |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-03-31 15:37:17
Poochaty pisze ze mial 4 setki a ja slyszalem ze do sportu, taki naprawde luzny silnik do poochnacych ![]() Wiec cos pomiedzy 4 setkami a 10-ma to jest przedzial gdzie nalezy szukac kompromisu miedzy szczelnoscia a odpornoscia na wysokie temperatury tloka. Duzo zalezy od materialu z ktorego zrobiony jest tlok. Od razu mowie zeby ktos mnie poprawil w razie czego bo tylko powtarzam zaslyszane informacje i nie chcialbym pisac bzdur tak jak muniek888... Pomarancza ma swieta racje ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-03-31 17:35:45 no mialem taki silniczek na 4 setki ale do upalania to sie nie nadawal ![]() ![]() |
![]() filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-03-31 22:00:20
Ja swoim przejezdzilem 5000, zebym mogl niezastanawiajac sie dac mu deche kiedy chce, albo przejechac przez miasto ul. Grunwaldzka 120km/h. Nie chcialem wczesniej go meczyc, bo wyraznie czulem ze po probie takiej jazdy silnik zaczynal puchnac i ciasno chodzic. Zalozylem sobie ze po 5000 bede sobie na to pozwalal. Do tej pory jest ok ![]() |
jabcol251 126p Kraśnik | 2007-03-04 23:40:54 nie czaje tego wciskania wiekszego tłoka do mniejszego cylindra (jesli wogóle sie da) przeciez tlok sie nie styka z tuleja tylko pierscienie . wiem bo jestem w technikum mechanicznym jak cos pomieszałem to sorrry pzdr |