| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2006-12-04 08:28:02 jak do twardego bila założysz miękka spręzyne to tez będzie kupa, i amor szybko sie wyklupie [ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2006-12-04 08:28:16 ] |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2006-12-04 10:34:31
ja miałem hartowaną serie i byłem zadowolony, zresztą sam widzisz na klipie |
profil-usunięty | 2006-12-05 01:00:44 po dniu szukania bili niet.
a te gazowki z bravy?? i ewentualnie jak to dac przerobic?? [ wiadomość edytowana przez: comar dnia 2006-12-05 01:16:08 ] |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2006-12-05 07:41:42 Gazowki z Bravy Magnetti sa super, rewelacyjnie sie sprawdzaja przy sprezynach scietych o 1.25
Co do przerobienia - trzeba uciachac te koncoweczki oczkowe i wspawac szpilki Oczywiscie pamietajac o chlodzeniu amorka przy spawaniu
Lapek |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2006-12-05 09:40:47 Comar mnie identycznie zawias pracuje i to ewidentnie wina amorów (też mam serie). Chyba jedyną (i najlepszą) opcją są niestety bile. |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2006-12-05 09:48:07
Miałem w ręku bile B4do bravy, niestety d rajdow to one sie nie nadadzą :] |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2006-12-05 10:48:47
sprzedawałem kiedyśBilsteiny B4 i z ciekawośći zamówiłem sobie B4 do brawy były strasznie miekkie, przykładowo moje B6 maluchowe bylproblem zeby 80kg chłop je ścisnoł, a B4 z Brawy wchodziły bez problemu |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2006-12-05 15:09:51
Zgadza się. jak je kupiłem seryjne, to straszna lipa była. Miękkie jak diabli. Ale oddałem je gościowi co mi olejówki robił. I wyszły zajebiście Normalnie ciężko było je ścisnąć i wyciągnąć, to można było zapomnieć... Trzeba było czekać, aż sam się wysunie. Po założeniu do auta, bujam, bujam i puszczeniu auto od razu stoi. Muszę tylko gumki zmienić. Bo zastosowałem od opla od łącznika stabilizatora i są za małe i się pościnały... Amorki naprawdę rewela Nowy bil tanim kosztem i to działa jak należy ![]() |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2006-12-05 15:30:36
to trzabyło mówićze jakieś modowane a nie seryjne |
stachu_poznan Prawie jak diesel... ... poznan | 2006-12-05 15:36:15 przeczytaj moje posty jeszcze raz... |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2006-12-05 15:39:04
Mamy takiego magika tutaj. Ma zakład regeneracji zawieszeń. Kiedyś wstąpiliśmy na rozmowę i gość wydał się być dobry w temacie i oddaliśmy mu pierwszy kpl olejówek. Zrobił zajebiście i były trwałe, moje długo męczyłem i nadal trzymają jak głupie Więc dałem mu bila B4 i powiedziałem czego oczekuję. A on zrobił to za 1szym razem - bez poprawek i wyciągania 3 razy tego samego amortyzatora i zmiany nastawów. Gość jest jak komputer. Wprowadzasz mu dane i robi dokładnie tak jak ma być. Mimo, że sie zarzekał, że nigdy jeszcze nie robił takiej rzeźby ![]() |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-12-05 16:35:11 Tak sie cały czas właśnie zastanawiam jak to jest czy dobrze jak amortyzator ciężko sie chowa i ciezko go jest rozciagnać. Moje bile NOWE da sie wcisnąć raczej bez wiekszych problemów, rozciągają sie same też bez problemu i dość szybko, i w połączeniu ze spręzyną z trucka to działa tak że autko jedzie różniutko a tylko koła pracuja tak szybko. Dla porówniania miałem wcześniej krosno utwardzone bardzo mocno i na szutrach to sie trzymało nieźle ale trzesło jak cholera w środku przy założeniu bili problem znika jak po asfalcie Wg mnie każdy amortyzator dwustronego działania czyli olej i gaz będzie lepszy od normalnego niewiadomo jak zrobionego, A co do amorków testowanych przez Roybera to jak najbardziej polecam |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-12-05 20:52:08 birz odemnie gazówki z bravy i sie niezastanawiaj. 3 miesiace niebedziesz kupowac Durexów to sie odkujesz ![]() |
profil-usunięty | 2006-12-09 14:41:19 eeee , jak zalozyc te z bravy bo tak troche ciasno zeby gorna szpilka w dziure weszla |