MotoNews.pl
  

Ile moze kosztowac przglad w serwisie BMW? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak czy inaczej. Moim zdaniem serwisy ASO są nastawione na zbicie kasy dla Prezesa takiego salonu. Wiem to z doświadczenia, ponieważ mój ojciec serwisował samochód w jednym z warszawskich ASO (nie podam marki samochodu).
Jednym słowem dziadowszczyzna. Po pierwsze chcąc umówić się telefonicznie trzeba wysłuchiwać ile to oni mają pracy i może Cie gdzieś wcisną - robią łachę. Po drugie tam pracuja niekompetentni ludzie tacy jak praktykanci itp. (ze szkół samochodowych), którzy nie dostają kaski - więc im nie zależy czy ten olej wymienią czy też nie. Niejednokrotnie po przeglądzie w takim ASO olej nie wyglądał na wymieniony. Po trzecie liczą sobie jak za zboże. Po czwarte takie gnojki przetrzepią Ci furę - a może przypadkiem znajdą coś co już Ci się nie przyda, a im tak?? Same negatywy... kto da więcej???

Owszem zalet jest mnóstwo, ale nie oszukujmy się - JAK MA SIĘ ZNAJOMOŚCI W ASO!!!!
Taka jest właśnie gówniana perspektywa chęci zadbania o swoje BMW w autoryzowanym salonie.
  
 
Cytat:
2005-04-15 14:10:20, M4 pisze:
Stać mnie Nie oszczędzam na samochodach i nie muszę się martwić przed wyjazdem w trase czy mi nie nawali po drodze.


stać cie - to dobrze ale co to ma wspulnego z martwieniem sie w długiej trasie (po wyjezdzie od mojego mechanika ja tez sie nie martwie a w kieszeni mam pare zloty wiecej) widziałem paru takich co ich było stac i co z nimi w serwisach robia
  
 
Cytat:
2005-04-15 14:59:50, cjanek pisze:
Tak czy inaczej. Moim zdaniem serwisy ASO są nastawione na zbicie kasy dla Prezesa takiego salonu. Wiem to z doświadczenia, ponieważ mój ojciec serwisował samochód w jednym z warszawskich ASO (nie podam marki samochodu). Jednym słowem dziadowszczyzna. Po pierwsze chcąc umówić się telefonicznie trzeba wysłuchiwać ile to oni mają pracy i może Cie gdzieś wcisną - robią łachę. Po drugie tam pracuja niekompetentni ludzie tacy jak praktykanci itp. (ze szkół samochodowych), którzy nie dostają kaski - więc im nie zależy czy ten olej wymienią czy też nie. Niejednokrotnie po przeglądzie w takim ASO olej nie wyglądał na wymieniony. Po trzecie liczą sobie jak za zboże. Po czwarte takie gnojki przetrzepią Ci furę - a może przypadkiem znajdą coś co już Ci się nie przyda, a im tak?? Same negatywy... kto da więcej??? Owszem zalet jest mnóstwo, ale nie oszukujmy się - JAK MA SIĘ ZNAJOMOŚCI W ASO!!!! Taka jest właśnie gówniana perspektywa chęci zadbania o swoje BMW w autoryzowanym salonie.


nic ująć mozna tylko ewentualnie dodać, podpisuję się podtym. Miałem dwóch kumpli w ASO Fiat i wiem co tam się dzieje, a czym się różni ASO BMW od ASO Fiat? Niczym oprócz nazwy i cen...
  
 
Cytat:
2005-04-15 12:19:31, M4 pisze:
Ceny w ASO BMW w Warszawie (Bawaria Motors dawniej Smorawiński): - serwis olejowy: 4 litry oleju Castrol 335 pln, filtr oleju 44 pln, filtr / wegie 145 pln, robocizna 100 pln. - diagnostyka (podłączenie do komputera) 244 pln Ceny brutto. Co do jakości usług nie mam żadnych zastrzeżeń i napewno nie oddałbym auta na przegląd do warsztatu "pana Kazia"; tylko ASO BMW.

a ja już bardziej wierze w pana kazia niż w aso i wole zrobić wszystko sam co oczywiście jest w zakreie moich możliwości niż wymieniac
  
 
Cytat:
Wiem to z doświadczenia, ponieważ mój ojciec serwisował samochód w jednym z warszawskich ASO (nie podam marki samochodu). ...Taka jest właśnie gówniana perspektywa chęci zadbania o swoje BMW w autoryzowanym salonie.


Cytat:
Miałem dwóch kumpli w ASO Fiat i wiem co tam się dzieje, a czym się różni ASO BMW od ASO Fiat? Niczym oprócz nazwy i cen...


Chyba nikt z was nie serwisował nigdy BMW w autoryzowanej stacji obsługi BMW tzn. w serwisie który ma autoryzację firmy BMW, którą uzyskuje się w niemieckiej centrali firmy, po spełnieniu szeregu warunków i wymagań, a nie znaczek BMW nad drzwiami i na pieczątce. W ASO BMW nie pracują przypadkowe łebki po samochodówce, tylko ludzie z odpowiednimi kwalifikacjami po szkoleniach m. in. w Niemczech.
Ktoś pisze o serwisie w ASO ale nie poda marki auta - rozumiem że nie chodzi o BMW a potem porównuje ten serwis do BMW, ktoś inny porównuje Fiata do BMW . Ręce opadają
  
 
1wsza sprawa to taka, że nie oddam auta w czyjeś ręcę i nie zapłace za naprawę czegoś czego nie widziałem!!
2ga sprawa to taka że miałem okazje poznać kogoś kto tam pracowała i hm JA PODZIĘKUJE ZA USŁUGI TEJ FIRMY
3cia to oczywiście cena!

A jak już koniecznie chce duużo zapłacić to znam gościa w Mikołowie - teraz ma swój warsztat - który dłuuugo pracował w fabryce bmw, m.in. przy produkcji takich modeli jak jeździmy na dzień dzisiejszy po za modelami po 2000r.
  
 
wszyscy macie troche racji.
jezeli chodzi o aso bmw to garowałem na takiej stacji przez 1,5roku(byłem kotem samochodówka) i powiem tyle, absolutnie nie ma mowy o jakiejkolwiek lipie wiadomo że proste prace typu
- oil serwis
- inspection 1
- inspection 2 (praktycznie cały zakres)
robia praktykanci ale to wszystko nadzoruje majster bo on za to odpowiada a pare skarg do bmw polska i licencja aso leci.
poza tym po nawet zwyklej wymianie oleju auto jedzie na próbe min 3 km i poprawki praktycznie się nie zdarzają.
sprawa druga to koszty i to że przy wymianie jednego elemetu wymienia się wszystko na około, wymiana tulejek wachaczy nio cały wachacz . 1/3 klocka kwalifikowana jest do wymiany bo nie wytrzyma do nast. przegladu(tłumaczenie dla klienta, bleble ble bo bezpieczeństwo itp) stąd rachunki przy dużej inspekcji nowe auta rzędu 3500-15000tyś???????
  
 
Cytat:
pamiętaj ze warsztat ze znaczkiem BMW nie jest gwarancją jakosci w jeleniej w "serwisie" pracują klienci którym mojej beci nie dałbym dotknąć a i te śmieszne ceny


Ja cały czas mówię o ASO BMW a nie o pseudowarsztatach ze znaczkim BMW namalowanym na ścianie. Z tego co wiem to w Jeleniej Górze nie ma ASO BMW, najblizsza jest we Wrocławiu.
Cytat:
nie oddam auta w czyjeś ręcę i nie zapłace za naprawę czegoś czego nie widziałem!!


W przysłowiowym warsztacie Pana Kazia też bym nie oddał auta do naprawy nie widząc i nie wiedząc co jest robione, ale w ASO w której serwisuję samochody od kilku lat (Smorawiński obecnie Bawaria) nie mam żadnych obaw, to co jest podane na fakturze i za co płacę wiem na 100 % że jest zrobione i wymienione i nie na jakieś tanie podróbki, sorry zamienniki, czy używane części ze szrotu.
Cytat:
pare skarg do bmw polska i licencja aso leci.


Po każdej wizycie w serwisie, nawet najdrobniejszej wymianie dzwoni do mnie osoba z centrali BMW Polska i dokładnie pyta o jakość wykonanej usługi i czy nie mam żadnych zastrzeżeń nie tylko do wykonanych prac, ale także takich rzeczy jak czas oczekiwania na przyjęcie auta, szybkość wykonania przeglądu / naprawy, czystość w samochodzie, uprzejmość pracowników itp.
Kilka skarg niezadowolonych klientów i licencja cofnięta.
Cytat:
przy wymianie jednego elemetu wymienia się wszystko na około, wymiana tulejek wachaczy nio cały wachacz . 1/3 klocka kwalifikowana jest do wymiany bo nie wytrzyma do nast. przegladu(tłumaczenie dla klienta, bleble ble bo bezpieczeństwo itp)


Zawsze jest tak że jak jadę na przegląd wymieniam to co zaplanowałem i chcę wymienić, a dodatkowo samochód jest oglądany i sprawdzany przez mechaników, następnie jestem informowany przez pracownika serwisu, co się jeszcze kwalifikuje do wymiany i to ja decyduję czy chcę te elementy wymienić juz teraz, czy pojeździć bez wymiany do kolejnego przeglądu. Nikt nic nie wymieni w aucie bez mojej zgody.
Cytat:
stąd rachunki przy dużej inspekcji nowe auta rzędu 3500-15000tyś???????


To można włożyć między bajki, obecnie każdy nowy samochód zakupiony w salonie otrzymuje bezpłatny pakiet przeglądów na kilka lat lub kilkadziesiąt tysięcy km wliczony w cenę pojazdu - BMW Service Inclusive. Pakiet taki można wykupić także dla auta używanego np. dla BMW E46 (6 cylindrów) pakiet obejmujący wymiany oleju, filtrów, powietrza , przeciwpyłkowego, świec, płynu hamulcowego i kilku innych drobiazgów oraz standardowy przegląd i kontrolę pojazdu przez okres 5 lat lub 100 000 km kosztuje 3933 pln z vatem. Szczegóły na stronie BMW Polska.
  
 
przyjezdzasz do tego aso swoją beemką a mechanicy mają zamuwienie od kogos znajomego na jakąs cześć która jest sprawna w twoim bmw twoją sprawna podmieniają na uszkodzona tobie dają oryginał za ktury płacisz a stara sprawną cześć sprzedaja I TAK JEST W NASZYCH SERWISACH
  
 
Sory kolego wszystko wszystkim ale Ty pierdolisz głupoty! Przepraszam forum!
  
 
A -M4 z Warszawki to mnie dobija! My tutaj sobie piszemy takie różne sprawy bo większośc nas nie stać na servis BMW w Warszawie a co Oni tam robia to wiemy!Kasują FRAJERÓW!!! A Nasze becie naprawiane w normalnych warunkach nie beda gorsze!(Myślę o Panu Kaziu)
  
 
Cytat:
przyjezdzasz do tego aso swoją beemką a mechanicy mają zamuwienie od kogos znajomego na jakąs cześć która jest sprawna w twoim bmw twoją sprawna podmieniają na uszkodzona tobie dają oryginał za ktury płacisz a stara sprawną cześć sprzedaja I TAK JEST W NASZYCH SERWISACH


Jeśli tak jest u Ciebie w Twoim "serwisie BMW" to przyjmij najszczersze wyrazy współczucia, ja do takiego "serwisu" auta bym nie oddał.
PS. Proponuję zoszczędzone pieniądze na przeglądach i częściach zainwestować w słownik ortograficzny.

Cytat:
A -M4 z Warszawki to mnie dobija! My tutaj sobie piszemy takie różne sprawy bo większośc nas nie stać na servis BMW w Warszawie a co Oni tam robia to wiemy!Kasują FRAJERÓW!!! A Nasze becie naprawiane w normalnych warunkach nie beda gorsze!(Myślę o Panu Kaziu)


To fajnie, że "tutaj sobie piszecie takie różne sprawy" , ale przeczytaj pierwszy post w tym wątku - pytanie dotyczy kosztów przeglądu w serwisie BMW i na to pytanie odpowiadam, w innych wątkach, w których nie mam nic sensownego do powiedzenia się nie udzielam. A jeśli moje wypowiedzi Cię "dobijają" , to poprostu ich nie czytaj.
  
 
spokojnie panowie. myślę że jak ktoś kupuje autko za 10 tysięcy to nie bdzie latał z nim do serwisu, bo po pierwsze nie bedzie go na to stać, a po drugie większość usterek można naprawić w warunkach "nie serwisowych". jeśli ktoś natomiast płaci za autko 60 tysięcy to zapewne odwiedzi serwis bo stać go na to a dodatkowo auta w takiej cenie są naszpikowane elektroniką tak że warunki "nie serwisowe" nie wchodzą w rachubę. nie mam na myśłi wymiany klocków, czy końcówek drążków, ale diagnozowanie poważniejsze. sądzę że autor wątku bardziej z ciekawości spytał o cenę przeglądu w ASO BMW niż z chęci odwiedzenia jej.
pozdrawiam