[126]nanoplex - pytanie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ten pierwszy typ koła pasowego to tzw. biały kruk, niektórzy o nim słyszeli a nie wiem czy ktokolwiek go widział(ja nigdy).
  
 
Ale jeżeli założę niebieski nanoplex i do tego to nowsze koło wszystko będzie tez chodziło rozumiem. Na pewno jeszcze jakieś pytania mi się urodzą w drodze do odpalenia
  
 
Macie ten rarytas
  
 
Ja kupiłem dwa takie u siebie w motoryzacyjnym
  
 
Cytat:
2012-02-06 19:11:05, max_xa5 pisze:
Macie ten rarytas



Max_xa5 czytamy ze zrozumieniem
- dla Nanoplexa med 213A (niebieski) i dla czerwonego Nanoplexa stosujemy koło pasowe nr 46577369 (statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu - 10 stopni)
- dla Nanoplexów 210 i 211 (szary i czarny) stosujemy koło pasowe nr 46577004 (statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu - 4 stopnie).

Mariuszplewik nie wiesz jakiej firmy to był jakiś zamiennik czy orginał

[ wiadomość edytowana przez: __maly__ dnia 2012-02-06 19:37:03 ]
  
 
Ja tam nie wiem do jakiego nanoplexa chciałeś to koło, tylko wcześniej napisałeś tak:
Cytat:
Ze względu na różnice pomiędzy modułami, moduł powinien być dostosowany do koła pasowego, i tak:
- dla Nanoplexów 210 i 211 (szary i czarny) stosujemy koło pasowe nr 46577004 (statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu - 4 stopnie).
- dla Nanoplexa med 213A (niebieski) i dla czerwonego Nanoplexa stosujemy koło pasowe nr 46577369 (statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu - 10 stopni



Po czym Krzemowy napisał, że ten pierwszy typ koła to biały kruk, więc ja na to odpowiadałem, a nie na twoje zapytanie, więc nie wiem z czym masz problem.
  
 
Spr ten temat i kolo na 10st jest praktycznie niedostępne. Rzemioslo robi tylko na 4st. Ciekaw jestem czy brak kola na 10st przy niebieskim nano można korygować położeniem czujnika.
  
 
Cytat:
2012-02-06 20:00:13, RUFF pisze:
.... Ciekaw jestem czy brak kola na 10st przy niebieskim nano można korygować położeniem czujnika.


zabraknie regulacji na fasolkach - będzie brakowało jakiś 2 stopni
żeby prawidłowo ustawić zapłon - trzeba pokombinować ze wspornikiem czujnika
  
 
Hm, caly czas jeżdzilem na niebieskim nano i czujniku w fabrycznym miejscu, musiałem zmienić kolo pasowe bo lecialo i miałem cały czas te na 4st, silnikowi ciagle brakuje góry.
  
 
Cytat:
2005-04-25 15:30:49, mitrok pisze:
Testowane to bylo dawno temu i okazalo sie ze lepiej samochod chodzi na zwartych stykach.



które styki trzeba zlutować ?? co co się przez to poprawia ??
  
 
Cytat:
2012-02-06 20:00:13, RUFF pisze:
Spr ten temat i kolo na 10st jest praktycznie niedostępne. Rzemioslo robi tylko na 4st. Ciekaw jestem czy brak kola na 10st przy niebieskim nano można korygować położeniem czujnika.



Są na allegro na 10*, sam kupowałem.
http://allegro.pl/fiat-126p-kolo-pasowe-walu-elegant-i2148224540.html
  
 
Cytat:
2012-02-18 22:05:52, KordosMichal pisze:
Są na allegro na 10*, sam kupowałem. http://allegro.pl/fiat-126p-kolo-pasowe-walu-elegant-i2148224540.html



Nie widać czy to oryginał i jaki ma nr. Cena przemawia za rzemioslem.
  
 
Jest to rzemiosło, pytałem o numer i jest 46577369
  
 
czyli w elegancie orginalnie jest koło o numerze 46577369 czyli na 10 stpni bo sie pogubiłem
  
 
wszystko piszu!!!!!!!


http://www.rezerwa126p.pl/warsztat/warsztat-elektryczny/114-opis-elektronicznego-ukadu-zaponowego-i-jego-monta-w-wersji-st-fl
  
 
Panowie zanabyłem nanoplexa i chcę go włożyć do FL-a. Mam kilka pytań:

1. Który kabel idący od stacyjki to + żeby się wpiąć do niego?
2. Jak ustawić czujnik położenia wału przy mocno porobionym silniku (wałek ciągnie od 3000obr.)
3. Czy dobrze wyczytałem, że żeby uzyskać pełne obciążenie należy
wywalić czujnik mam zapłonu i to podłączyć do masy?

Za wszelką pomoc z góry dzięki.
  
 
1,Pomarańczowy
2,Testy
3,Ja mam wywalony i kable wyjete z wtyczki
  
 
Cytat:
3,Ja mam wywalony i kable wyjete z wtyczki



Czyli masz ucieta wtyczke i kable zwarte czy podlaczone do masy?
  
 
Cytat:
2012-11-19 07:14:24, Biwciu pisze:
Czyli masz ucieta wtyczke i kable zwarte czy podlaczone do masy?



Niczego nie podłączaj, wtyczka ma zostać luzem lub można ją obciąć
  
 
z mojej wiedzy trzeba połączyć i zewrzeć do masy wtedy jest w pełnym obciążeniu cały czas.