Apropo 2.0 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ryszard nie pisz takich rzeczy bo Cie MaciekGT zje :) hihi


Tak na powaznie... zmiana tlokow.... spoko ale kosztowna sprawa... wole jednak pozostac przy szlifie o 0,5 mm albo i mniej oraz chipie :)

Tak bedzie chyba taniej ... tym bardziej, ze Adminek ma takie chody :D
  
 
Pytanie za 100p ile przeznaczasz kasy na takie modyfikacje. Pytam bo naprawde szkoda czasu bawić się z samym programem sterującym,a samo splanowanie głowicy bez odpowiedniego wałka to niewiem czy ma sens? Dobra rada z tym GT więcej o tym nie wspomne chyba że dla zainteresowanych i pryw. R.
 
 
Adminku polecam goraca stronke www.translate.ru ktora to dosyc bezbolesnie i w miare sensownie jak na translator tlumaczy rosyjskie texty...

EDIT : o sorry nie doczytalem, myslalem ze chodzi o tlumaczenie strony, a nie o korespondencje meilem... mimo wszystko polecam wszystkim ktorzy chcieliby poczytac sobie te stronke, lub stronke (podalem linka do od razu przetlumaczonej)daewoo-faq.auto.ru

[ wiadomość edytowana przez: Krawat dnia 2003-02-24 02:39:54 ]
  
 
No więc tak prosze blizej o tym GT na priv jak mozna co do programu to niekapuje przeciez dalem linka do strony z programami i narazie nietrzeba porzyczac kompa wystarczy zaprogramowac plik *.BIN na naszego Eproma i powinno być wszystko ok......

co do recylkulacji spalin w głowicy to powiedzcie poco to jest zrobione.????????? przez fabryke.??????? i poco mamy ta smieszna banke kolo listwy wtryskiwaczy.???????
  
 
Ile... tyle ile bedzie trzeba... ale tez bez przesadyzmow... pakowac 50% ceny auta tylko po to zeby szybciej jezdzilo... nie ma sensu :)

Ale tak do 2-3 tys :)
  
 
Zrobione jest poto żeby silniczek spełniał normy ekologiczne.Zrobiła to oczewiście fabryka,a ta bańka to właśnie jest zawór EGR (troche uprościłem)Bez przesady za 2-3 tyś to masz KeyJey 2silniki ja myślałem tylko o jednym ale z dostępem do dwóch głowic oraz z całym osprzętem(jeden blok z orginalnym wybitym numerem czyli ten co jest w Twoim Espero a dotego dokładasz cały osprzęt od 20SEH zachowując przytym swój orginalny) A z cena takiej imprezy to połowa tej co podałeś R.
 
 
Ryszard kiedy moglibysmy sie spotkac na ewentualna konkretna rozmowe .. ? :)

  
 
Najlepiej w sobote lub niedziele albo na spocie tylko kiedy on jest?
 
 
nio fajnie cos mi sie widzi ze trzeba bedzie troche wiecej teori zasiegnac i do roboty przy mustangach..... narazie dowiem sie co i jak z ta zmiana oprogramowania....
  
 
Sobota/niedziela IDEALNY czas :)

odezwij sie do mnie na maila to zdzwonimy się

keyjey@poczta.onet.pl
  
 
dobra jestem po rozmowie ze znajomym elektronikiem i no cóż sprawa niejest taka prosta my mamy DELCO a programy są z BOSCHA wiec beret... ale podsunoł mi pomysl zmiany kompa na opla poprostu przelutowanie złącza i wsadzenie kompa od silnika oplowskiego Boscha komp podobno mozna wyrwac za 250 - 300zł na giełdzie do tego jakieś 200zł za przelutowanie złącza.. to w sumie mamy 500zł za tuning do 130KM aaa opcja dotyczy zarówno silnika 1,8 jak i 2,0...

Bede drązyć temat dalej...
  
 
Adminek... od czego są myśliciele.. ?
Trzeba zgrać program z kompa Boscha i przystosowac go do kompa DELCO :)

Z tego co wiem program polega na wpisaniu w tabele odpowiednich wartosci w odpowiednim miejscu...

Moze takie "dopasowanie" bedzie latwiejsze... ?

Mapa wtryskow nie moze byc az tak duza...
  
 
nio fajnie a pomyslał ktoś o immobilajzerze .... pewnie niebedzie dzialać mało tego istnieje mozliwosc ze wszystko sie zablokuje.....
  
 
Witam,

Ryszard moglbys cos wiecej powiedziec o tym EGR ?
Jak to mozna w wrunkach "domowych" zaslepic ?

Pozdr
Jadzwin
  
 
Witam! pisze drugi raz WGRANIE PROGRAMU Z OPLA NIE ZAŁATWIA SPRAWY! Adminek te 130KM to wytargasz jedynie przy silniku nie stłumionym przez katalizator, sonde lambda,kanały recylklacji spalin,EGR oraz niski stopien sprężania. OPEL dysponował silnikem o poj.20 8v tylko jednym typem 20SEH o takiej mocy 130KM . Więc nawet po zapodaniu programu i zwiększeniu sprężania to góra 115 patataja. Pozdr. R.
 
 
Nio wiec tak .... Znajomy tez powiedzial ze nalerzy kupic kompa ze zwyklego C20NE 115PS a dotego znajomek dysponuje profesionalnym programem jakiejs niemieckiej firmy do tego kompa i mi go wgra.. wiec pewnie bedzie ok.. co do Katala to i tak go niemam wiec jeden problemik z głowy.. co do obróbki glowicy to jezeli bedzie ci sie chcialo przyblizyć temat to też jest do zrobienia tylko musialbym najpierw dowiedzieć się co i jak jest do przerobienia.....
  
 
Brak kata OK. A stopień sprężania? Z tym GT to najlepiej Pan Chojnacki wykonuje bo w warunkach "domowych" to jest do wykonania ale czas i sprzęt kto posiada? R.
 
 
Jadzwin zamknąć EGR na stałe jest łatwe,ale zawsze jeden kanał ssący będzie miał mniejszą komore od pozostałych więc tu tkwi cały problem z ruwną objętościom kolektora ssącego Pozdr.R.
 
 
Ok, czyli jak to powinno byc zrobione profesjonalnie ?
Czy Chojnacki w swoim GT zaslepia EGR ?

I pytanie przy okazji czy sa jakies "ulepszone" doloty do naszego silnika ?
Np. Godula ma sportowy dolot do silnikow grupy VW 1.6 litra,
ktory dziala na zasadzie dynamicznego doladowania i daje przyrost mocy i moment w granicach 20%. Wszytkich zainteresowanych odsylam do strony www.godula.cc.pl
Mysle ze Goduli mozna wierzyc....
Mam nadzieje ze uda mi sie spotkac z Godula za 2 tygodnie wiec wybadam go czy nie da sie zrobic czegos takiego do nas.
A byc moze jest cos takiego juz gotowe do naszych silniczkow?

Pozdr
Jadzwin


  
 
1200zł za zamiennik kolektora ssącego tosz to szok!!! (szkoda że nie posiadam większego warsztatu) A te 20% to OK. ale z chipem i wałkiem? R.