Spawacz Wrocław 800-tka - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-05-14 02:39:46, wojtas7 pisze:
Ale po co Ty sie wtryniasz miedzy wodke i zakaske? Skoro "sie nie znasz". Ja sie nie wtryniam w rozmowe kolegow szanownych ktorzy debatuja o jakosci polerowanego lakieru bo moj lakier to sniezka polozona pedzlem.



Wojtas Twój lakier jest jedyny i wyjątkowy Nikt takiego nie ma!!!! Co do doświadczenia odnośnie maluchów a w szczególności silników to myślę że nie ma równych Wojtasowi - mimo że jest informatykiem to 126p ma w jednym palcu. Jego 650-tka śmigała jak żadna i była bardzo dopieszczona, teraz przyszła kolej na Swapa 1.1 na który Wojtas ciężko zapracował i dużo mu poświęcił. Auto jeździ naprawde świetie i wrażenia są niesamowite, Konstrukcja też jest profesjonalna tylko Polska biurokracja i debilizm urzędników blokuje Wojtka a właściwie jego "green rocketa" .



[ wiadomość edytowana przez: leju1 dnia 2005-05-14 09:42:30 ]
  
 
800 to koszt podobny do swapa. tylko ze nie kazdy chce isc na "latwizne" i pakowac inny silnik. woli wydumac sobie 800 i jazda. Imho jest to robota dla kogos kto widzi w tym jakas glebsza ideologie i chce miec cos innego niz wszyscy. bo jesli nie znasz sie na silnikach to nie zabieraj sie za to bo Ci to nie wyjdzie. A co do awaryjnosci to Swiatkowapadlina to jest chyba 840 o ile pamietam i lata, wiem ze to jednna wielka wydumka ale jezdzi. NIe wiem jaka ma zywotnosc ale jezdzi. Poza tym nikt mi nie powiem ze 800 bedzie tak samo wytrzymala jak 650. Silnik malca nie byl twzorzony do takich bajerow. On seryjnie i teoretycznie mial 24 konie i jesli chcesz wyciagnac z niego dodatkowe 20 to go maksymalnie wysilasz, spojrz na silniki z RC takie na maxa podlubane, jaka maja zywotnosc? Mizerna. Podejzewam ze gdyby chceic na takim silniku po miescie pojezdzic to za dlugo bys sie motorem nie pocieszyl.
  
 
owz:dzięki za rzeczową i odpowiedź

do reszty:ja się nie mądrze,nie rozstawiam po kontach...moja wiedza to 126fan.pl tam nie jest napisane nic z czego bym mugł wywnioskować 3000 cenę i same problemy ....dzięki za uświadomienie.Jestem jak każdy użytkownik malucha , chciał bym,żeby to szybciej jezdziło, bo czasem krew zalewa jak się jezdzi po mieście.

  
 
Jabel to zacznij od podstaw a nie od razu na gleboka wode. Splanuj sobie glowice, odchudz kolo zamachowe i kup jakis dobry walek rozrzadu. WITAMY W KLUBIE dlubaczy. po jakims czasie zacznie do Ciebie docierac ze masz lekki tun motorku a tu sie wszystko sypie. A to wolne obroty zanikly, a to olej leci z oslon popychaczy, a to wiatrak sie rozsypal, a to oblachowanie popekalo i brzeczy, a to tlumik by sie chcialo inny wstawic bo ten to lipa itd itd itd itd kto tego nie zna ten nie zrozumie a po jakims czasie spoko zacznij sie bawic w wieksze cylindry jest tu wielu ludzi ktorzy to robili chetnie Ci pomoga.
  
 
Ej panowie panowie nie ma co sie przekonywac... jeden chce zrobic 800-tke a inny swapa i to juz jego widzi-misie jeden woli 4 cylindry a poprzedni 2 no i do czego to prowadzi ?
Ja chciałem sie spytac gdzie znajde spawacza do aluminium a wy mi wypowiadacie sie o roznicach miedzy tymi motorami :d ale zabawie was sie czyta bedzie ktos taki miły i udzieli mi jednak odpowiedzi na pytanie ? czy bedziemy tak bładzic w nieznane ?

Pozdrawiam/.!!!
  
 
przeczytaj jeszcze raz co ja napisalem na poczatku. znalazlem jednego ktory to zrobil za 100zl i pogial caly blok. pozostalych dwoch ktorzy oferowali sie to zrobic chcieli 25 zl na punkt mi wyszlo tych punktow chyba 13 policz sobie pieniazki.
  
 
a jest sens "robić" silnik któy przejechał ponad 90 tyś...no nie wiem..najlepiej to by było remoncik zrobić i się bawić dopiero potem....
  
 
najlepsze jest to ze kazdy zapaleniec ma przewaznie dziurawa podloge (byl taki jeden co zrobil swapa na zginilznie) i mysli ze to wsio. nierozumie tego. ludzie maja obdrapanaauta obsyfione a sie biora za motor. niepodaje konkretnej osoby ale ogolnie mowie.
  
 
niewiem co koledzy tu takie koszty wymieniaja ja robilem 800ke z mala pomoca deniora i koszt wszystkiego bez gaznika i alu miski wyniusl mnie niecale 100zl fakt ze mialem prawie wszystko wlasne jeszcze nie odpalilem tego silniczka takze niewiem jak sie sprawuje ale popieram tych ktorzy chca robic takie cos chociaz sam mialem wczesniej u siebie swapa 1.6 100km ale za bardzo wystawal z tego wzgledu ze nie mam malucha tylko fiata 500


[ wiadomość edytowana przez: Ciopek dnia 2005-05-15 20:09:25 ]
  
 
prosze wypisz co dostales za te 100zl.
  
 
prosze bardzo wiec tak blok mialem pospawany idealnie bez zadnego skrzywienia za flaszke , wal z bisa mialem swoj , cylindry + tloki za 50zl w bdb stanie (trzeba tylko dobrze poszukac) tylr tylko ze nie do plytkiej glowicy ale mozna to obejsc i w niczym nie przeszkadza , uszczelka miedziana wlasna robota , glowica (zawory z lady)30zl przerobka to by bylo tyle z grubszych rzeczy i niejest to napewno najubozsza wersja jak pisalem brakuje mi gaznika i miski moze macie cos? ale zgodze sie z wami ze do malucha lepszy jest swap bo 4cyl to nie 2 i serja 900 to napewno nie przerobiona kombinowana 800 ale i tak popieram tych ktorzy sie podejma tego bo nieida prostrza droga
Pozdro
  
 
Powiem wam ze dzisiaj widziałem mocna 900 w akcji - czyli malucha głowackiego.
Spalanie koło 30 i owszem wygrał ale startuje sie w klasiedo 903.
Facet spedze kilkadziesiat godzin przed rajdem zeby maluch działał ok. Osiagi ma super ale zwykłe cc903 przygotowane do rajdów profi robiło tez dobre czasy - bo silnik niezawodny na kompie.
Jakby nie patrzec wysilona 650 jest super ale zawsze pojawia sie problemy za taka 900 na wtrysku dobrze złozona z hłodnica dobra itp byłaby ideałem.
  
 
zawsze pojawi sie opcja szybszej 1.1 od 903, szybszego 1.2 od 1.1 i pozniej 1.4t od Kazy i pozniej chuj wie co jeszcze cie wyprzedzi Z1 czy tez jakis diesel z Wegier;p
  
 
Cytat:
2005-05-15 23:20:22, Pat_kdb pisze:
zawsze pojawi sie opcja szybszej 1.1 od 903, szybszego 1.2 od 1.1 i pozniej 1.4t od Kazy i pozniej chuj wie co jeszcze cie wyprzedzi Z1 czy tez jakis diesel z Wegier;p


to sie nazywa "syndrom" zoltara
tyle ze on "pominal" stadium 900-tki
  
 
no tak. zoltar zaczal od 1.1......hehe......a jak stwierdzil - "toż to wcale niechicało jeździć"
  
 
Ja tak sobie to czytam i widze że co do kosztów to nie jestem sam bo buduje 850 n a2 gary i już mnie wyszło ponad tys a dopiero wiekszą połowe czesci mam.Ale tak pomijając kase to najgorzej jest skompletowac czesci bo to trwa a szukania tez kupe a nie wszystko w promocji sie dostaje ale jedno jest pewne tzreba wiedziec co sie robi i do jakich celów i jeszcze znaleść fachowca co to nie spier... Ale miłowiedziec ze nie jestem sam - Informatykiem ,fascynatem motoryzacji

Pozdro dla wszystkich
  
 
dziwi mnie tylko jeden fakt - wkladanie podobnej kasy co za swapa a siwadomosc krótszej zywotości i niepewnosci w działaniu....życze powodzenia (szczerze bez szyderstwa). osobiscie widzialem taka 800 w akcji.......szok.
  
 
Cytat:
osobiscie widzialem taka 800 w akcji.......szok.



taka mała wiertarka
  
 
tu masz racje nie pewnosc działania itp ale tu chodzi o ducha tuningu bo cos sie buduje temu ze sie potrafi i budując to wiesz na co sie godzisz ale nie oszukiujmy sie wiekszosć ludzi którzy to robią mieli wczesniej wyslione 650 a wiadomo tu tez jest nie pewnosc działania jak dla mnie to norma ale niektórzy to lubią

Pozdro
  
 
Żeby nie zakładać nowego tematu spytam tutaj: Co najlepiej oplaca sie wsadzic do malucha, chodzi mi o silnik. Chce mocny silniki nie za bardzo wysilony bo zależy mi na bezawaryjności, mocy i nie zaduzym spalaniu. Moje wymagania są takie: moc ok. 45KM, predkość max. ok. 170km/h, żywotność ok. 80tys km (650ka zrobilem właśnie tyle do tej pory i uważam ż jest ok!!!! remont robiłem samemu). Spalanie ok. 7l/100km. Jeżeli ktoś zna lekarstwo na moja dolegliwość prosze o żetelną pomoc (nie o komentarze że za duzo chce, tylko przybliżone do moich wymagań pomysły)
Z gory wielkie dzieki!!!!
Pozdrawiam!!!