[126p bis] 1,2 MPI w przebudowie - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dar00 jak rozkminiasz montaz poszerzek? nity czy klej?
  
 
montuje na nity. Ogólnie to jest troche zabawy żeby to dopasowac i ponaciągac bo nie są zbyt idealne.. Rzeźba w gównie ale zobaczymy co z tego wyjdzie
  
 
nop wlasne, bo po pierwszych przymiarkach sie przerazilem
  
 


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



jak się widzi ?

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2010-05-30 00:08:20 ]
  
 
gitara. szkoda tylko ze nity zamalowales, lepiej by mi wyglądało w kolorze i srebrne nity
  
 
Z zamalowanymi nitami bedzie taki "cicho-ciemny"
  
 
Cytat:
2010-05-30 09:32:42, aSmoQ pisze:
Z zamalowanymi nitami bedzie taki "cicho-ciemny"


no faktycznie z tymi poszezkami będzie cicho-ciemny
  
 
ale firana na przednim pasie

to poszerzki z allegro?

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2010-05-30 13:32:36 ]
  
 
Tak to te kupy z allegro
  
 
Dlaczego kupy? Na fotach całkiem zmyślnie wyglądają
  
 
Cytat:
2010-05-30 13:37:08, Milten pisze:
Tak to te kupy z allegro



ja bym powiedział inaczej.

to te kopie poszerzeń z włoskich wyścigowych maluchów, które są teraz dostępne na allegro a ja je kupiłem 5 lat temu od Walezego


Firane specjalnie puściłem bo było lekkie puknięcie w pas a nie chciałem szpachlowac. Po prostu trochę więcej podkładu aby można było to ściąc
  
 
Co nie zmienia faktu, że wyglądają dramatycznie.
Z tym, że na twoim aucie z tego co widzę wpasowały się o niebo lepiej niż na Cybulowym. Nie wiem dlaczego. Może to perspektywa.
  
 
Wszystko to kwestia gustu

A co do spasowania to nie chodzi o perspektywe tylko faktycznie tak jest
Cybul zrobił to na szybko bo tak chciał i chyba zależało mu aby szybko to zrobic... ja bawiłem się w docinanie, szlifowanie i ogólnie "trochę" się pieprzyłem z tym laminatem aby jako tako to miało ręce i nogi..



A tutaj kierownik produkcji czyli ja w akcji



Uploaded with ImageShack.us
  
 
Jak szlifujesz grunt to sobie go delikatnie poprusz jakąś farbą w sprayu albo rozcieńcz bazę w benzynie i porozcieraj po gruncie. Wtedy będziesz widział gdzie już masz wyszlifowane a gdzie nie. I przede wszystkim na miękkim klocku na mokro papierem 400 potem 800 albo pod wodę 1200. Wtedy wychodzi ładne podłoże pod lakier.
  
 
Dokładnie tak Dawcy
Zamiast spraya jeszcze lepszy jest specjalny "puder" właśnie do tego Nie zachodzi później w żadną reakcję z podkładem czy lakierem etc.

Na koniec oczywiście będę szlifował na mokro


[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2010-05-30 20:23:55 ]
  
 
Cytat:
2010-05-30 20:23:08, Dar00 pisze:
Na koniec oczywiście będę szlifował na mokro [ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2010-05-30 20:23:55 ]



Czyli pisząc prosto, jesteś leń mogłeś jeszcze maszynką przejechać byłoby jeszcze szybciej.
  
 
chyba jednak nie taki leń bo bym to zrobił 300tką na sucho i tyle

Podkład zwykły
360-500 na sucho
800-1000 na mokro

A podkład (do tworzyw sztucznych, elastyczny), który jest na laminatach 800-1000 tylko na mokro.
  
 
Jak na sucho i na ręce jedziesz od 360 to trochę gruby, maszynką to zawsze drobniej wychodzi, chyba, że wszędzie wylałeś tyle podkładu jak na pasie przednim to zmienia postać rzeczy.
  
 
*ogólnopolski zlot 126p w Toruniu

Próba sportowa klasa swap: I miejsce
Najlepszy tuning: I miejsce

Żeby tak jeszcze dało się uchwycić na fotkach prawdziwy kolor bisa



Uploaded with ImageShack.us
foto by Adam Baldis





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2011-09-03 20:20:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2011-09-03 20:32:22 ]
  
 
Estetycznie i z dbałościa o szczegóły Jakie tam są dystanse? I jakie ET, szerokość ma felga?