MotoNews.pl
  

Co słychać w FSO - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powiem wam ze wyglada to bardzo obiecujaco. Juz od dawna sie zastanawialem czemu nie klepia Truckow ??? Przeciez to sie zawsze sprzeda za te kase.

Czyli znowu BEDZIE NOWE LOGO
Biedny Polonezik tak sie juz przez te 30latek napracowal i jeszcze beda go meczyc . Czyz to nie zajebisty samochod 30 lat a rynek nadal potrzebuje POOLONEZA

  
 
PS. Moze doczekamy sie jakiegos Cargo II
  
 
Bardzo bym się cieszył gdyby się tej PFS udało.
  
 
Jak zaczna w PFS robic poldki znow bedzie niezla zadyma na forum Prezesostwo niech sie lepiej przygotuje do kolejnej debaty na temat - czy poldki z PFS tez moga byc w klubie FSO, i czy Click takze Juz widze ta zadyme
  
 
Dobre Wyrwi

myślę że mnie głowa nie rozboli znowu , mimo najszczerszych życzeń dla PFS, wątpie aby jeszcze wyjechał polonez w wersji osobowej z tej fabryki
  
 
A ja licze na 1.9D w pelnym ocynku i z malymi usprawnieniami.
Moim zdaniem ma to szanse male bo male ale moooze
  
 
Cytat:
2003-05-27 17:44:56, GDA pisze:
mimo najszczerszych życzeń dla PFS, wątpie aby jeszcze wyjechał polonez w wersji osobowej z tej fabryki


Ooo a co to za dyskryminacja? Poldek jest poldek i Truck tez powinien moc byc w klubie Zadam takze dostepu do morza....
  
 
aaaaaa nacisnalem powiadom moderatora ciekawy bylem co sie stanie nie wiedzialem ze to tak od razu dziala
  
 
MaciekW - działa działa , przyleciałem aż z dworu

Wyrwi - żadna dyskryminacja, poldek to poldek gdziekolwiek nie byłby wyprodukowany
  
 
Cytat:
2003-05-27 21:44:24, MaciekW pisze:
aaaaaa nacisnalem powiadom moderatora ciekawy bylem co sie stanie nie wiedzialem ze to tak od razu dziala



Kurde nie posiadam uprawnien bo bym moderatora poganial
P.S. Standartowo robi sie off-topic
  
 

Link sie powinien nazywac "Zawolac GDA ?"
  
 
To troszke nudne zaczyna być.... Czy Matiz i Lanos będą nadal produkowane?

Tak rozmawiają i rozmawiają a nic z tego nie wynika !
  
 
Daewoo odejdź !!!

Wstydu oszczędź !!!
  
 
Zacytuję fragment z poprzedniego artykułu:

Cytat:
Robiono przymiarki i okazalo się, że modernizacja nadwozia wykonana np. przez Pininfarinę kosztowałaby ok. 2 mln USD, a całość modernizacji zamknęłaby się kwotą 50-60 mln USD. Szkopuł w tym, że prawa intelektualne do lanosa należą do GM Daewoo. I dlatego FSO złożyło ostatnio wniosek do komitetu offsetowego. Chodzi o przekazanie w ramach offsetu praw do dalszej produkcji i modernizacji lanosa.


A nie można było pomyśleć nad tym kilka lat wcześniej i zrobić "lifting" poloneza
  
 
Ale jak popatrzeć z boku na srebrnego poloneza caro plus to linia nie jest taka stara .

Ja bym tylko przód i tył lekko zmodernizował

BMW i Mercedes robią podobne sztuczki i mają też napęd na tył
  
 
Nie pamietam gdzie to slyszalem pare dni temu ale delegacja Polski pojechala do Korei prawdopodobnie po to aby zamiast Daewoo samochody Matiz i Lanos mialy logo FSO, poniewaz w Polsce marka Daewoo jest spalona i sie nie sprzedaje.
  
 
Cytat:
2003-06-08 00:43:37, GDA pisze:
Zacytuję fragment z poprzedniego artykułu:

Cytat:
Robiono przymiarki i okazalo się, że modernizacja nadwozia wykonana np. przez Pininfarinę kosztowałaby ok. 2 mln USD, a całość modernizacji zamknęłaby się kwotą 50-60 mln USD. Szkopuł w tym, że prawa intelektualne do lanosa należą do GM Daewoo. I dlatego FSO złożyło ostatnio wniosek do komitetu offsetowego. Chodzi o przekazanie w ramach offsetu praw do dalszej produkcji i modernizacji lanosa.


A nie można było pomyśleć nad tym kilka lat wcześniej i zrobić "lifting" poloneza





Tylko że wtedy nikt nie słyszał o offsecie a wybulenie takiej kasy nie było możliwe.
  
 
MG Rover jednak na Żeraniu?

Taa...
  
 
To mi zaczyna przypominać brazylijski serial.
  
 
Ale zamota... spieszmy sie z tym zwiedzaniem fabryki puki tam jeszcze cos wogole stoi !