MotoNews.pl
  

Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2013 - Strona 102.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bardzo klimatyczna tablica rejestracyjna ... gdyby wszystkie Kapy takie mialy

Podaj moze instrukcje jak takie cos zrobic ... tzn. czym i gdzie wydrukowac ... i np. jak zabezpieczyc czy cos

... wtedy wszystkie zrobilbym sobie na poznanskie ... tylko mam tylko wzor `76
  
 
Otrzymałem petke i multicara .wykonanie super
  
 
Witam wszystkich Forumowiczów
Jestem tutaj nowym użytkownikiem i chciałbym się czasem udzielać i wyrażać swoją opinię na temat modeli KAP-u, które ja również kolekcjonuje.
Chciałbym się od Was dowiedzieć czy będę mile widziany ??
Pozdrówka
  
 
Cytat:
2013-08-22 17:30:15, metin_92 pisze:
Chciałbym się od Was dowiedzieć czy będę mile widziany ??



Oczywiscie ze tak ... kazdy jest mile widziany

... o ile pisze zgodnie z zasadami ... najwazniejsze to chyba nie spamowac i floodowac ... nie wywolywac klotni ... i pisac zgodnie z tematem ... no i podawac zrodla zdjec jesli nie sa nasze

Pozdrowienia ze Szwedolandu !!!
  
 
Witam !
Ja już po urlopie .
Wrócę jeszcze do tematu AWZ . Według mnie model warty zakupu .
Kupiłem nawet dwie sztuki . Malowane tylne światła , chromowane lusterko we wnętrzu , malowana dzwignia biegów to napewno plusy . W jednej mojej AWZ-etce jest mały ubytek lakierniczy . Model 9.5/10

Jak Wam się podoba moja 26 konwersja na bazie KAP-u?
"Waldi Conversion " - pomalowano wnętrze oraz układ wydechowy , dodano bagażnik dachowy oraz hak holowniczy ( własnoręczie zrobione) , dodano antenę .
Niewiadów N 126 również zmodyfikowano : stolik i podłoga - obite drewnem , meble i reszta niewiadówki ceratą lub tkaninami .
Hak holowniczy projektu zaprzyjaźnionej firmy " Zibi Conversion " .
Jak oceniacie Fiata i N 126 ?
Pozdrawiam.


  
 
Witam warszawa taxi i multicar juz w gablocie teraz 4 modele przerwy i wielkie oczekiwania na cos polskiego

Pozdrawiam
PS> Sroczka odezwij sie
  
 
Konwersja super

Przekonalem sie do malowania wnetrz
  
 
DZiękuję
Gdy wnętrze jest pomalowane i dopracowane modelik wygląda dużo lepiej .
  
 
Jeszcze taki rzut Warszawy Taxi znalazłem



  
 
jeszcze nie kupiłem Robura,może ktoś mi powiedzieć jaką ma prędkość max?
  
 
Wiecie co Panowie,
Zastanawiam się, czy nie byłoby ciekawie jakby w Wydaniach Specjalnych pojawił się ambulans na bazie Poloneza Caro, bo na bazie Caro Plusa też były, ale tego nijak nie można zakwalifikować do PRL-u.
W sumie to też się zastanawiam czy na bazie Caro można podciągnąć pod PRL, ale z tego co pamiętam, któryś z Was jakiś czas temu pisał na forum, że czeka na Poloneza Caro, stąd wpadł mi do głowy ten pomysł.
Co o tym myślicie ??
  
 
Mysle ze to ciekawy pomysl ... ale o ile zwykle caro jakos mozna wplatac to ambulansa do specjalnych juz nie ...

... wprawny modelarz zrobi to z IST-owego ... ale dla poczatkujacego ... marnowanie pieniedzy :/

IST produkuje poloneza Caro w czerwonym kolorze ... jest to gablotkowy model ... i drogi

... wprawny modelarz zrobi to z IST-owego ... ale dla poczatkujacego ... marnowanie pieniedzy :/


Caro Plusa produkuje tylko welly ... i to chyba najlepsza pozycja do przerobek na ambulans (najmniej kosztowna) ale to niestety nie to co zwykle caro


Pozdrawiam
  
 
Może i masz rację Frdek, ale nie można tego z góry przekreślać, ja jednak liczę na to że KAP zrobi nam niespodziankę
Poza tym jeszcze mamy tutaj Sroczke, który może swoim tajniakom szepnąć na ucho, że Poldek Karetka byłby ciekawym uzupełnieniem Ambulansów, które były do tej pory.
Tak samo myślę, że dobrym pomysłem do specjalnych byłby starszy Fiat Ducato również w wersji ambulans. Mam na myśli generację z okresu Fiata Talento, czyli lata produkcji 81-94.
To było by też coś moim skromnym zdaniem
  
 
Propozycje fajne ... ale nie liczylbym na to niestety ...

... obawiam sie tez ze Sroczka jako pojedyncza osoba tez nie moze zbyt wiele u swoich tajniakow zdzialac ... przeciez nie zrobia modelu bo komus tam podszepcze ze polowa Polski tego oczekuje ...

... Moze powiem tak ... szanse na to sa marne ... bo sa przeciez tez inne modele ktore maja pierwszenstwo w ukazaniu sie i inni bardziej ich oczekuja ...
  
 
Oczywiście Frdek ja się z Tobą absolutnie zgadzam, że KAP nie zrobi modelu specjalnie dla mnie albo dla Ciebie, bo mamy taki kaprys. Ja po 1 proponuję co by mogło kiedyś tam być jakby już żywcem chcieli coś upchnąć i nie mięli pomysłu, a po 2 dlatego, ze prezencja tych modeli byłaby pod względem wizerunku naprawdę niekiepska
Ja z tego co sroczkę czytam to myślę, że ma więcej tajniaków niż przypuszczamy, ale też nie może szaleć bo by odkryli kto ich wyprzedza...
  
 
On mowi tylko to co sprawdzi ... i to dobrze bo nie robi nam niepotrzebnych nadziei

Ja zrobilem tez sobie liste ciekawych samochodow ktore moglyby sie ukazac ale do tej listy wiele mozna jeszcze dodac ... ale jakbym ja tu zaprezentowal ... to glowa by wszystkich rozbolala od czytania
  
 
Ja też mam taką swoją wymarzoną listę , co prawda nie ma na niej wiele, ale większość jest specjalnych i takich, na które się raczej nie doczekam, ale nigdy nie mówię nigdy i to mnie trzyma w wierze w KAP
  
 
Cytat:
Witam . Szukajcie nas na Facebook "Motoryzacja w miniaturze " Pozdrawiam Zibi Conversion .

2013-08-23 00:28:37, autaPRL-u pisze:
Witam ! Ja już po urlopie . Wrócę jeszcze do tematu AWZ . Według mnie model warty zakupu . Kupiłem nawet dwie sztuki . Malowane tylne światła , chromowane lusterko we wnętrzu , malowana dzwignia biegów to napewno plusy . W jednej mojej AWZ-etce jest mały ubytek lakierniczy . Model 9.5/10 Jak Wam się podoba moja 26 konwersja na bazie KAP-u? "Waldi Conversion " - pomalowano wnętrze oraz układ wydechowy , dodano bagażnik dachowy oraz hak holowniczy ( własnoręczie zrobione) , dodano antenę . Niewiadów N 126 również zmodyfikowano : stolik i podłoga - obite drewnem , meble i reszta niewiadówki ceratą lub tkaninami . Hak holowniczy projektu zaprzyjaźnionej firmy " Zibi Conversion " . Jak oceniacie Fiata i N 126 ? Pozdrawiam.

  
 
Na zdjęciu widzę Niewiadów. Mam taką przyczepę tylko starszą. Nie ma uchylanych okien, ale do tej pory zabieram ją raz w roku na mazury Tak trochę nie w temacie, ale nie mogłem się powstrzymać.
  
 
Moja Warszawa 203 T po modyfikacjach :