Dlaczego p³yn ch³odniczy ma kolor br±zowy? - Strona 104.5

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
A ja nadal siê bêdê upiera³ na czerwonego Tarpana 239 Jak taki bêdzie, i go nie spitol±, to nawet sobie zrobiê tablice jak w moim
  
 
Nasza poczta, nie jest jeszcze taka z³a



Zdjêcia pochodz± podobno z Ukrainy
  
 
O kur*a! Widaæ, ¿e to Ukraina....
  
 
No mam nadziejê, ze takiego tarpana nie zabraknie bo to akurat kultowe auto
  
 
Uwa¿am, ¿e Nysy, ¯uki i Tarpany s± jako¶ tak pomijane w serii. By³y ich ró¿ne wersje, a nie daje siê ich do KAP-u. Po co barkas skrzyniowy - ja nie pamiêtam, zeby to auto by³o kultowe i widoczne na naszych ulicach- ech
  
 
Masz racjê. Warszawy rozumiem. Ale 5 Warturgów , fajnie , ale mogli by dac tyle nysek, ¿uków czy Tarpanów. Czujê siê jak na historii, ¿e jestem Polakiem, a uczê siê 2 raz o staro¿ytno¶ci, a na dodatek program nie przewiduje II wojny.
  
 
Cytat:
2011-03-12 09:54:15, kadrowiec pisze:
ja nie pamiêtam, zeby to auto by³o kultowe



Nie narzekaj na Barkasa, bo siê pewnie pojawia³y. A Melkus ?
  
 
Ja to czekam na Syrenê Sport
  
 
Co do syreny sport to pewnie jej nie bêdzie. Co do Barkasa to by³ bardzo rzadki w naszym kraju, a wiêc nie zas³uguje na miano kultowego. Nie mam nic przeciwko jego obecno¶ci w kolekcji oraz obecno¶ci Wartburgów, ale wyczerpmy rodzime przyk³ady motoryzacyjne np. Tarpany, Nysy, ¯uki, Warszawy, Syreny i Fiaty. Nie wyobra¿am sobie te¿ tej kolekcji bez Fiata 125p MR, Fiata 127p, warszawy Furgon, Syreny 100, 101 i 103, nastêpczyni Nysy N59 z panoramicznymi szybami, ¯uka z plandek±, ¯uka z plandek± i dodatkowymi siedzeniami dla pasa¿erów (ten z przed³u¿on± kabin±). Dea powinno i¶æ w tym kierunku, a dopiero potem auta zagraniczne, którym nie odbieram znaczenia i kultowo¶æi w naszym kraju
  
 

Kolego koszty, koszty!!! Po co siê meczyæ i produkowaæ od podstaw nowy model jak mo¿na wzi±æ kolejnego np. Melkusa czy Barkasa do których formy ju¿ s± a wyprodukowanie kolejnych kilkudziesiêciu tysiêcy jest bardzo tanie. st±d te¿ nie ma pieniêdzy np. na wykupienie licencji od Abrexu na Skodê. Ps. widzia³em ju¿ Aro 240 na polskich blachach!! i absolutn± nowo¶c - Jelcza 315!!!
  
 
A jelcz 315 to w jakiej skali?
  
 
Witam. Sroczka7 a móg³by¶ wstawiæ te zdjêcia Aro 240 na polskich tablicach i Jelcza 315 i podaæ jego skale
  
 
A ten jelcz 315 uka¿e siê w Kapie czy to bedzie ta seria Editions Atlas?
  
 
Niestety ,zdjêæ nie bedzie, przynajmniej na razie. Je¿eli chodzi o Jelcza to chyba powinien byc w Atlasie, a model jest jakim¶ próbnym wytworem Chiñczyków. Minimalne zamówienie takiego np. DEA czy kogos innego w Chinach /np. IXO/ to 5000 szt. st±d te próbne serie, badanie rynku poprzez anonse z indywidualnymi zamówieniami itp. Oczywi¶cie im wiêksze zamówienie tym tañszy produkt koñcowy i wiêksza op³acalno¶c dla ewentualnego zamawiaj±cego - dlatego rosyjskie Dea ma tak duze mo¿liwo¶ci /du¿y zbyt, wielka produkcja/ i tak du¿a ró¿norodno¶æ w wydawanych radzieckich modelach, dlatego te¿ taki marazm w Dea wêgierskim i czeskim.
  
 
Chcia³bym kupiæ czeskie wydanie specjalne skody favorit wraz z gazetk± Pomo¿e kto¶?
  
 




  
 
  
 
£adna ta Dacia a Aro te¿ niczego sobie Ciekawe jak bêdzie wygl±da³a Syrena 100 i Warszawa Furgon
  
 
Pobieda w skali 1:10 do s³adania:

http://pobeda.deagostini.ru/

Mam nadzieje ¿e w polskiej serii te¿ sie znajdzie
  
 
O cholera... fajne... ja w kolekcji u nas widzia³ bym jednak Poloneza, albo Fiacika Ciekawe, ile to w sumie by kosztowa³o... je¿eli w Polsce wyjdzie tka kolekcja, a czê¶ci bêd± cenowo w miarê przystêpne to mo¿e siê skuszê

[ wiadomo¶æ edytowana przez: monter410 dnia 2011-03-19 10:36:32 ]