MotoNews.pl
12DZIAŁ ---- SENATOR (84670/267) - Strona 113
  

DZIAŁ ---- SENATOR - Strona 113

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-06-16 08:46:05, Adrian-o pisze:
Witam!
A co do deski digital to najlepiej ją zdjagnozować i wtedy będziesz wiedział co i jak


Witam i pozdrawiam wszystkich miłośników senia mam 2 pytania:
- jak zrobić test digitala
- ile i jakie kontrolki powinny się zapalać przy uruchamianiu silnika?


P.S.
mam jakiś program od kolegi o nazwie Workshop to jakś baza danych o autach i jest kilka ciekawych rzeczy do senia i innych opli jak coś potrzebujecie dajcie znać na maila lub priv.
  
 
Witam!

Więc tak djtytus, musisz zewrzeć kawałkiem drucika PINY A i D w gnieżdzie diagnostycznym, włączyć zapłon (ALE NIE ZAPALAĆ SILNIKA!!!!!) i zobaczyć jakie numery kodu wyświetla sie na descse w miejscu gdzie normalnie wyświetla sie prędkość (kod 12 bedzie napewno bo to rozpoczęcie procedury odczytu) Dodam że każdy kod będzie migał 3 razy.

Powodzenia

  
 
Witam

Panowie mam prosbe w szczegolnosci do kolegow z wawy

Potrzebuje namiary na dobry warsztat w warszawie zajmujacy sie diagnostyka silnikow, chodzi mi o ustalenie przyczyny nierownej pracy mojego silnika

bede w wawie w czwartek rano i powinienem miec pare godzin wolnego wiec chetnie bym sobie podkoczyl do jakiegos madrego mechanika lub jakiegos madrego serwisu


oczekuje namiarow


z gory WIELKIE dzieki

POZDRAWIAM
  
 
Witojcie
Felu opel połczyńska (na poznań)"abeksim" maja przyrząd do diagnostyki silników ale to serwice więc najpierw pytaj o cene
Od krakowa (al. krakowska) "diksi car" tez sa dobrzy może gdzies mam tel ale to pózniej

[ wiadomość edytowana przez: pasen dnia 2004-06-19 18:57:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: pasen dnia 2004-06-19 19:01:45 ]
  
 
dmuchawa mi już chodzi!!! przerwa była na takim małym pipsztyku mostkującym od dołu końcówki opornika dmuchawy, wstawiłęm drucik i jest ok, ta pierdółka to pewnie jakiś bezpiecznik termiczny, obejdzie się bez niego jeszcze tylko klima musi ruszyć i wyjedżam z garażu jeśli ktoś przerabiał już ten temat to proszę o uwagi!
pozdrawiam wszystkich!!!
  
 
Wczoraj ubrałem senia w nowe buty.Wygląda o niebo lepiej jak na orginalnych 14 i cienkich oponkach Bartek miałeś racje fele od BMW świetnie pasują.Alufelgi 15 z oponami 225/50 i 205/55 za 600zł to chyba niezła cena i jeżdzi sie świetnie Teraz tylko lakiernik i moge się pokazać na zlocie w Wyszogrodzie.Pozdrawiam!
  
 
a ja dzisiaj widzialem totalny dzwon u mnie na skrzyzowaniu...w roli glownej senio B i ciezarowka...efekt...senator hatchback....masakra dzisiaj dzien zaloby
  
 
Zapomniałem się spytać poprzedniego właściciela, czym dokładnie sterują dwa suwaki pod kierownicą na prawo od niej z podpisem VENT (zakładam, że wentylacja, tylko co robią dokładnie)? Senator 1980.
  
 
Z tego co ja zrozumiałem z instrukcji te VENTY sterują nawiewem na lewo i na prawo Zawsze mnie dziwiło że nie ma ich w wersji z klimą... to była by przecierz dzielona

Cieszę się Sebastianie Szkoda że 16stek sobie nie sprawiłeś... ale rozmiar buta ok Zarzuć jakieś fotki na maila
  
 
panowie, klima już chodzi, przynajmniej teoretycznie, bo trzeba nabić gazem, ale co do elektryki to polecam się z moją świeżo nabytą wiedzą praktyczną
  
 
Czyli VENTY dzielą nadmuch na nogi i na twarz prawo - lewo. Szyby na pół chyba nie dzielą
  
 
Ta VENTYLACJA to świetny wynalazek.Wystarczy lekko szybkę uchylić ,a tak podczas jazdy dmucha na nogi że się pedał gazu do dechy wciska
  
 
Bartku zrobie i prześle Ci zjęcia,ale za tydzień idzie senio do mechanika na blacharke,uszczelke pod głowicą i musze wymienic niektóre drążki w przodzie bo poprzednie opony wszystko rozp...... Naszczęscie mam skąd wyciągaćPozdrowienia! P.S. Bartku przypomniałeś może jusz sobie???????????
  
 
Witojcie !
Vent otwierają nawiew powietrza z zewnątrz , uchylone na 1/2 wieją na nogi a na całość na nogi i w dolną częsc wylotu powietra obok drzwi ( lub odwrotnie ) , fakt w lecie przy paczuszce na szafie można sobie to i owo zawiać tak to ładnie daje
NARKA
  
 
Dzięki chłopaki, jutro biegnę sprawdzić
  
 
koledzy, czy któryś z was zagazował w wawie 3,0 dual-ram? nikt się tego nie chce podejmować...
  
 
Rzeczywiście VENTy chodzą wspaniale, dmucha, aż miło
  
 
ja zagazowalem dualram, ale w stalowej woli , i biorac pod uwage to ze to dzióra to nie powinno byc problemu.
  
 
Ja wczoraj przyglądałem się zagazowanemu B 24V. Gadałem z taksiarzem ( bo ten egzemplarz właśnie za taxe robi ) i utrzymywał że nie ma żadnych problemów. Mikser chamsko za przepływomierzem.

Pozdrawiam
  
 
Witam!

Panowie mam pytanko Czy wymieniał ktoś z was filterek w automacie AW03-71LE ??(wiadomo chodzi o skrzynke z jedną miską) Jak to właściwie jest, bo jedni mówią ze w tej skrzynce filterek sie tylko myje, a drudzy że trzeba nowy.