DZIAŁ ---- KADETT C - Strona 118

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klatke mocujesz na plytach min 3 mm i 40 cm 2 chociarz główne pałąki powinny byc przymocowane na plycie o powierzchni 120 cm2.
klatke przykręca sie min 3 śrubami na jedno mocowanie (do jednej plyty) śrubki hmm tez maja okreslenie wytrzymałości chyba sa to M8 8,8 lub calowe z gwintem UNF.

Luz załącznik w głowie
  
 
Wszystko będzie wykonane zgodnie z załącznikiem J

klatka będzie przykręcana do specjalnych kotw w kascie... nie chce mi sie teraz szukać dokładnego opisu kotw i wymaganych mocowań, ale wszystko jest dokładnie opisane, pozniej zacytuje

Pozdrowionka

Ps.. sprawdziłem, klatke mocuje się tak jak opisał to 'z głowy' -Viki-




[ wiadomość edytowana przez: Forest dnia 2006-11-06 07:54:15 ]
  
 
Cytat:
2006-11-03 06:26:20, Forest pisze:
od taki zaczepny post... Polonez vs Senator 3,0 a chciałem mieć Senia kiedyś


I Ty przeciwko nam
Forest klepnij sie w tą łysą p..e
Zobaczcie co można zrobić z kadzia caravanaa Traktor
  
 


Luz - Dzięki za mile spędzony czas w Poznaniu. Klubik pierwsza klasa. Pozdrawiam.


Ps. Dagi prosiła, że bym Ci przekazał, że przypomina Ci o czymś. Niestety nie mówiła o czym, podobno będziesz wiedział. Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-11-07 12:48:36, Zaraj pisze:
Luz - Dzięki za mile spędzony czas w Poznaniu. Klubik pierwsza klasa. Pozdrawiam. Ps. Dagi prosiła, że bym Ci przekazał, że przypomina Ci o czymś. Niestety nie mówiła o czym, podobno będziesz wiedział. Pozdro.



Ciesze się, że wam się podobało

P.S. Pamiętam i działam w temacie
  
 
Wie ktos moze jaka skrzynie mozna spasowac z c 25xe, ewentualnie z x25xe??

Kogan wiesz juz czy twoja skrzynia od 1.8 podejdzie? nie moge nigdzie znalezc info


tutaj jes ciekawe porownanie sliniczkow opla 2.0 8v 16v, ecotec, v6 i turbo. http://forum.calibra-team.pl/viewtopic.php?t=7192

...v6 kusi mnie coraz bardziej




[ wiadomość edytowana przez: azazel_ dnia 2006-11-08 13:53:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: azazel_ dnia 2006-11-08 13:55:18 ]
  
 
u mnie brak wiedzy w tym temacie.... (żeby nie było że zlałem sprawe i sie nie odzywam )
  
 
można władować z Omy....
  
 
Azazel'u !

Nie badałem sprawy. Krótko mówiąc - zakochałem się i teraz mam troszke inne sprawy na głowie. Musze przeprowadzić się ponownie do Poznania, a to wiąże się z kosztami. Myślę jednak, że pozostanie przy koncepcji C20XE do dobra droga. Nie stać mnie bedzie na tankowanie zbiornika mając V6 na pokładzie. I nie mówcie, że palą porównywalnie, bo to nieprawda.
Tak więc C20XE i skrzynia od Omesi 1.8 i................... i nic, bo pasa przedniego brak !!

Natrix
  
 
Eeee, kogan olać pas, dorób sobie z żywicy my teraz inwestujemy w laminaty maska, klapa, błotniki i może nawet drzwi zobaczymy jak pojdą pertraktacje z pepickami

P.S. podeślij jakieś dokładne foty tego twojego trupa, sie znaczy pasa-oblookam i pomyśle nad nim
  
 
Luz - przyjacielu

Porobię fotki w niedzielę i podeślę. Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli można jakoś wspomóc tą FUZJĘ polsko-czeską, to wystarczy dać znać. Przecież zrzucimy się po 50 zł i zawsze jest coś na start . Potem tylko odliczacie powyższą kwotę przy zakupie z uwzględnieniem marży oczywiście i szafa gra

Byłbym z miejsca zaintersowany pasem przednim, maską i drzwiami. To, co w tej chwili posiadam, to progi zewnętrzne, błotniki, które nadal leżą u Was w Kiekrzu (i niech tak pozostanie).
Jestem tylko ciekaw, jak spasować blaszane błotniki z plastykowym pasem przednim?? Chodzi mi dokładnie o to, aby nie było widać łączenia blach - brzmi niedorzecznie, ale widziałem takiego kadzia i te właśnie szczegóły rzuciły mi się w oczy.

Jeszcze jedno.
1). Gdzie najtaniej zakupić nówkę sprzęgło (komplet). Dotyczy Omesi A 1.8i Może ktoś wie???
2). Gdzie w Poznaniu mieści się owy sklep z częściami do Łady. Chodzi mi o te uszczelki do przedniej i tylnej szyby wraz z "chromowanymi" klinami. Mam juz pewność, że na długość pasują, ale wolałbym sam zmierzyć i nie polegać na informacji od nieznajomych. Inną sprawą jest to, że i z tym należy się pospieszyć i porobić zapasy - te sklepy znikają jak kobiety z naszego życia, przy czym uszczelki nie są materialistkami

3) Czy ktoś napatoczył się juz kiedyś na fotkę LIMO z takimi tylnymi światłami jakimi dysponuje nasz ukochany brat, kompan i przodownik - Nad100 ??

Do Azazel'a !!

Używane zaciski, nowe wężyki i nówki tarcze wentylki od 2.2 to koszt..... 700 zł. Wszystko mam od kolegi "szkopekkadett".
Chłopak w porządku, a na ceny nic nie poradzimy

Pozdrawiam
  
 
łączenie pas/błotnik jest i ma być widoczne, ponieważ te dwa elementy są ze sobą skręcane, jeśli tak nie jest, to jest rzeźba, które wygląda brzydko, pęka...
jeśli chodzi o laminaty - wszystko pięknie, wszystko ładnie, ale.. ponoć peka na nich lakier, dlatego nie wiem czy można polecać je do 'zwykłych' aut.. druga kwestia - maska, jest bez wzmocnien, nie da sie jej założyć na fabryczne mocowania, trzeba robić podpory i montować ją na 'zapinki' to byłoby narazie na tyle.
  
 
Cytat:
2006-11-06 07:47:05, Forest pisze:
Wszystko będzie wykonane zgodnie z załącznikiem J klatka będzie przykręcana do specjalnych kotw w kascie... nie chce mi sie teraz szukać dokładnego opisu kotw i wymaganych mocowań, ale wszystko jest dokładnie opisane, pozniej zacytuje Pozdrowionka Ps.. sprawdziłem, klatke mocuje się tak jak opisał to 'z głowy' -Viki- [ wiadomość edytowana przez: Forest dnia 2006-11-06 07:54:15 ]



poważnie z głowy
Heh w końcu jestem sądzią sportów motorowych i popularnych PZM
  
 
Cytat:
2006-11-09 16:09:02, -Viki- pisze:
poważnie z głowy Heh w końcu jestem sądzią sportów motorowych i popularnych PZM


Cały załącznik ma ze 100 stron twardziel
Ja ledwo co pare wersów inwokacji spamiętałem, Hymn i "na górze róże...."


P.S. Szkolenie na sędziów mamy koło stycznia-lutego....ale i tak wole zapieprzać po drugiej stronie barierek
  
 
kawałek historii
  
 
hmm klateczka. jak poznacie doklada cene,wykonania, to ja sie pisze na jedna.zdecydowanie.wraz z montarzem i modyfikacja,ale to jak juz bedziecie wiedziec wszystko na temat kosztow.

pozdro dla kadeCiarzy
harlej vel komarek
  
 
....... niech mnie ktoś to wyjaśni, dlaczego tak KLATKA z rurów takie podniecenie wywarła! Przeto i tak miejsca w Kadziu mało, a tu jeszcze rury po każdej stronie. Rozumiem, że mówicie o Kadziach używanych na torze Poznań, a nie o cywilnych wersjach !!??

Licytuję "coś ważnego" w pewnym miejscu na pewnej aukcji !!! Ktoś ciągle jest przede mną i podbija cenę !! Niech ja się dowiem, kto to jest, to " giry z dupy " powyrywam
  
 
Kogan, wydaje mi się, że bezpieczeństwa nigdy za wiele, każdy kto ma większy silnik w swoim kadim wie jakie to ma przyspieszenie i prędkość maksymalną....lepiej dmuchać na zimne Kadett to nie jest najnowsza konstrykcja wyposażona we wzmocnienia boczne, kontrolowane strefy zgniotu itp itd. Zerknij na QP Geparda (pozdrawiam go gorąco przy okazji) film z jego osiągnięciem jest na stronie gang klubu. Miał chłop szczęście.
  
 
Zgadzam się z Tobą w zupełności, bo w kwestii bezpieczeństwa mam jakies pojęcie. Nie mam natomiast żadnego....absolutnie żadnego pojęcia, jak przyspiesza i zachowuje sie kadi z silnikiem C20XE. Widziałem na filmiku, jak Forest (2.4)"zamknął" licznik w czasie krótszym niż moja kuśka zwana dalej WIELKIM EDEM osiąga kąt 90 stopni na widok mojej kobiety, a myslałem że wielki ED robi to naprawdę szybko!!
Marzy mi się przejechać się choćby jako pasażer w QP Nada, albo Limo Kiczorta, gdzie pięknie osadzony jest C20XE. Otrzymałbym wtedy dawkę energii i zapału do tego, aby dążyć do takich osiągów. W tej chwili dążę do czystej teorii i suchych danych, które w efekcie mogą mnie rozczarować. Mam nadzieję, że kiedyś (i odpłatnie), któryś z szanownych kolegów zlituje się nad KUCHCIKIEM

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: kogan77 dnia 2006-11-12 20:03:45 ]
  
 
mały sobotni drifcik

P.S. wkrótce specjalna wersja do zassania dla Zaraja