MotoNews.pl
10 DZIAŁ ---- KADETT C (28536/267) - Strona 119
  

DZIAŁ ---- KADETT C - Strona 119

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pięknie bracie żubra
bardzo ładnie, widać że treningi przynoszą efekty.
Brawo oby tak dalej

Jak to się stało że dali Ci pojeździć po torze, znaczy się po nitce i czemu nie zaprosiłeś kolegów z klubu
  
 
Cytat:
2006-11-13 18:06:51, nad100 pisze:
Pięknie bracie żubra bardzo ładnie, widać że treningi przynoszą efekty. Brawo oby tak dalej Jak to się stało że dali Ci pojeździć po torze, znaczy się po nitce i czemu nie zaprosiłeś kolegów z klubu


A dziękuje, dziękuje w kilku przejazdach można dostrzec facjate mojego brachola (17 lat, brak prawka ale spory potencjał) pierwszy raz siedział za kółkiem kadzia i wogóle tylnego napędu i od razu walił niezłe boki pododobno nauczył sie na grze komputrowej LFS

To że poszaleliśmy na torze to zupełny przypadek, na zakończenie sezonu AW zorganizowało zabawe na torze jedynie dla członków i ich rodzin, mieliśmy próby sprawnościowe w autach sponsorów np: BMW Z4 3.0 lub Mni couper S z kompresorem itp itd, jak już większość ludzi zjechała do boksu to wbiłem sie z kolegą-posiadaczem alfy romeo GTV6 na małe ślizgi, pojeździliśmy 10min żeby nie przeginać i nie robić przypału ale chęci miałem takie żeby przez 2 godziny nie zjeżdżać do parku maszyn
  
 
cześć

trochę zniknęłam na dłuższy okres Dołączyłam w tym czasie do grona Matek Polek, to tyle chwalenia (moze jeszcze dodam że synek ma na imię Oliwier i w grudniu będzie już rocznym bobasem).

A teraz smutna prawda - muszę sprzedać kadecika, bo wyjeżdżam za chlebem dość daleko, i raczej nie wrócę.

Smutno mi.

pozdrawiam!
  
 
FOREST skrzynia od omesi, ale jaka?? od 1.8, 2.0, 2.5? jaka bedzie najlepsza?? ktora podejdzie?

czy ktos cos z tego rozumie??

Technische Daten:

Karosserie: 1.6 S Automatic Berlinetta mit Stahlschiebedach und
Scheinwerferreinigungsanlage. Erstbesitzer war ein
Opel-Autohaus, deswegen wahrscheinlich die vielen
Extras. Der Zustand war sehr gut (Opa-Auto), nach dem
Sandstrahlen mußten nur ein paar kleinere Bleche ersetzt
werden (stumpf eingeschweißt und verzinnt). Danach Komplett-
lackierung (auch Unterboden) in Opel L509 brillantorange.
Alle Hohlräume mit Wachs versiegelt.

Motor: A400 2.5 16 V 2440 ccm Ventile Einlaß 38, Auslaß 33, Nockenwellen
E 312 Grad, A 306 Grad. Verdichtung 11,8 : 1 VGS 50er Drosselklappen
mit EFI Euro 1 Steuergerät, 4 in 1 Edelstahlfächerkrümmer, 3 Zoll Eigen-
bau-Auspuff mit 2 Töpfen. Motor wurde von Uli Gerent aufgebaut und am
Motorenprüfstand abgestimmt.
Leistung 302 PS bei 7560 U/min, Drehmoment 307 Nm bei 6430 U/min.

Kraftübertragung: 9 Zoll 6-Punkt Druckplatte mit gefederter Sintermetallscheibe

Getriebe: A400 Getrag 3.72 - 1.0

Antrieb: Verstärkte Antriebswelle mit Stahlhals und verstärkter Hinterachsbrücke
Achsantrieb 3.44 : 1 mit 75% Sperre (Seit letztem Mittwoch, in Kaisers-
lautern war ich noch mit der 3.18er).
  
 
skrzynia jak już to od 2,5 litra...

a z niemieckiego to mało czaje, tyle że to 1,6 Berlina na automacie hehe
  
 
Cytat:
2006-11-13 22:31:10, Aga----m-o-r-v-a pisze:
cześć trochę zniknęłam na dłuższy okres Dołączyłam w tym czasie do grona Matek Polek, to tyle chwalenia (moze jeszcze dodam że synek ma na imię Oliwier i w grudniu będzie już rocznym bobasem). A teraz smutna prawda - muszę sprzedać kadecika, bo wyjeżdżam za chlebem dość daleko, i raczej nie wrócę. Smutno mi. pozdrawiam!





No i o jedną koleżankę mniej

Harpie tylko czyhaja na QP-tkę.......

[ wiadomość edytowana przez: kogan77 dnia 2006-11-14 08:49:06 ]
  
 
Cytat:
2006-11-14 08:48:32, kogan77 pisze:
Harpie tylko czyhaja na QP-tkę.......



A ten to by nas tylko obrażał
  
 
Cytat:
kogan pisze:

... To, co w tej chwili posiadam, to progi zewnętrzne, błotniki, które nadal leżą u Was w Kiekrzu ...



nic mi na ten temat nie wiadomo , przecież już je odbierałeś
  
 
Cytat:
2006-11-14 13:30:53, Forest pisze:
nic mi na ten temat nie wiadomo , przecież już je odbierałeś


ja to moge potwierdzić
  
 

Zalecane jest przypomnienie sobie, gdzie sa moje błotniki do .uja wafla !!



P.S

Dlaczego za każdym razem, uważacie, że mowa jest o duecie Luzo-Forest
Przecież ja was kocham.... MY Was kochamy.....

[ wiadomość edytowana przez: kogan77 dnia 2006-11-14 21:52:57 ]
  
 
znowu zaczyna z tym.... OFF topic'iem...

koniec tych pogaduch, bo nam zamknom dział

Ps.... Carawan '73 już śmiga po Polskich drogach ... brak serwa i bębny na wszystkich kołach dają się we znaki - bezpieczna prędkość maksymalna - 80km/h
  
 
Cytat:
2006-11-12 21:11:12, Luz pisze:
mały sobotni drifcik P.S. wkrótce specjalna wersja do zassania dla Zaraja




Wielkie dzięki. Czekam z niecierpliwością. Drifciki pierwsza klasa. Oby tak dalej.

Ps. TX for zaciskas. I Klasa.

Pozdro
  
 
siemanko,

chcialem sie tylko upewnic czy do skrzyni od omesi 2.5 v6 trzeba bedzie powiekszac tunel?
  
 
Cytat:
2006-11-15 10:58:34, Zaraj pisze:
Wielkie dzięki. Czekam z niecierpliwością. Drifciki pierwsza klasa. Oby tak dalej. Ps. TX for zaciskas. I Klasa. Pozdro



można zasysać KLIK
  
 
Cytat:
2006-11-15 19:44:33, azazel_ pisze:
siemanko, chcialem sie tylko upewnic czy do skrzyni od omesi 2.5 v6 trzeba bedzie powiekszac tunel?





......ponoć trzeba......
  
 
wszystko zależy od wersji jaką masz, były chyba 4 różne tunele w Kadziach... raz szeroki i niski, raz wąziutki, raz szeroki i wysoki, różnie.. na pewno trzeba wyciąć kawałek grodzi (ten kawałek co wystaje pomiędzy tunelem a komorą silnika), najważniejsze że idzie to zasadzić.... jestem ciekaw czy w końcu ktoś z Was wsadzi ten silnik i skrzynie, czy tylko skończy się na planowaniu... czekamy na efekty ja narazie musze sie uporać z 33letnim 1,2 w moim Carawanie, który umarł dziś na trasie
  
 
Chłopaki !!!! ja wysiadam !!
Nie dam rady w przyszłym sezonie wyjechać stupiećdziesięciokonną Limonką.
Muszę zmienić priorytety na najbliższe kilkanaście miesięcy. Nie oznacza to całkowitego wycofania się z planu KADETT C.
Ja to poprostu przesuwam w czasie, mając nadzieję, że w przyszłości dostęp do akcesoriów będzie lepszy.

Muszę odzyskać pion finansowy

Oczywiście, gdyby ktoś, coś miał na zbyciu (np PAS PRZEDNI ) to telefon mile widziany.
Posadę "kuchcika spotowego" również chciałbym utrzymać

Reasumując, nic się nie zmienia, tylko poziom kasy osiągnął dno
Kocham kraj, w któym przyszło mi żyć!! Jestem zagorzałym patriotą, pomimo niemieckich korzeni i dziadka w Wermahcie (do 1937 roku) a następnie w wojnie obronnej 39 po stronie Polskiej ......ale gdy patrzę na zawartość portfela, moje doświadczenie, i ceny, to ..rwa ..uj ....bany mnie strzela i ..rwa ..gać mi się na to wszystko chce. Może za dużo dobrobytu doświadczyłęm na Zachodzie. Ja wiem, że to nie forum polityczno-ekonomiczne, ale z doświadczenia wiem, że "byt kształtuje odbyt", a kupa u mnie ostatnio mała i niepozorna - podobnie jak osiągnięcia w remoncie Kadzia!! Rozumiem zasadę "małych kroków", ale tak się nie da !!
ŻĄDAM NOWYCH WYBORÓW, ciężkiego karabinu wyborowego Barrett M82 najlepiej wersja A1 z 300 szt amunicji i PASA PRZEDNIEGO do C2 !!

Pozdro
  
 
no niestety z przyczyn finansowych 'sprzedałem' GT/E, oraz z tych samych powodów (plus brak czasu) Limo stoi 'w krzakach' a Carawan w Radojewie .... no ale trzeba mieszkanie opłacić, dziecko wykarmić.. ŻYĆ trzeba.. choć ostatnio to tylko wegetacja... ach.. też sie wyżaliłem

Biore się w garść i ide dalej pracować na chleb, oby nie wczorajszy
  
 
Kogan- jesli potrzebujesz kaski to z checia odkupie od Ciebie zaciski z tarczani do reksia 2.2 ktore zreszta chyba Ty mi zwinales z przed nosa na allegro

wiem juz napewno ze do V-ki mozna spasowac skrzynie z omy 2.0
wiec mysle ze obejdzie sie bez ciecia tunelu mam taka nadzieje.
minusem jest to ze sktzyna z dwolitrowki moze miec problemy z przeniesleniem momentu v6.
wielkim plusem jest to ze nie musze juz szukac getarga 240 z czego sie bardzo ciesze.







[ wiadomość edytowana przez: azazel_ dnia 2006-11-16 19:30:47 ]
  
 
No wiesz?? !!
Dwa lata szukałem zacisków !! Zresztą nadal nie doszły pocztą !!

Masz rację z Getragiem - ciężko poszukać. Wydaje mnie się jednak, że ciąć tunel i tak będziesz musiał bo skrzynia jest BIG. Mam to samo z moją od Omesi 1.8

Buziaki