Dlaczego p³yn ch³odniczy ma kolor br±zowy? - Strona 121.5

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Nie,nie zapowiada³em ani Simci, ani Golfa, choæ o obu wiedzia³em, ale poniewa¿ nie mia³em wiadomo¶ci co do ich numerów, to nie chcia³em siê wyg³upiaæ, bo nie wierzy³em! Z tych "dziwniejszych" samochodów wiem o Citroenie bl11 i Humberze Imperial z po³owy lat 60-tych /podstawowy samochód, obok Czajki naszych dygnitarzy/, ¿e bêd± , ale kiedy? /Dlatego te¿ nie chcê siê nad tym tematem rozwodziæ ,bo ja lubiê konkrety ,a nie niepewne wiadomo¶ci/. Je¿eli chodzi o moja listê, w dalszyn ci±gu ja potwierdzam - jest to jedynie dla mnie dowód,¿e seria bêdzie wyd³uzona ,a ukazuj±ce sie niezapowiedziane przeze mnie modele powoduj±,ze seria mo¿e byc bardzo d³uga. Fiata 132p i Trabanta P50 Limuzynê ,a tak¿e ZIM-a i Daciê Kombi zapowiada³em, natomiast Fiat 126p Cabrio wg³. moich wiadomosci mia³ byæ w numerze specjalnym /by³o by to my¶lê jednak bardziej logiczne/ lecz nie wiedzia³em kiedy i te¿ nie za bardzo w to wierzy³em. Pozdrawiam wszystkich kolegów.
PS. Ja jednak dalej bêde pisa³ tylko o pewniakach, a to co us³ysze , ale niepewne to zachowam dla siebie.
  
 
Kolekcja Polonezów + Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1:43




  
 
To teraz brakuje Ci ju¿ tylko Caro od ist, ale znaj±c ¿ycie bêdzie w KAPie
  
 
Ten Polonez z Welly jest ca³kiem do przyjêcia tylko deczko za du¿e ko³a.
  
 
Poniewa¿ przegapi³em ostatni± listê DEA - w ramach rehabilitacji - jednym z najbli¿szych modeli /oczywi¶cie po tych zaprezentowanych na oficjalnej stronie/ bêdzie kolejna reprezentacyjna limuzyna czyli ZIS 110 - samochód Bieruta. Nie by³o go dot±d na mojej li¶cie, z czego siê cieszê ,bo oznacza to kolejne wyd³u¿enie serii. /Ja osobi¶cie jestem jej zwolennikiem/
  
 
I jeszcze jedna nowa wiadomo¶æ - na pewno w okolicy numeru 90 obok ZIS-a bêdzie te¿ /to ju¿ z mojej listy/ - LUAZ 969M.
  
 
Cytat:
2011-09-28 22:03:05, sroczka7 pisze:
Poniewa¿ przegapi³em ostatni± listê DEA - w ramach rehabilitacji - jednym z najbli¿szych modeli /oczywi¶cie po tych zaprezentowanych na oficjalnej stronie/ bêdzie kolejna reprezentacyjna limuzyna czyli ZIS 110 - samochód Bieruta. Nie by³o go dot±d na mojej li¶cie, z czego siê cieszê ,bo oznacza to kolejne wyd³u¿enie serii. /Ja osobi¶cie jestem jej zwolennikiem/



Zisa mo¿na bedzie przerobiæ na wersjê B
Sroczka, a wiesz mo¿e czy bedzie bia³y czy czarny?
Podobno na zlecenie Stalina powsta³o 7 sztuk wersji B, jeden egzempla¿ jest w muzeum motoryzacji w otrebusach
  
 
Te¿ mam tego caro plusa, dobry patent z pomalowaniem ko³paków, a mianowicie dziurek. Teraz wygl±da bardziej realistycznie. Niniejszym pomys³ zapo¿yczam

Nowa lista, to jaki¶ kolejny absurd jest i szkoda to komentowaæ...
Ale za to wyda siê mniej pieniêdzy na szroty, to te¿ jaki¶ plus
Co do ZIMa, to by³o co¶ na co czeka³em...Tylko dlaczego ZIM bia³y, ja siê pytam do ch*
Trzeba bêdzie kupiæ jednak ten z autolegend


[ wiadomo¶æ edytowana przez: Komandos91 dnia 2011-09-29 14:11:52 ]

[ wiadomo¶æ edytowana przez: Komandos91 dnia 2011-09-29 14:14:50 ]
  
 
Ech. Ten LUAZ wogóle mnie nie cieszy. Mam go z Autolegend CCCP i chyba to najgorszy model w ca³ej serii. Ten pojazd wogóle jezdzi³ w Polsce? Ucieszy³aby mnie informacja, ¿e bêdzie jaka¶ Syrena, warszawa, ¯uk, Nysa i Tarpan. Ech
  
 
Polskich, polskich chcemy a nie 7 egzemplarzy na Polskê.
Syreny
Nysy
Tarpany
¯uki
Poldki
Tego chcemy.


[ wiadomo¶æ edytowana przez: myszak6 dnia 2011-09-29 16:49:35 ]
  
 
Pliz niech kto¶ wstawi LUAZa na polskich tablicach
Bo ja nie znalaz³em !
Wolê nawet VW Golfy, bo to przynajmniej je¼dzi³o po Polsce
  
 


Na bia³ych blachach s± na allegro. Potem zapodam wiêcej, bo gdzie¶ mam.
  
 
miklas127 dziêki , nie masz mo¿e fotki z przodu tego LUAZA WXW?
  
 
nie

  
 
No có¿ poddajê siê, jednak LUAZ bywa³ na naszych wertepach
  
 
I bywa, na zlocie w Dar³owie by³o tego pe³no. Postaram siê jeszcze poszukaæ na "czarnych" tablicach.


W ramach ciekawostki napiszê, ¿e LUAZik by³ tak¿e produkowany w Polsce pod nazw± Wilk.

[ wiadomo¶æ edytowana przez: miklas127 dnia 2011-09-29 17:55:37 ]
  
 
Cytat:
2011-09-29 17:53:42, miklas127 pisze:
I bywa, na zlocie w Dar³owie by³o tego pe³no. Postaram siê jeszcze poszukaæ na "czarnych" tablicach. W ramach ciekawostki napiszê, ¿e LUAZik by³ tak¿e produkowany w Polsce pod nazw± Wilk. [ wiadomo¶æ edytowana przez: miklas127 dnia 2011-09-29 17:55:37 ]


W cieszyñskiej Celmie.
  
 
Mo¿e koledzy nie pamiêtaj±, ale LUAZ 969 w wersji M /ze zmienionym przodem/ by³ sprowadzany z ju¿ Ukrainy /a nie ZSRR/ w 1991 roku do Polski bez silnika, a u nas mia³ montowany silnik diesla /niestety nie pamiêtram jakiej firmy/ i dalej by³ sprzedawany , wydaje mi siê ¿e nawet eksportowany!! A wiêc mo¿na powiedzieæ by³ produktem polskim. Oczywi¶cie powie kto¶ ¿e to by³o ju¿ po czasach PRL-u , no niby tak, ale sam Luaz zaistnia³ w ZSRR przed 1990 rokiem i bardziej pasuje do "naszej" kolekcji ni¿ np.Bosmal , który powsta³ dopiero w 1991 roku
  
 
Haha Panowie !!!!
W polsce wyprodukowano 1001 szt. samochodu Wilk w zak³adach Celma w Cieszynie.

Samochód terenowy - Wilk
  
 
No w³a¶nie, a ten "Wilk" to po prostu Luaz 1302, czyli dawny Luaz 969M po przekszta³ceniu radzieckiej fabryki w ukraiñsk± w latach 90-tych.